Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 1 juli 2017 om 18:40
Mij lijkt dat juist de ULTIEME napraat.Lady_Voldemort schreef: ↑01-07-2017 18:35Ik denk niet dat het mag hoor, een topic openen om na te krakelen over een meet. Hoewel het wel leuk zou zijn natuurlijk.
Dat ze dan hier verder gaan met bitterballen gooien en verongelijkt zijn omdat ze aan de b-tafel werden gezet enzo.
zaterdag 1 juli 2017 om 18:42
Oooh...zeg dát dan! Ik begreep alleen het stukje vd hamer.Lady_Voldemort schreef: ↑01-07-2017 18:36Dat ie het vervelend vindt als iemand open deuren intrapt om zijn gelijk te bewijzen terwijl die open deuren net zo goed een ander gelijk kunnen bewijzen, omdat het maar net is hoe iemand er naar kijkt en dat wisten we in dit geval toch al.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 18:41
5.39% gewijzigd
zaterdag 1 juli 2017 om 18:48
Alstjeblieft niet zeg... ik begin nu pas een beetje door te krijgen wie/wat/waar/waarom. Laat ze het maar lekker gezellig hebben.ThunderassMan schreef: ↑01-07-2017 18:40Mij lijkt dat juist de ULTIEME napraat.
Dat ze dan hier verder gaan met bitterballen gooien en verongelijkt zijn omdat ze aan de b-tafel werden gezet enzo.
zaterdag 1 juli 2017 om 18:49
Gezellig? Niks d'rvan. Dat mag alleen als ik ook aanwezig ben.Ana_Isabel_ schreef: ↑01-07-2017 18:48Alstjeblieft niet zeg... ik begin nu pas een beetje door te krijgen wie/wat/waar/waarom. Laat ze het maar lekker gezellig hebben.
Dus.
zaterdag 1 juli 2017 om 18:50
Dat heb ik onderhand met dat topic waar de buurman de TO vraagt iets aan de tuin te doen en inmiddels is uitgegroeid tot brandstichtende psychopaat met politievrindjes.AeonOfWinter schreef: ↑01-07-2017 18:42Dat 'zus heeft afstand genomen' topic geloof ik nu in 1 klap niet meer. Het werd even te rustig en bam.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 1 juli 2017 om 18:52
Nou idd, heb er vanmiddag ook even gelezen.Solivagant schreef: ↑01-07-2017 18:50Dat heb ik onderhand met dat topic waar de buurman de TO vraagt iets aan de tuin te doen en inmiddels is uitgegroeid tot brandstichtende psychopaat met politievrindjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 1 juli 2017 om 18:55
Nah vooruit; pak jij de secondelijm?ThunderassMan schreef: ↑01-07-2017 18:49Gezellig? Niks d'rvan. Dat mag alleen als ik ook aanwezig ben.
Dus.
zaterdag 1 juli 2017 om 18:56
Leg eens uit dan? Want wederom snap ik zo'n opmerking niet. Ik mis wat?Ana_Isabel_ schreef: ↑01-07-2017 18:48Alstjeblieft niet zeg... ik begin nu pas een beetje door te krijgen wie/wat/waar/waarom. Laat ze het maar lekker gezellig hebben.
zaterdag 1 juli 2017 om 18:58
Daar lees ik al niet eens meer. Het topic duurt mij te lang voor een lullig topic over een buurman die iemand vraagt iets aan de tuin te doen. Ik bedoel, een normaal mens zou met zo'n topic binnen drie dagen wel klaar zijn toch.Solivagant schreef: ↑01-07-2017 18:50Dat heb ik onderhand met dat topic waar de buurman de TO vraagt iets aan de tuin te doen en inmiddels is uitgegroeid tot brandstichtende psychopaat met politievrindjes.
zaterdag 1 juli 2017 om 19:07
Euh, die is op.
*mompelt iets over wattenstaafjes, insecten en de afdelingen oor-chirurgie en entomologie van het regionale universitair ziekenhuis.*
zaterdag 1 juli 2017 om 19:18
Het duurt lang en het wordt steeds een beetje erger en gekker. En TO? Die doet eh...zo goed als niks. Of nèt datgene wat de hele goegemeente afraadt. Een beetje als "zal ik die drukke weg oversteken bij rood licht", langs alle kanten te horen krijgen "nou doe maar niet", het dan toch doen en dan verbaasd zijn aangereden te worden door een vrachtwagen.Lady_Voldemort schreef: ↑01-07-2017 18:58Daar lees ik al niet eens meer. Het topic duurt mij te lang voor een lullig topic over een buurman die iemand vraagt iets aan de tuin te doen. Ik bedoel, een normaal mens zou met zo'n topic binnen drie dagen wel klaar zijn toch.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 1 juli 2017 om 19:58
Lady_Voldemort schreef: ↑01-07-2017 18:36Dat ie het vervelend vindt als iemand open deuren intrapt om zijn gelijk te bewijzen terwijl die open deuren net zo goed een ander gelijk kunnen bewijzen, omdat het maar net is hoe iemand er naar kijkt en dat wisten we in dit geval toch al.
Getver, ik had mijn oeverloos gezever dus ook gewoon in 1 zin kunnen samenvatten ..
Dank u
zaterdag 1 juli 2017 om 20:02
zaterdag 1 juli 2017 om 20:05
Valt niet uit te leggen. Is mijn persoonlijke viva diagram.Fee-de-Goede schreef: ↑01-07-2017 18:56Leg eens uit dan? Want wederom snap ik zo'n opmerking niet. Ik mis wat?![]()
zaterdag 1 juli 2017 om 20:07
Dat linkje had helemaal die intentie l niet. Je kunt ook overal iets negatiefs in zien als lezer.Lady_Voldemort schreef: ↑01-07-2017 20:02Het is een gave
Maar ik ben het helemaal met je eens. Heel vervelend, dat doorgezeur maar dan met linkjes zodat het gezeur wetenschappelijk verantwoord lijkt.
Het begon met een smiley van een aapje, wat niet begrepen werd. Daarna kwam die link, wat er ook niks mee te maken had. Ik vond die link interessant en dat was het.
Dat mensen het op zichzelf gaan betrekken, kan ik ook niks aan doen.
zaterdag 1 juli 2017 om 20:14
Ach kom nou toch.Ana_Isabel_ schreef: ↑01-07-2017 20:07Dat linkje had helemaal die intentie l niet. Je kunt ook overal iets negatiefs in zien als lezer.
Het begon met een smiley van een aapje, wat niet begrepen werd. Daarna kwam die link, wat er ook niks mee te maken had. Ik vond die link interessant en dat was het.
Dat mensen het op zichzelf gaan betrekken, kan ik ook niks aan doen.
zaterdag 1 juli 2017 om 20:16
Jij kunt toch niet in mijn hoofd kijken?
zaterdag 1 juli 2017 om 20:17
Nee, das waar. Ik hou er trouwens ook over op hoor, anders begint het hele gelazer weer opnieuw. En daar heb ik ook weer geen zin in.
zaterdag 1 juli 2017 om 20:19
Ach, wie weet hoeveel mensen er nog meer over gaan vallen. Maar inderdaad, ik houd vanaf nu ook maar wijselijk mijn mond.Lady_Voldemort schreef: ↑01-07-2017 20:17Nee, das waar. Ik hou er trouwens ook over op hoor, anders begint het hele gelazer weer opnieuw. En daar heb ik ook weer geen zin in.
zaterdag 1 juli 2017 om 20:21
Echt? Daar heb ik in de eerste pagina's nog gepost geloof ik.Solivagant schreef: ↑01-07-2017 18:50Dat heb ik onderhand met dat topic waar de buurman de TO vraagt iets aan de tuin te doen en inmiddels is uitgegroeid tot brandstichtende psychopaat met politievrindjes.
Heb ik in ieder geval zo wat te lezen
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 1 juli 2017 om 20:29
Eens. Ze wist even niets meer te schrijven, maar nu krijgt het verhaal zomaar opeens een heel andere wending. Zó geloofwaardig.AeonOfWinter schreef: ↑01-07-2017 18:42Dat 'zus heeft afstand genomen' topic geloof ik nu in 1 klap niet meer. Het werd even te rustig en bam.
zaterdag 1 juli 2017 om 20:29