temperatuur daling bij menstruatie

06-06-2017 10:40 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,
Heeft iemand van jullie ervaring met temperaturen? Ik meet mijn temperatuur nu een week elke ochtend. Hij schommelt steeds tussen de 36,9 en de 37,1. Vanochtend was hij iets lager 36,7. Ik weet dat je temperatuur daalt als je menstruatie eraan komt, maar is een daling van 0,2 groot genoeg? Verder merk ik ook niks van een aankomende menstruatie. Geen krampen en zere rug.

Gisteren had ik mijn NOD en de afgelopen 5 maanden ben ik altijd op mijn NOD ongesteld geworden. Vanochtend daarom een test gedaan, maar helaas negatief. Vorig jaar ben ik zwanger geweest, maar dat is helaas een bbz geworden. Maar toen teste ik pas 4 dagen na mijn NOD positief, dus dat geeft wel hoop!

Groetjes!
toen ik (100 jaar geleden) zwager wilde raken, temperatuurde ik.
Je kon aan mijn curve heel mooi mijn ovulatie zien. En toen ik zwanger was ook mijn zwangerschap.
In plaats van te zakken, steeg de temperatuur toen door.
Bedankt voor je reactie!
Normaal ligt mijn temperatuur ronde de 36,5. Afgelopen week, was hij dus gestegen.
Maar nu weer een kleine daling helaas.
Maar misschien dat het een kleine schommeling kan zijn of praat ik mezelf alleen maar hoop aan?
tja, mijn lichaam is het jouwe niet :-)
Wat ik zag:
begin van de cyclus 36,5
dan klein dipje net voor ovulatie (36,3) en dan stijging tot 36,7
de keren dat ik zwanger was, steeg de temperatuur na tien dagen verder door, naar 36,9 zelfs 37,1
Dankjewel!
Er zit niks anders op, dan gewoon te wachten.
Helaas duurt dat altijd zo lang voor mijn gevoel haha
Er bestaat ook nog zoiets als een innestelingsdip. Die heb ik gehad bij de tweede. De temperatuur zakte toen en de volgende dag werd hij enorm hoog.
Maar er komt ook vaak een dip voor rond dag 8 of 9 DPO zonder dat er sprake is van een zwangerschap.
Het kan dus echt alle kanten nog op.
ik ben al een dag overtijd. Zit op dat 14 dpo. Normaal gesproken heb ik mijn menstruatie op dag 13 dpo.
Kan de innesteling pas zo laat plaatsvinden?
LisaP schreef:
06-06-2017 13:16
ik ben al een dag overtijd. Zit op dat 14 dpo. Normaal gesproken heb ik mijn menstruatie op dag 13 dpo.
Kan de innesteling pas zo laat plaatsvinden?
tja eigenlijk niet. 9 dagen is gemiddeld (12 dagen wordt als max gerekend), maar aan de andere kant is een lichaam geen atoomklok.
De temperatuurdaling was wel gewoon van mijn naderende menstruatie, helaas..
op naar een nieuwe cyclus!
Ja inderdaad! Ik ga pas naar ronde 6, dus dat valt nog mee.
Was vorig jaar door de pil heen zwanger geraakt, helaas een bbz geworden, maar had dus wel verwacht zo weer zwanger te zijn.
Maar zulke dingen moet je niet verwachten natuurlijk.
Volgende keer beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven