Zeilvakantie

08-07-2017 21:49 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochter (4) en ik zijn momenteel op vakantie op Vlieland en we vergapen ons aan de schitterende boten in de jachthaven. Lijkt me superleuk om samen met haar een weekje op een grote zeilboot mee te varen. Iemand hier ervaring mee? Bijv. op de Wadden?
Ik heb een aantal keren op klippers meegevaren. Het is ontzettend leuk, maar het lijkt mij geen omgeving voor een 4-jarige. Het kan er namelijk best ruig aan toe gaan op zo'n boot en er zitten gevaarlijke momenten in zo'n trip (bijv. bij overstag gaan ed).
-NummerZoveel- schreef:
08-07-2017 22:45
Ik heb een aantal keren op klippers meegevaren. Het is ontzettend leuk, maar het lijkt mij geen omgeving voor een 4-jarige. Het kan er namelijk best ruig aan toe gaan op zo'n boot en er zitten gevaarlijke momenten in zo'n trip (bijv. bij overstag gaan ed).
Dat niet alleen, maar echt veel bewegen/spelen kan ook niet, niet echt fijn voor een 4 jarige.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Bij zeilschool krekt hebben ze een ouder kind week. Voorheen was dit slapen op een grote boot en overdag zelf zeilen op kleine zeilboten, geen idee of ze dat nogsteeds hebben. Maar misschien een leuke optie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven