Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 5 juni 2017 om 00:37
Die ene die in één post wel 10 keer 'ik' schreefMoirenPhae schreef: ↑05-06-2017 00:32Ze kunnen er zelfs niet door slapen.
Bizar hoe mensen het verdriet en de ellende van een ander toe-eigenen.
maandag 5 juni 2017 om 00:38
Exact waar wij het over hadden.Eleonora-1 schreef: ↑05-06-2017 00:33Die figuur die over dat 'ze' ook naar Drenthe kunnen komen zat te zwatelen....
![]()
Er gebeuren hier behoorlijk veel ongelukken omdat er zo debiel (te) hard wordt gereden, al dan niet bezopen. De randstad is er niks bij qua asociaal rijgedrag. De kans dat daarbij een kind gewond raakt of erger is vele malen groter dan een drama als dat van de twee betreurden in Achterveld en Bunschoten.
Kijk op de wereldmeter en je ziet hoeveel kinderen er er dag overlijden.
Trekken ze zich dat ook zo aan?
Of alleen de sensatieverhalen?
maandag 5 juni 2017 om 00:38
Weet ik.
Dank voor het verwoorden van mijn plaatsvervangende schaamte in het topic,
En ja, verdriet toe-eigenen, dat is het.
Helaas is het niet de eerste keer dat ik het hier zie gebeuren. Het is kennelijk iets menselijks...
Maar ik vind het wél van belang om er tegen in te gaan. In elk geval één keer. Zodat we nog ergens iets van normen en waarden terug zien.
maandag 5 juni 2017 om 00:42
Alleen rijden IS'ers over je heen.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-06-2017 00:41Is'ers zijn altijd samen. Nooit alleen, nooit met zijn drietjes, vier is twee te veel. En ze rijden in Golfjes.
Hoe handig is dat om te weten, zeg.
maandag 5 juni 2017 om 00:44
blijfgewoonbianca schreef: ↑05-06-2017 00:41Is'ers zijn altijd samen. Nooit alleen, nooit met zijn drietjes, vier is twee te veel. En ze rijden in Golfjes.
Aangezien het niet helemaal gepast is om er in het betreffende topic om te lachen, kom ik dat hier even doen. Jullie zijn heerlijk scherp.
maandag 5 juni 2017 om 00:44
Ja, want ze kennen ook iemand die een kind van veertien heeft. Pffft.MoirenPhae schreef: ↑05-06-2017 00:32Ze kunnen er zelfs niet door slapen.
Bizar hoe mensen het verdriet en de ellende van een ander toe-eigenen.
maandag 5 juni 2017 om 00:48
Je vergeet de aardige Turkse man die je wel een spreekt op de hoek van de straat.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-06-2017 00:41Is'ers zijn altijd samen. Nooit alleen, nooit met zijn drietjes, vier is twee te veel. En ze rijden in Golfjes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 5 juni 2017 om 00:50
blijfgewoonbianca schreef: ↑05-06-2017 00:41Is'ers zijn altijd samen. Nooit alleen, nooit met zijn drietjes, vier is twee te veel. En ze rijden in Golfjes. Polo's
maandag 5 juni 2017 om 00:51
Turkse mannen staan altijd op de hoek van een straat. Tenminste, als ze aardig zijn. Anders rijden ze in een Golf met hun IS mattie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 5 juni 2017 om 00:52
Dus de aardige Turkse man, die in een golf rijdt met twee of meer vrienden is dus een potentiële IS strijder die waarschijnlijk meisjes respectievelijk in Bunschoten en in achterveld ombrengt.
We gaan het afwachten.
We gaan het afwachten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 5 juni 2017 om 00:53
Ja.
In je gezicht doet hij aardig. Omdat hij geld wil verdienen.
Achter je rug smeedt hij snode IS plannen.
Mijn vriend doet dat ook trouwens. Hij zei dat hij ging gamen met zijn broer maar ze zitten natuurlijk bommen van kunstmest te maken.
maandag 5 juni 2017 om 00:55
Wellicht in de naam van God, Allah of Boeddha wel.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-06-2017 00:52Maar misschien is het wel GEWOON een psychopaat. Een ongelovige dan wel, he. Gelovige psychopaten doen dat niet.
Zeker als ze aardig zijn, Turks, ook op de hoek staan, in een polo rijden en hier ook vrienden in hebben zitten.
Dan is het blijkbaar misse boel.
maandag 5 juni 2017 om 00:56
Zal ik doen en ik zal hen dan verwijzen naar dit topic op viva.
maandag 5 juni 2017 om 01:02
Nu niet meer hoor trouwens.Lady_Voldemort schreef: ↑05-06-2017 00:58Strak plan. Ik snap trouwens niet dat de politie niet sowieso al een account heeft bij viva. Alle misdaden, misdrijven en andere narigheid zouden in no time zijn opgelost.
De meeste betrokken en ongeruste burgers zijn naar hun Beter Bed vertrokken nu 'het nieuws' out is.
Morgen weer een dag vol speculaties en medeleven.
maandag 5 juni 2017 om 01:02
Wilde ik net zeggen.Lady_Voldemort schreef: ↑05-06-2017 00:58Strak plan. Ik snap trouwens niet dat de politie niet sowieso al een account heeft bij viva. Alle misdaden, misdrijven en andere narigheid zouden in no time zijn opgelost.
Eigenlijk vind ik dat bepaalde topics integraal toegevoegd zouden moeten worden aan het onderzoeksdossier.
Alle bewijsmiddelen, analyses en conclusies bij elkaar. Hoe je de rest van het dossier eigenlijk niet meer te lezen.
Ik begrijp nu ook waarom naam en toenaam van slachtoffers zo van belang is: anders is het dossier niet compleet.
maandag 5 juni 2017 om 01:03
blijfgewoonbianca schreef: ↑04-06-2017 23:56Moet je daar nou om huilen of om lachen? Ik kan alleen maar naar adem happen van zoveel ..................tsja,........nikserigheid, eigenlijk. Hoe leeg ben je dan in je pannetje ?
Ik las hier zo net iets over: "iemands verdriet toeeigenen". Jullie ergeren je aan forummers die emoties voelen bij een drama. Maar waarom voel jij "deze emotie" bij de emotie van iemand die je niet kent en mag die-iemand niet emoties tonen bij zo'n verschrikkelijk drama?
missie_m wijzigde dit bericht op 05-06-2017 01:08
24.15% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
maandag 5 juni 2017 om 01:06
"Tijdens het pinksterfeest wordt herdacht dat de Heilige Geest, de derde Persoon van de Allerheiligste Drie-eenheid, neerdaalde uit de hemel op de apostelen en andere aanwezige gelovigen. Na Jezus' dood op Goede Vrijdag en zijn verrijzenis op Pasen hadden de leerlingen van Jezus nog veertig dagen lang (tot Hemelvaart) de steun van zijn aanwezigheid gehad waarbij hij hun nog eens uitlegde wat de betekenis was van alles wat hij gedaan had tijdens zijn openbare optreden. Op de veertigste dag van Pasen (let op: niet de veertigste dag na Pasen) werden de leerlingen door Jezus' Hemelvaart alleen achtergelaten. Wel had hij beloofd dat hij de Geest van God, de Heilige Geest zou sturen die hen geestelijk verder zou leiden en hen de kracht zou geven om getuigen van het evangelie te zijn. Op de vijftigste dag van Pasen, tien dagen na Hemelvaart, op Pinksteren, kwam de beloofde Heilige Geest dan ook over de discipelen.
Volgens de traditionele christelijke theologie, analoog aan de oorspronkelijke joodse betekenis, waren de eerste nieuwe bekeerlingen na de hemelvaart van Jezus als resultaat van de evangelisatie onder de menigte op de eerste Pinksterdag de 'eerstelingen van de oogst' die toegevoegd werden aan de eerste christelijke 'samenkomst', oftewel gemeente. Deze 'oogst' gaat nog steeds door en als de 'volledige oogst' is binnengehaald, dat wil zeggen alle door God voor het Koninkrijk van God voorbestemde mensen tot bekering zijn gekomen, dan begint de Eindtijd: de laatste fase van de geschiedenis."
Al lees ik het 40X door, ik begrijp er geen anus van.
Volgens de traditionele christelijke theologie, analoog aan de oorspronkelijke joodse betekenis, waren de eerste nieuwe bekeerlingen na de hemelvaart van Jezus als resultaat van de evangelisatie onder de menigte op de eerste Pinksterdag de 'eerstelingen van de oogst' die toegevoegd werden aan de eerste christelijke 'samenkomst', oftewel gemeente. Deze 'oogst' gaat nog steeds door en als de 'volledige oogst' is binnengehaald, dat wil zeggen alle door God voor het Koninkrijk van God voorbestemde mensen tot bekering zijn gekomen, dan begint de Eindtijd: de laatste fase van de geschiedenis."
Al lees ik het 40X door, ik begrijp er geen anus van.