Uitgerekend eind november 2017

30-05-2017 12:11 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hay,

Hartstikke blij en hartstikke op een roze/blauwe wolk terecht gekomen.

26 november uitgerekend van een wondertje. Al 2 echo's gehad en de eerste keer het hartje vergeet je nooit meer.

Ik ben nu inmiddels 14 weken zwanger. Week 10 tot 12 enorm moe en misselijk geweest. 3 dagen echt alleen maar lopen spuugen vreselijk voelde mij zo slecht. Inmiddels voel ik mij gelukkig een stuk beter natuurlijk nog een dag dat ik echt doodmoe ben maar voor de rest voel ik mij prima. Ben ook 24 dus moet wel iets kunnen hebben.

Ik had eigenlijk continu last van zere gespannen borsten. Tot vorige week nu zijn ze een stuk minder gespannen en doen ze geen pijn meer. Zijn wel groot en zwaar normaal zou ik blij zijn. De vk gebeld maar het schijnt normaal te zijn zegt de vk dat mijn lichaam went aan het hcg hormoon.

Hebben jullie dit ook meegemaakt ? Ik heb wel al last van m'n onderrug vooral bij opstaan na langere tijd op een stoel te zitten :)

Hoor het graag 😄
Alle reacties Link kopieren
Hoi kleinemug1

Ik ben inmiddels 16 weken zwanger.. en heb nog steeds hele zere borsten.. fijn dat het bij jouw afneemt.. en gefeliciteerd met je zwangerschap.. geniet van de mooie momenten die komen gaan...

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven