Interesse?

29-05-2017 20:25 16 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sinds een klein half jaar in dienst bij mijn huidige werkgever. Daar trekt een collega mijn aandacht.

Sinds een maand of 2 a 3 als we elkaar tegenkomen in de wandelgangen glimlacht ze vaak naar me. Laatst belde ze naar de afdeling, waar ik de telefoon van opnam, daarbij noemde ze op een flirtige manier mijn naam. 

Toevallig tijdens een gezamelijke pauze 1,5 maand geleden keek ze regelmatig naar me, waarvan 1 keer heel 'sexy'. Ze had hele verhalen over zichzelf tegen mij en mijn collega’s waarvan opviel dat ze regelmatig aangaf 'alleen' te zijn. Tevens lijkt het dat ze wat verlegen/nerveus is bij mijn aanwezigheid. Het lijkt of ze zich niet altijd een houding kan geven. Tevens maakte ze toen plagerige opmerking. De ene keer lijkt ze wel signalen uit te zenden en de andere keer weer niet. Het wisseld, al lijkt het wel meer voor te komen.

Doordat we bijna nooit samenwerken en in andere teams en in ploegen werken, zien we elkaar erg weinig.

Van een van haar teamgenoten hoorde ik dat ze vrijgezel is. Dat ben ik ook. Beiden twintigers, zei is 5 jaar ouder. 

Ivm dat het op het werk is, ben ik er wel voorzichtig mee.

Lijkt ze gezien de signalen interesse te hebben?
Ik denk dat ze je bespringt als je haar meeneemt naar het kopieerhok.
Nee.
Nee, jij ziet wat je wil zien en interpreteert wat je graag zou willen. Dit is gewoon een collega die aardig is tegen iedereen, niet tegen jou in het bijzonder.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Hoe " kijk" je sexy?
gizzmo-returns schreef:
29-05-2017 20:40
Hoe " kijk" je sexy?
Met zaadvragende ogen natuurlijk!
Niet? Ik had zaterdag een zeer succesvolle date met iemand met wie ik aan een project werk. Ik zag hem een paar keer naar me kijken en heb hem toen een keer gemaild en toen raakten we aan de praat. Was heel subtiel hoor.

Ik heb eigenlijk niet gevraagd of hij het aan mij zag - hij zei dat hij zelf als hij afgeleid was soms dacht, shit, ik kijk te lang.
Hello, can you hear me?
Ik wist ook niet zeker of hij interesse had maar heb iets gemaild in de trend van "Ahh ben je nu nog aan t werk?" in antwoord op een groepsmail.

Probeer het gesprek privé te krijgen dus :-)
Hello, can you hear me?
Jullie lijken wel 16...
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Het heeft geen zin om dat hier te vragen. Het is geen optelsom van signalen die conform een viva-formule tot het juiste antwoord leidt. Bovendien zijn alle signalen die omschrijft naar 2 kanten uit te leggen (keek ze sexy of vond jij het sexy? Is het niet normaal om te glimlachen naar collega's die je in de gang tegen komt? Hoe doe je dat .. flirterig iemands naam door de telefoon zeggen? Enz).

Er is een hele goeie manier om er achter te komen .. het haar vragen ..

En als je direct vragen lastig vindt is er een hele goeie indirecte vraag: Vraag of ze principieel tegen daten met collega's is. Dat geeft haar De mogelijkheid om te zeggen dat ze daar tegen is zodat je weet dat ze geen interesse heeft in een date, ook niet met jou. Als ze je wel leuk date-materiaal vind zal ze ongetwijfeld wel aangeven dat ze daar wel voor open zou staan. In dat geval kan je de vraag doorkoppelen naar de volgende stap; of ze dan ook en keer met jou op stap zou willen.

Succes.
Hee joh shifty :hamer:
Herstel ik neem het terug; ik stel voor dat je haar bepotelt in het kopieerhok en als je een mep krijgt weet je genoeg.
Beter?
Beter.
gizzmo-returns schreef:
29-05-2017 20:40
Hoe " kijk" je sexy?
Met je ogen half dicht en een duckface, doe jij dat nooit?
SweetFirefly schreef:
29-05-2017 20:38
Nee, jij ziet wat je wil zien en interpreteert wat je graag zou willen. Dit is gewoon een collega die aardig is tegen iedereen, niet tegen jou in het bijzonder.
Gok ik ook.

Zoveel aannames over wat zij zou vinden en willen maar ik lees niks dat daartoe hint.

Dus ze keek even sexy? Of gewoon serieus, diep, streng of lollig en vónd jij dat sexy? Ik zou voorzichtig een zetje wagen, want de kans op een afgang is groot.
Een twintigervrouw die voor een 5 jaar jongere gast gaat? Zelden..
MoirenPhae schreef:
29-05-2017 20:26
Ik denk dat ze je bespringt als je haar meeneemt naar het kopieerhok.
Hoe oud bent U als ik vragen mag ? Op de huidige moderne kantoren moet men heden ten dage kopieerhokken ontberen.
Alles gaat tegenwoordig digitaal ....weet U. Dus Uw advies draagt niet bij aan de oplossing van het probleem van de jonge man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven