Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 22:19
Insmeren is vaak het beste voordat je naar buiten gaat. Als je terplekke gaat smeren als je buiten bent, ben je al te laat. Dat is net als boter wat opwarmt in de pan.charlottew88 schreef: ↑18-06-2017 22:17Ja die heb ik er ook op gesmeerd en ook schijfJes komkommer voor de zekerheid. Zo dom meestal ben ik zo voorzichtig. Ik smeer mij heel vaak in omdat ik bang ben om te verbranden. Heb ik vandaag ook gedaan maar toch ben ik verbrand.
zondag 18 juni 2017 om 22:21
Ik ga volgende keer de zonkracht checken je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 juni 2017 om 22:23
Precies.charlottew88 schreef: ↑18-06-2017 22:21Ik ga volgende keer de zonkracht checken je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Ik vergeet nog weleens te smeren, maar dat komt doordat ik nooit verbrand. Dat is ook gevaarlijk want de uv straling blijft gevaarlijk.
zondag 18 juni 2017 om 22:26
Ja ik smeer mij altijd in voordat ik in de zon ga meestal 20 minuten van te voren zodat het goed kan ik intrekken. En dan ga ik een half uurtje in de zon zitten en dan weer naar binnen om mij vervolgens weer in te smeren. Ik gebruik factor 30 maar ondanks dat ben ik verbrand sukkel dat ik ben. Het gaat normaliter altijd goed.Ana_Isabel_ schreef: ↑18-06-2017 22:19Insmeren is vaak het beste voordat je naar buiten gaat. Als je terplekke gaat smeren als je buiten bent, ben je al te laat. Dat is net als boter wat opwarmt in de pan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 juni 2017 om 22:27
Dan neem je het wel serieus. Misschien toch een hogere factor of sneller op elkaar smeren.charlottew88 schreef: ↑18-06-2017 22:26Ja ik smeer mij altijd in voordat ik in de zon ga meestal 20 minuten van te voren zodat het goed kan ik intrekken. En dan ga ik een half uurtje in de zon zitten en dan weer naar binnen om mij vervolgens weer in te smeren. Ik gebruik factor 30 maar ondanks dat ben ik verbrand sukkel dat ik ben. Het gaat normaliter altijd goed.
zondag 18 juni 2017 om 22:31
Heel verstandigcharlottew88 schreef: ↑18-06-2017 22:21Ik ga volgende keer de zonkracht checken je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
zondag 18 juni 2017 om 22:31
zondag 18 juni 2017 om 22:34
Truste, hopelijk kan je slapen ondanks die verbrande schouders
zondag 18 juni 2017 om 22:36
Zou paracetamol helpen tegen de pijn?
Anders kun je beter een paracetamol slikken voor het slapen gaan charlottew, zodat je niet alsnog wakker wordt van de pijn
(Of wordt dit als medisch advies gezien?)
zondag 18 juni 2017 om 22:44
Charlotje, ik heb geen idee van je leeftijd maar ik merk dat ik met ouder worden sneller verbrand. Ik smeer factor 50 op mijn gezicht, armen en benen, zelfs als ik gewoon naar het werk ga. Je bent vaker in de zon dan je je realiseert.
Ik heb in het 'nieuwe forum' topic wat ergernissen neergezet. Ik heb bepaald niet het gevoel dat er naar de forummers geluisterd wordt. Paar dagen geleden werd hier opgeroepen tot algehele wegblijfactie en werd er geopperd om een eigen forum op te richten. Daar ben ik niet echt voorstander van. Maar als we met z'n allen de adverteerders op de hoogte brengen van de onvrede hier, dan raken we Sanoma in de beurs. Idee?
Ik heb in het 'nieuwe forum' topic wat ergernissen neergezet. Ik heb bepaald niet het gevoel dat er naar de forummers geluisterd wordt. Paar dagen geleden werd hier opgeroepen tot algehele wegblijfactie en werd er geopperd om een eigen forum op te richten. Daar ben ik niet echt voorstander van. Maar als we met z'n allen de adverteerders op de hoogte brengen van de onvrede hier, dan raken we Sanoma in de beurs. Idee?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 18 juni 2017 om 22:53
Het kind in mij is blijkbaar gelukkig nog niet ver weg.
Ik weet uit de praktijk dat als de adverteerders vragen beginnen te stellen, dat leidt tot crisisberaad. Het is niet zo dat er dan ineens geen geld meer is, maar dat er dan teminst iets gebeurt.
Ik weet uit de praktijk dat als de adverteerders vragen beginnen te stellen, dat leidt tot crisisberaad. Het is niet zo dat er dan ineens geen geld meer is, maar dat er dan teminst iets gebeurt.
zondag 18 juni 2017 om 22:57
Verbranden is klote.charlottew88 schreef: ↑18-06-2017 22:26Ja ik smeer mij altijd in voordat ik in de zon ga meestal 20 minuten van te voren zodat het goed kan ik intrekken. En dan ga ik een half uurtje in de zon zitten en dan weer naar binnen om mij vervolgens weer in te smeren. Ik gebruik factor 30 maar ondanks dat ben ik verbrand sukkel dat ik ben. Het gaat normaliter altijd goed.
Volgende keer een hogere factor en misschien wat meer in de schaduw, niet meer op piektijden in de zon of je schouders bedekken. Hoop dat je morgen weer kreeftje af bent
kia wijzigde dit bericht op 18-06-2017 22:58
0.16% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 18 juni 2017 om 23:02
Fijne reactie Moi. Die bezoekersaantallen lopen voor mijn gevoel al erg terug. Maar toch blijven ze stug volhouden dat wij het allemaal niet snappen. De Translate die Yas onder de aandacht bracht en het gegum daarna illustreerde dit weer en ik geef grif toe dat ik daardoor kinderachtige NehNehNeh neigingen van kreeg.
Maar ik blijf erbij dat als adverteerders vragen gaan stellen, het onderwerp hoger dan de mods op tafel kan komen.
zondag 18 juni 2017 om 23:03
Laatst poste iemand in het bugtopic de bezoekersaantallen. Het liep terug en meer mensen kwamen via Google (wat verklaard kan worden door de falende zoekfunctie hier)Oudblond schreef: ↑18-06-2017 23:02Fijne reactie Moi. Die bezoekersaantallen lopen voor mijn gevoel al erg terug. Maar toch blijven ze stug volhouden dat wij het allemaal niet snappen. De Translate die Yas onder de aandacht bracht en het gegum daarna illustreerde dit weer en ik geef grif toe dat ik daardoor kinderachtige NehNehNeh neigingen van kreeg.Maar ik blijf erbij dat als adverteerders vragen gaan stellen, het onderwerp hoger dan de mods op tafel kan komen.
zondag 18 juni 2017 om 23:04
Maar eerlijk, het is toch niet anders dan het was?Oudblond schreef: ↑18-06-2017 23:02Fijne reactie Moi. Die bezoekersaantallen lopen voor mijn gevoel al erg terug. Maar toch blijven ze stug volhouden dat wij het allemaal niet snappen. De Translate die Yas onder de aandacht bracht en het gegum daarna illustreerde dit weer en ik geef grif toe dat ik daardoor kinderachtige NehNehNeh neigingen van kreeg.Maar ik blijf erbij dat als adverteerders vragen gaan stellen, het onderwerp hoger dan de mods op tafel kan komen.
Negeren, wissen, bannen, zwijgen, niet in gesprek willen, communicatie blokkeren.
Tis echt nog steeds zoals het altijd al was.
zondag 18 juni 2017 om 23:06
Zo moeilijk is dat niet. We zijn met heel veel mensen met heel veel netwerken. Ikzelf bijvoorbeeld heb al een directe link met veel marketeers op de babymarkt en de verzekeringspoule. En zo kan ik er alleen voor mezelf nog wel wat bedenken. Voor mij zijn dat directe contacten en LinkedIn contacten. En andere forummers hebben weer andere links of zijn op andere social media kanalen actief.
Elke marketeer die inkoopt moet die uitgave staven. Zo moeilijk is het niet om daar aan te tornen.