Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 25 juni 2017 om 18:43
zondag 25 juni 2017 om 18:46
Ja, ik ook.AeonOfWinter schreef: ↑25-06-2017 18:43Die werkt niet meer voor 24Kitchen. Vind ik op zich wel jammer.
zondag 25 juni 2017 om 18:59
Ik ga er mijn levenswerk van maken om dat idee de wereld uit te helpen.
Koken is nergens voor nodig, er zijn tegenwoordig genoeg alternatieven.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 25 juni 2017 om 18:59
Ik hou ook niet van koken, maar ook niet van kookprogramma's. Scheelt een hoop tijd.
zondag 25 juni 2017 om 19:05
zondag 25 juni 2017 om 20:33
Ik let ook daarbij erg op de samenstelling en er zijn tegenwoordig behoorlijk wat verantwoorde kant-en-klaar-maaltijden te koop.
Echt ten onrechte dat die zo vreselijk slecht staan aangeschreven.
zondag 25 juni 2017 om 20:48
Niks mis met kant en klaar hoor, moet iedereen zelf weten. Ik vind soms zo'n kleffe bak nasi met foe-yong-hai lekker. Of mie-hoen. Of een blik soep (aangevuld met extra groentes) of een maaltijdsalade met kip
Ooit 1x een stoommaaltijd gegeten, toen die net nieuw waren bij de Appie. Niet te hachelen. Maar misschien zijn die nu beter want het is al zeker 6 of 7 jaar terug, ik dorste 't niet meer
Ooit 1x een stoommaaltijd gegeten, toen die net nieuw waren bij de Appie. Niet te hachelen. Maar misschien zijn die nu beter want het is al zeker 6 of 7 jaar terug, ik dorste 't niet meer
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.