Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juli 2017 om 15:35
Haha, en ik zit te wachten op warmer weer.Fee-de-Goede schreef: ↑03-07-2017 15:35Vlakbij de hoofdstad woeit het in ieder geval al de hele dag als een gek. Heerlijk.
maandag 3 juli 2017 om 15:35
Hier niet gelukkig. Kijk je wel uit als je met die lekkere pitbullsEleonora-2 schreef: ↑03-07-2017 15:21Buiten he?
Het trekt helemaal dicht inderdaad.
Net nu ik de tuin op ging ruimen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 3 juli 2017 om 15:38
Ze gaan inderdaad sinds kort naar buiten.charlottew88 schreef: ↑03-07-2017 15:35Hier niet gelukkig. Kijk je wel uit als je met die lekkere pitbullsvan je naar buiten gaat met die storm.
Wat een lol.
Een topic openen er over heeft geen zin he Charlie, zitten we met z'n tweetjes te posten.
Hey sweety, welcome backEleonora-2 schreef: ↑03-07-2017 15:38Ze gaan inderdaad sinds kort naar buiten.
Wat een lol.
Een topic openen er over heeft geen zin he Charlie, zitten we met z'n tweetjes te posten.
maandag 3 juli 2017 om 15:39
Ik ook. Eerlijk gezegd. Zonder smiley.Fee-de-Goede schreef: ↑03-07-2017 15:33Nou eerlijk gezegd zit ik daar wel op te wachten hoor. Al een tijdje.![]()
.
maandag 3 juli 2017 om 15:42
PR stunt met een blote tiet?Pumps_italiaans schreef: ↑03-07-2017 15:34O, er wordt gestraft zonder r op het forum?
Ik doe het in de moestuin in bakken, maar zonder r in de maand is het vitamines ook in ruime hoeveelheden te koop.
Maar gisteren las ik iets over SS en iemand die zicht herhaald.
Nou, ik moest dus meteen aan Sylvana denken toen ik de PR stunt met blote tiet in Suske en Wiske zag.
Ja, dat krijgt ge. Dan wordt ge niet meer serieus genomen.
Is niet erg als je het voor de grap en de lol doet.
Maar als je serieus genomen wil worden dan zijn zulke aso siaties niet zo gunstig.
Ik denk dit als ik dan de reacties op twitter voorbij zie komen dat die mannen niet mooi genoeg worden getekend.
Die reacties die steeds dezelfde kant worden opgestuurd.
Hierbij een dikkevoor al die mensen die er het slachtoffer van worden.
En........... is de hug niet te zwart en wit?
![]()
Verder fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
maandag 3 juli 2017 om 15:43
JaEleonora-2 schreef: ↑03-07-2017 15:38Ze gaan inderdaad sinds kort naar buiten.
Wat een lol.
Ze zijn zo leuk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 3 juli 2017 om 15:54
Pandaberen zijn anders vele malen minder aaibaar en veel groter.
Het zijn echte beren en net zo gevaarlijk. Ze eten ook vlees. Het zijn omnivoren.
Verder fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De gele olifant lonkt ook hier. Ik lust wel wat lekkers.
Smakelijk eten alvast voor de rest van de dag.
Ik eet slamix en rijst en ..... weet nog niet of makreel of eieren omelet. Kan allebei met nog wat appel, kaas en peer erbij.
Het zijn echte beren en net zo gevaarlijk. Ze eten ook vlees. Het zijn omnivoren.
Verder fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De gele olifant lonkt ook hier. Ik lust wel wat lekkers.
Smakelijk eten alvast voor de rest van de dag.
Ik eet slamix en rijst en ..... weet nog niet of makreel of eieren omelet. Kan allebei met nog wat appel, kaas en peer erbij.
maandag 3 juli 2017 om 15:57
Wel makkelijk, hoef ik niet te koken
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 15:56
12.58% gewijzigd
maandag 3 juli 2017 om 15:57

Hier regent het gehaktballetjes
maandag 3 juli 2017 om 16:00
Die staan bij mij vanavond op het menu. Samen met boerenkoolstamppot met uitgebakken spekjes.