Werkt het makkelijkste als je er ook nog even het momenteel ronddwalen griep-virus er bij op pikt. Denk dat 7 kilo dan ook nog wel haalbaar is één week.
Leg je been op de rails als de sneltrein passeert. Dan verlies je wel meer dan 5 kilo in luttele seconden
wiiiiiiiii
Anoniem_331975
maandag 29 mei 2017 om 13:07
Heel erg warm aankleden/saunaatje pakken, dan verlies liters vocht. Komt er alleen ook weer net zo snel aan. Snel afvallen is denk ik niet zo gezond, over welk tijdsbestek heb je het? Heb je een trouwerij of zo?
Heel erg warm aankleden/saunaatje pakken, dan verlies liters vocht. Komt er alleen ook weer net zo snel aan. Snel afvallen is denk ik niet zo gezond, over welk tijdsbestek heb je het? Heb je een trouwerij of zo?
paar weken. probeer het al bijna 2 jaar na zwangerschap....55 kg is mijn streven vd zwangerschap 53
Hmm tenzij je kleiner bent dan 1.55 is dat niet erg veel.
Drink veel water de komende dagen en eet weinig zout! Rauwkost is best een goede oplossing. Weinig kcal en ik vind het persoonlijk nog best lekker ook.
60 kilo bij 1.62 meter is gewoon gezond gewicht hoor!
Waarom zou je er iets vanaf willen?
Anoniem_260085
maandag 29 mei 2017 om 13:17
Als je het al jaren probeert, en het lukt niet, dan is 60kg misschien wel gewoon 'jouw gewicht'. Dat is niet heel zwaar.
En wanneer je het er snel af wil, zal het er ook snel weer bijkomen. Je kunt het beste streven naar -0,5 tot -1 kg per week, als je een blijvend resultaat wil.
paar weken. probeer het al bijna 2 jaar na zwangerschap....55 kg is mijn streven vd zwangerschap 53
O op die manier. Maar vanwaar die haast? Je probeerde het 2 jaar en je hebt een kind, kost een hoop energie dus wees daar zuinig op. Afvallen in een korte tijd kost ook energie en die kun je dan niet meer in het huishouden en je werk steken! Kijk je een beetje uit met dat snel snel. Misschien heeft je lichaam ook energie nodig gehad om te herstellen van de zwangerschap en bevalling. Misschien houd je wel vocht vast, zijn je hormonen nog in de war etc. Beter om zoiets met een diëtist uit te zoeken. Afvallen zonder daar actief energie in te steken lijkt me onverstandig.