Schaduwnapraat.

24-06-2017 12:23 1201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!

Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.

Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling! :devil:
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Noujaaaaa... 14.45 typ ik iets in reactie op Vrouwaardappel en dat is gewoon 14.43 gepost.

Het wordt hier gekker en gekker.
vrouwjagersma schreef:
30-06-2017 14:44
Nou, ik kom hier ook maar.
Gezellig! Heb je nog een leuk plaatje?
Hugh-Jazz schreef:
30-06-2017 14:50
Gezellig! Heb je nog een leuk plaatje?
Ik kan ook wel leuke plaatjes plakken...

Afbeelding
Afbeelding
Hier mogen we wel over Chinees eten praten toch?
Ben het overigens wel met Nouschi eens, Napraat is niet voor de katten plaatjes e.d. bedoelt.

Wie is die voetballer eigenlijk? Weet helemaal niets van voetbal.
Ik vind het prima om hier te kletsen. Maar het is geen verplichting, off topic kletsen mag nou eenmaal op napraat en Nouschi en Dana kunnen blijven zuren erover maar ze kunnen nou eenmaal niet dwingen.

Ik vind dat ge-emmer erover 1000x irritanter.
-Puss-in-Bootz- schreef:
30-06-2017 15:06
Ik vind het prima om hier te kletsen. Maar het is geen verplichting, off topic kletsen mag nou eenmaal op napraat en Nouschi en Dana kunnen blijven zuren erover maar ze kunnen nou eenmaal niet dwingen.

Ik vind dat ge-emmer erover 1000x irritanter.
Ja, als zelfs jij linkjes en plaatjes gaat plakken, is er wat aan de hand :proud:
Ik erger me gewoon wild aan dat voor een ander willen bepalen wat er wel of niet geschreven mag worden als het volgens de mods in dat topic gewoon mag.
Ik vind zo vaak iets niet boeiend. Nou en! Dan ga ik ergens anders lezen en kom ik later terug.
-Puss-in-Bootz- schreef:
30-06-2017 15:10
Ik erger me gewoon wild aan dat voor een ander willen bepalen wat er wel of niet geschreven mag worden als het volgens de mods in dat topic gewoon mag.
Ik vind zo vaak iets niet boeiend. Nou en! Dan ga ik ergens anders lezen en kom ik later terug.
Schreef jij ook niet gisteren zoiets als 'wat een gezeik hier' toen het napraten nog in volle glorie bezig was?
Hoe is dat anders dan wanneer iemand schrijft het irritant te vinden als er onzin gekletst en plaatjes geplakt wordt?

Iets bepálen is nog heel iets anders dan ff je mening geven.
Plaatjes plakken en dollen kan wat mij betreft prima naast de fitties en andere zaken in napraat. Waarom kan dat niet naast elkaar?
-Puss-in-Bootz- schreef:
30-06-2017 15:10

Dit hoort in napraat :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Elfje112 schreef:
30-06-2017 14:56
Afbeelding
:HA: :applause:
Nouschi schreef:
30-06-2017 15:16
Het is ook nooit goed!
Nouschi schreef:
:whip:
Life is short. Eat dessert first.
Als ik mensen irriteer dan daarvoor mijn welgemeende excuses tenzij het met opzet was.
Elfje112 schreef:
30-06-2017 15:19
Het is ook nooit goed!
Je begrijpt :rofl: niet?
Nouschi schreef:
30-06-2017 15:20
Je begrijpt :rofl: niet?
Jawel, maar ik vatte het anders op. Dacht zoiets als: sukkel, dat hoor nu juist wel in napraat.
Elfje112 schreef:
30-06-2017 14:56
Afbeelding
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Elfje112 schreef:
30-06-2017 15:22
Jawel, maar ik vatte het anders op. Dacht zoiets als: sukkel, dat hoor nu juist wel in napraat.
Nee joh, hier mag alles. Mijn topic hè, en ik ben heel makkelijk! :whistle:
Nouschi schreef:
30-06-2017 15:26
Nee joh, hier mag alles. Mijn topic hè, en ik ben heel makkelijk! :whistle:
Haha, duidelijk. En :proud:
Nouschi schreef:
:proud:
Zeurpiet!
Jonari schreef:
30-06-2017 15:01
Hier mogen we wel over Chinees eten praten toch?
Ben het overigens wel met Nouschi eens, Napraat is niet voor de katten plaatjes e.d. bedoelt.

Wie is die voetballer eigenlijk? Weet helemaal niets van voetbal.
Je spelling gaat rap achteruit. :nope:
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
30-06-2017 15:33
Je spelling gaat rap achteruit. :nope:
O jee, dat krijg je van zo'n ban.
Jonari schreef:
30-06-2017 15:34
O jee, dat krijg je van zo'n ban.
Die voetballer is trouwens Cristiano Ronaldo.
Elfje112 schreef:
30-06-2017 15:37
Die voetballer is trouwens Cristiano Ronaldo.
Dank je :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven