Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ginerva schreef:
04-07-2017 16:19
Lief :love:
Jah... :-D
SallySpectra schreef:
04-07-2017 14:21
Oh kom op zeg. Het meest onaardige commentaar kwam zo ongeveer van jou, dus doe alsjeblieft nu niet zo hypocriet.

+100
blijfgewoonbianca schreef:
04-07-2017 15:03
Psies. Het is haast huisvredebreuk, dat jullie hier allemaal zitten.
Vandaar dat ik in mijn lamp woon :lightbulb:
Als je een draak nodig hebt om de rest uit te roken, je weet me te vinden.
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 16:21
Met glitter!
Ja! ik ga gelijk even googelen!
Renaissance_ schreef:
04-07-2017 16:22
Ja! ik ga gelijk even googelen!
Sterkte :redrose: .Je zult ongetwijfeld bagger tegenkomen. Je bent mijn held.
Ginerva schreef:
04-07-2017 16:09
Dit soort dingen zijn toch niet te snappen?
Nee. Het leven is te kort voor ellende op internet.
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 16:17
Mijn zoon hoorde toevallig dat ik het was en zei;" maar mam, je humeur is zo goed, op school hebben we geleerd dat vrouwen dan heel sjacherijnig worden" :proud:
De mijne is net mijn man. Als dochter of ik een keer iets stekeligs zeggen roept ie meteen "ZEKER WEER ONGESTELD???" :rofl:
Bruise schreef:
04-07-2017 16:04
Ik ben er net weer uit. Drie soorten mieren zijn aan het rondrennen. B'ah.
En ze vliegen ook, sommige mieren dan. Sommige heel veel mieren. o_o
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
feow schreef:
Mallert.
Dat was alleen maar bewijs van dat er niks van waar is, die jacht.
En die valse beschuldigingen van domme forummers die 'heus slim genoeg zijn om zelf te weten dat ze via deze route (bla over iets buiten het forum en bla over iets van een geanonimiseerd profiel -waar zoals je godnondeju weet ook niets meer in te veranderen valt) te weten kunt komen wat jij slimme forummer al láng had kunnen weten.
En vragen om te stoppen met dit verschrikkelijke onschuldige delen van de route (herhaling bla1 en bla2) is zóóó gemeen want (herhaling bla1 en bla2) is op déze manier (herhaling bla1 en bla2 met toevoeging van route G) echt heel simpel hoor.

Applaus en dankbaarheid voor het niet plaatsen van een linkje is op z'n plaats, niet die hele gemene herhaling van al die vreselijk valse beschuldigingen.

Want (herhaling van bla1 en bla2) is helemaal uit de goedheid van het waarschuwend hart en mensen moeten niet zo zeuren over bla1 en bla 2, want het is helemaal niet leuk om steeds opnieuw over bla1 en bla2 via route X en G te moeten beginnen hoor!
o_o :-D
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 16:22
Sterkte :redrose: .Je zult ongetwijfeld bagger tegenkomen. Je bent mijn held.
Het is ongelooflijk, maar.............het bestaat!

Afbeelding
Skull schreef:
04-07-2017 16:23
Nee. Het leven is te kort voor ellende op internet.
Precies, daarom ben ik ook een paar dagen weggebleven van hier.
Lady_Voldemort schreef:
04-07-2017 16:24
De mijne is net mijn man. Als dochter of ik een keer iets stekeligs zeggen roept ie meteen "ZEKER WEER ONGESTELD???" :rofl:
:HA:
Die link weet hij gelukkig nog niet te leggen. Vooralsnog vind hij het voornamelijk heel vervelend en irritant voor mij. Gelijk heeftie!
Renaissance_ schreef:
04-07-2017 16:25

Afbeelding
:rofl: :rofl:
Renaissance_ schreef:

Afbeelding
:rofl: :rofl: :rofl: Als er een staande ovatie smiley bestond, kreeg je die ook!
Oke nu ben ik weg.
@Ren wat heb je in hemelsnaam voor zoekopdracht ingevoerd om aan dit plaatje te komen?????
Skull schreef:
04-07-2017 16:27
Oke nu ben ik weg.
:rofl:

(Zou dat bij alle mannen werken?...)
dubbel
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 16:29
97.21% gewijzigd
Renaissance_ schreef:

Afbeelding
Ja! Je periode is niet iets om van te balen, het is iets om trots op te zijn! Het is de ultieme bekroning op je vrouwzijn, en dat elke maand weer! Is dat niet fijn? Ik sta iedere maand weer te popelen om dit prachtige tastbare bewijs van mijn vrouwelijkheid en deszelfs fysieke mogelijkheden met betrekking tot onze onmisbare bijdrage aan de instandhouding van de soort te mogen omarmen! En dat zouden veel meer vrouwen moeten doen, in plaats van maar te zeuren en te klagen en chagrijnig te doen!
Lady_Voldemort schreef:
04-07-2017 16:30
Ja! Je periode is niet iets om van te balen, het is iets om trots op te zijn! Het is de ultieme bekroning op je vrouwzijn, en dat elke maand weer! Is dat niet fijn? Ik sta iedere maand weer te popelen om dit prachtige tastbare bewijs van mijn vrouwelijkheid en deszelfs fysieke mogelijkheden met betrekking tot onze onmisbare bijdrage aan de instandhouding van de soort te mogen omarmen! En dat zouden veel meer vrouwen moeten doen, in plaats van maar te zeuren en te klagen en chagrijnig te doen!

" stuur door als je ook een trotse vrouw bent"
Skull schreef:
04-07-2017 16:27
Oke nu ben ik weg.
Nou dag dan maar :bigkiss:
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 16:31

" stuur door als je ook een trotse vrouw bent"
Goed idee :lightbulb: . Waar kun je zo'n meme bakken?
feow schreef:
Mallert.
Dat was alleen maar bewijs van dat er niks van waar is, die jacht.
En die valse beschuldigingen van domme forummers die 'heus slim genoeg zijn om zelf te weten dat ze via deze route (bla over iets buiten het forum en bla over iets van een geanonimiseerd profiel -waar zoals je godnondeju weet ook niets meer in te veranderen valt) te weten kunt komen wat jij slimme forummer al láng had kunnen weten.
En vragen om te stoppen met dit verschrikkelijke onschuldige delen van de route (herhaling bla1 en bla2) is zóóó gemeen want (herhaling bla1 en bla2) is op déze manier (herhaling bla1 en bla2 met toevoeging van route G) echt heel simpel hoor.

Applaus en dankbaarheid voor het niet plaatsen van een linkje is op z'n plaats, niet die hele gemene herhaling van al die vreselijk valse beschuldigingen.

Want (herhaling van bla1 en bla2) is helemaal uit de goedheid van het waarschuwend hart en mensen moeten niet zo zeuren over bla1 en bla 2, want het is helemaal niet leuk om steeds opnieuw over bla1 en bla2 via route X en G te moeten beginnen hoor!
Hoe kwamen we d'r eigenlijk op? Omdat er gisteren over Yggs topic nagepraat werd?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

missie_m schreef:
04-07-2017 16:06
:sherlock:

De rooie, de zwarte en de bruine? Liever een steek van een mier dan van een forummer. :rofl:
Ik heb gele mieren, grote 'bos'mieren en de kleine bruin/zwart huis-tuin- en keukenmier. Die laatste gelukkig op dit moment alleen tuinmier.

Lady_Voldemort schreef:
04-07-2017 16:30
Dat is zeker weer dat omdenken?

Nou ik ben gewoon chagrijnig en dat mag ik best wel zijn van mezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven