Babynaam gezocht!

22-07-2017 16:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog even en dan verwachten wij ons tweede wondertje, een meisje. Wij hebben al een zoontje van bijna 3, Morris, maar komen er niet uit voor onze meisjesnaam. Als het een jongen was geweest hadden we de naam Lux, kort,apart en stoer. Ik vond dit ook erg leuk voor een meisje maar mijn vriend is daar nog niet zo van overtuigd. We kwamen laatst ook nog Marl(e)y tegen. Deze vonden we leuk omdat je het niet heel vaak hoort. Alleen weet ik niet of ik het wel leuk vind omdat mijn naam ook al met een M begint. Ik hoop dat er mensen zijn die hier hun mening over willen geven of misschien nog een leuk, stoer ander alternatief hebben. :-) (en die ook bij haar broertje past)
Deze namen vind ik heel mooi:
Jesslyn , Viéna , Casey , Lola, Yola, Fabiéne, Suze, Jade !

Veel succes met het kiezen van een mooie naam voor jullie meisje !
Marley of Marly vind ik een heel leuke naam, terwijl ik normaal niet zo van de engelse namen ben eigenlijk
waarom de voorletter van je eigen naam een tegenargument zou zijn kan ik echt niet begrijpen?
de naam van je zoontje begint toch ook met een M?
Misschien Carly in plaats van Marly?
Pinda-Kaas schreef:
22-07-2017 17:02
Marley of Marly vind ik een heel leuke naam, terwijl ik normaal niet zo van de engelse namen ben eigenlijk
waarom de voorletter van je eigen naam een tegenargument zou zijn kan ik echt niet begrijpen?
de naam van je zoontje begint toch ook met een M?
Meer omdat ik dacht dat het dan zoveel op elkaar lijkt.🙈 (Begin letters; Mar-Mor en dan nog een keer Mar) Mijn man vind het ook onzin.
Marley is een leuke stoere naam, zeker bij Morris. Goed bedacht. :)

Ps: juist leuk joh, al die Emmetjes!
Je zoekt denk ik een meisjesnaam, geen babynaam?

Ik vind Morris lekker stoer, ik zou er iets van Lindy of Jacky of Billy bij doen.

Maar ook Sam, Bien, Jet, Wies, Evi, Fem, Liv, Floor, Pleun, Wende, Hannah of Roos staan leuk.
het maakt toch voor dat kind niks uit hoe broer, papa of mama heten
het is toch een individu? Begrijp niet goed waarom het bij elkaar moet passen of een ramp is als iets niet 'past'

ik zou gewoon voor marly gaan als jullie dat een leuke naam vinden
Lux vind ik wat minder voor een meisje. Marley of Marly vind ik wel heel leuk:-)
Ik zou het ook op Marly houden. Passen goed bij elkaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bedankt allemaal! Ik twijfel soms te veel. Ik kwam het lijstje met namen tegen toen ik zwanger was van Morris. En daar stond ook Marly op, dus vonden het toen ook al leuk. Maar stoppen met twijfelen denk ik ☺️.
Ik vind Lux prima voor een meisje :whistle:

Mijn favo meisjesnamen (behalve Lux) zijn onder andere:

Lilou
Juno
Nine (Niene)
Marley of Marly vind ik erg leuk juist!! Gewoon doen als je het leuk vind, kan toch gewoon? Voor de rest lijkt het niet op elkaar (tenzij je gaat afkorten met Mor en Mar).

Wat dacht je van Lexy, Lucy of Liv in plaats van Lux.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven