Lijf & Lijn alle pijlers

5 kg in sneltreinvaart ....

29-05-2017 12:51 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil in zeer korte tijd 5 kg afvallen zonder te sporten en ook geen cambridge bijv
Iets met normale producten tips?
Gek idee: gezond eten.
Waarom niet sporten?
En hoe kort is zeer korte tijd?
Week niets meer eten.

Werkt het makkelijkste als je er ook nog even het momenteel ronddwalen griep-virus er bij op pikt. Denk dat 7 kilo dan ook nog wel haalbaar is één week.
Volgens mij is het erg afhankelijk van hoeveel je nu weegt. Iemand met een bmi van 40 valt sneller af dan iemand met een bmi van 20.

Hoeveel weeg je nu? En hoe snel is snel?
Rauwkost!
Je kunt een been afzagen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Wortels, paprika, rode kool, witte kool, selderij, tomaatjes, komkommer en een dipsaus van kikkererwten, koriander, citroensap, peper, zout en sesampasta. Hummus dus.
Leg je been op de rails als de sneltrein passeert. Dan verlies je wel meer dan 5 kilo in luttele seconden ;-)
.
vrij-zinloos schreef:
29-05-2017 12:58
Volgens mij is het erg afhankelijk van hoeveel je nu weegt. Iemand met een bmi van 40 valt sneller af dan iemand met een bmi van 20.

Hoeveel weeg je nu? En hoe snel is snel?
60 kg
impala schreef:
29-05-2017 13:05
Leg je been op de rails als de sneltrein passeert. Dan verlies je wel meer dan 5 kilo in luttele seconden ;-)
wiiiiiiiii
Heel erg warm aankleden/saunaatje pakken, dan verlies liters vocht. Komt er alleen ook weer net zo snel aan. ;-) Snel afvallen is denk ik niet zo gezond, over welk tijdsbestek heb je het? Heb je een trouwerij of zo?
handigmetgeld schreef:
29-05-2017 13:01
Je kunt een been afzagen.
Heheh en zonder te kotsen he. Ook niet als je door het bot heen moet. :)
bibi70 schreef:
29-05-2017 13:06
60 kg

met welke lengte?
Skull schreef:
29-05-2017 13:07
Heheh en zonder te kotsen he. Ook niet als je door het bot heen moet. :)
Juist wel kotsen, kan zo weer een pond schelen hoor.
ainne schreef:
29-05-2017 13:09
Juist wel kotsen, kan zo weer een pond schelen hoor.
True, true.
Heel snel afvallen lukt ook als je veel drugs doet en niks eet en drinkt. Al met al niet aan te bevelen.
Bossanova schreef:
29-05-2017 13:07
Heel erg warm aankleden/saunaatje pakken, dan verlies liters vocht. Komt er alleen ook weer net zo snel aan. ;-) Snel afvallen is denk ik niet zo gezond, over welk tijdsbestek heb je het? Heb je een trouwerij of zo?
paar weken. probeer het al bijna 2 jaar na zwangerschap....55 kg is mijn streven vd zwangerschap 53
intothewild schreef:
29-05-2017 13:08
met welke lengte?
162
Koop een biefstukje, leg dat in de zon tot het groen wordt en eten maar.
.
bibi70 schreef:
29-05-2017 13:06
60 kg
Hmm tenzij je kleiner bent dan 1.55 is dat niet erg veel.

Drink veel water de komende dagen en eet weinig zout! Rauwkost is best een goede oplossing. Weinig kcal en ik vind het persoonlijk nog best lekker ook.
Als het met normale producten moet een je wil normaal eten kan het niet snel.
60 kilo bij 1.62 meter is gewoon gezond gewicht hoor!

Waarom zou je er iets vanaf willen?
Als je het al jaren probeert, en het lukt niet, dan is 60kg misschien wel gewoon 'jouw gewicht'. Dat is niet heel zwaar.

En wanneer je het er snel af wil, zal het er ook snel weer bijkomen. Je kunt het beste streven naar -0,5 tot -1 kg per week, als je een blijvend resultaat wil.
bibi70 schreef:
29-05-2017 13:13
paar weken. probeer het al bijna 2 jaar na zwangerschap....55 kg is mijn streven vd zwangerschap 53
O op die manier. Maar vanwaar die haast? Je probeerde het 2 jaar en je hebt een kind, kost een hoop energie dus wees daar zuinig op. Afvallen in een korte tijd kost ook energie en die kun je dan niet meer in het huishouden en je werk steken! Kijk je een beetje uit met dat snel snel. Misschien heeft je lichaam ook energie nodig gehad om te herstellen van de zwangerschap en bevalling. Misschien houd je wel vocht vast, zijn je hormonen nog in de war etc. Beter om zoiets met een diëtist uit te zoeken. Afvallen zonder daar actief energie in te steken lijkt me onverstandig.
Snel afvallen in korte tijd zal voornamelijk vocht zijn en is dus zinloos :)
~ It takes a rad mama to be a father too ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven