Overlast jeugd in straat

10-07-2017 00:32 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal.

Even nieuwsgierig....wat zouden jullie doen als er op dit tijdstip al een uur 3 jongens ( 12 t/m 16??) met een bal bezig zijn voor je huis.?Naar elkaar overschoppen via de stoep ( herrie ) en dan regelmatig de container of een auto raken?
Aanspreken heeft geen zin, dan krijg je alleen een grote mond terug o_o
bananen groeien niet alleen
Zeggen te stoppen.
De politie bellen.
Politie bellen op het 0800 nummer. Heb ik ook net gedaan voor het groepje hier. 10x aardig gevraagd, 1x boos geworden en daarna werd het alleen maar erger. Het is nu al 3 weken zo.
Oké, politie bellen dus. Dankjewel. Ik vroeg mij misschien af of het te overdreven was :proud:
Ik had het inderdaad al netjes (!) gevraagd omdat ik mij ook zorgen maakt om mijn auto
# eloise: dat is balen. Ik hoop dat het nu voor je ophoud
Inmiddels is de buurman naast mij zover dat ie de politie nog 30 min geeft en dan zelf heen gaat haha. Ik hoop dat ie nog even wacht want vraag me af wat meer invloed heeft op lange termijn.
Ojee :-D . Ben benieuwd, kan inderdaad ook averechts werken helaas .
Wel dapper van de buurman :kneel:
Bal afpaken (Ja is kinderachtig I know.) En politie bellen.
Haha bal afpakken is ook even door mijn hoofd gegaan.

Maar volgens mij hebben ze nu net de verkeerde auto geraakt en gaat er een alarm af...
Buurman is uit z'n stekker gegaan. Mooi om te horen :rofl: .. Nu snel naar bed. Hoe is het daar?
Eloise: goed om te horen :applause:
Hopelijk werkt het voor jullie :lol:

Hier nu ook rustig nadat het auto alarm ( gelukkig ) was afgegaan. Daarna zijn ze er vandoor gegaan en heb ik ze niet meer gezien. Maar goed, ze wonen hier in de straat, dus hoop dat het morgen rustig blijft.

Weltrusten allemaal
stonehenge wijzigde dit bericht op 10-07-2017 01:22
Reden: .
3.54% gewijzigd
Als je weet waar ze wonen kan je dan niet bij de ouders aan bellen voor je de politie belt?
Als je weet wie ze zijn. Ouders aanspreken. Aan de andere kant. Als jij als ouders je kind op tijden op straat laat hangen dan zegt dat ook wel weer iets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven