Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 27 juni 2017 om 21:36
Ik ook. Af en toe heb ik nog op de Actueelpijler gereageerd als er weer een aanslag was gepleegd omdat ik wilde laten weten hoe erg het is. Maar ook op die topics loopt het uit de hand, omdat bepaalde forummers op die topics niet komen om hun medeleven te tonen, maar om te posten dat alle moslims/vluchtelingen verschrikkelijk slecht zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 27 juni 2017 om 21:43
Ja waarom het niet gewoon broertjes of zusjes genoemd mogen worden is mij een raadsel.
Oeps verkeerde gequote bedoelde die van vrouw jagersma
dinsdag 27 juni 2017 om 21:52
Meh is een woord zo perfect, bijna heilig.
dinsdag 27 juni 2017 om 21:53
Ik zou heel graag een emehticon hebben .. maar dat is wel een heel grote uitdaging denk ik.
dinsdag 27 juni 2017 om 21:59
Ja, erg is dat.vrouwjagersma schreef: ↑27-06-2017 21:38Ik vind het toch wel een sneu topic, over de aanstaande moeder die liever niet op het geboortekaartje wil zetten dat er sprake is van kinderen die vader heeft uit een eerdere relatie, maar zoekt naar een "ludieke, speelse manier" dit alles op het kaartje te zetten.
Snap het ook niet.
dinsdag 27 juni 2017 om 22:07
Dat bericht van Lemoos ook over een leerling echt dat volwassen mensen tot zoiets in staat zijn bah bagvrouwjagersma schreef: ↑27-06-2017 22:00Ja, het is maar een bericht op een forum, maar ik werd er zelfs een beetje verdrietig van.
dinsdag 27 juni 2017 om 22:09
Knuffelheks schreef: ↑27-06-2017 22:04Dien het in!
Gezien het tempo waarin de bugs opgelost worden hebben ze alle tijd om een smiley in elkaar te knutselen.![]()
Je bedoeld dat ze tijd genoeg hebben omdat ze toch niet met andere dingen bezig zijn zoals bugs oplossen?
Jammer alleen dat het mod-topic niet bedoeld is voor suggesties, het ontbreken van een niet bestaande emehticon niet als bug aangemerkt mag worden in het bug-topic en mails met fijne suggesties doorgestuurd worden naar de bermuda-inbox.
dinsdag 27 juni 2017 om 22:11
Idd meh
dinsdag 27 juni 2017 om 22:12
dinsdag 27 juni 2017 om 22:17
Ik heb het gevoel dat de moeder van de reeds aanwezige kinderen daar een probleem mee zou hebben. En niet zozeer dat de aanstaande moeder niet op het geboortekaartje wil hebben: ' zusje/broertje van x, x en x'.vrouwjagersma schreef: ↑27-06-2017 21:38Ik vind het toch wel een sneu topic, over de aanstaande moeder die liever niet op het geboortekaartje wil zetten dat er sprake is van kinderen die vader heeft uit een eerdere relatie, maar zoekt naar een "ludieke, speelse manier" dit alles op het kaartje te zetten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras