Na nog geen 2 dagen

12-02-2009 10:05 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een poging om mijn leven wat leuker te maken, dacht ik, laat ik eens gek doen, ik schrijf me in op zo'n relatie/dating site.

Hoeft niet persee gelijk op zoek te zijn naar een relatie natuurlijk, maar misschien gewoon eens wat mensen leren kennen.

Misschien een stom 'probleem' maar ik weet niet goed wat ik er mee moet:

Van een man kreeg ik een berichtje, was wel gezellig, dus wat ge-msnt. Nu "ken" ik hem nog amper 3 dagen, maar de 2e dag begon hij al met dingen als:

'lieve schat' en 'ik vind jou een lekker ding' bladiebla.

Daar gaan mijn hoofdharen bijna recht omhoog van staan. Maar ik dacht, even daardoorheen kijken. Misschien trek ik wel te snel conclusies.

Eerste indruk: aardige jongen, wel gezellig, waarom ook allemaal niet? Maar hij begint dus nu met dat soort dingen, ook van 'mijn vriendin gaat voor' bladiebla. Nou ik ben zijn vriendin nog helemaal niet, maar ik krijg haast de indruk dat hij 'denkt' van wel;

Ik begin je steeds leuker te vinden, volgens mij zouden wij elkaar heel goed aan kunnen vullen, volgens mij hoeven we niet bang te zijn dat het niet klikt, ect. Ik had er nogal een dubbel gevoel bij, maar ik dacht, laat ik het een kans geven, normaal gesproken vertrouw ik mensen niet snel, laat me niet snel zien, maar goed, misschien moet ik dat eens veranderen. Ik hoor wel eens dat ik veel te wantrouwend ben.

Nu had ik hem gisteren even aan de telefoon en toen begon ie dus weer met dat soort dingen. En ook iets van, ik vertelde dat ik dit jaar tijdelijk naar het buitenland moet (werk). Hij zei toen iets van: Heb ik weer hoor, vriendin naar het buitenland, zo lang kan ik je niet missen.

Dat was voor mij eigenlijk iets van : Nee, je bent gewoon op zoek naar sex ofzo, je wil te snel en het komt haast ook nog 'bezitterig' over. Na 3 dagen zeg je dat soort dingen toch niet? Of ligt dat nou aan mij?

Eigenlijk zouden we nog een keer naar de bioscoop gaan, of uit eten. Volgend weekend. Maar ik weet niet zeker of ik dat wel moet doen, ik heb mn twijfels erbij.

Wat moet ik hier nu weer mee? Zie ik nou allemaal beren op de weg?
Er mankeert helemaal niets aan je gevoel.

Ik zou ook akelig van hem worden en die popcorn zou hij lekker in zijn eentje mogen opeten..
voor mij zou het in dit geval ook niet meer werken. Ik hou niet zo van mensen die al direct in de relatiemodus zitten, zonder elkaar gezien te hebben. Ik zou niet verder gaan met deze man, mocht jij dat wel willen, spreek hem dan aan op zijn kleffe, bezitterige gedrag.
Ik zou persoonlijk wel afknappen op een man die zich in zo'n korte periode zo opstelt. En dat is het mooie van een datingsite; dat mag Als een man en/of zijn doen en laten je niet aanspreken dan laat je het er bij zitten en zoek je verder....

Ik zou dus niet afspreken met deze man en ik zou wel eerlijk zeggen ook waarom.

Beren op de weg zie ik niet in je verhaal; je kan als je wil toch afspreken? (niet in jouw huis of zijn huis!) maar als je niets er in ziet; tja bespaar elkaar de moeite denk ik dan.
[quote]weltschmerz schreef op 12 februari 2009 @ 10:05:

In een poging om mijn leven wat leuker te maken, dacht ik, laat ik eens gek doen, ik schrijf me in op zo'n relatie/dating site.

Hoeft niet persee gelijk op zoek te zijn naar een relatie natuurlijk, maar misschien gewoon eens wat mensen leren kennen.

Misschien een stom 'probleem' maar ik weet niet goed wat ik er mee moet:

Van een man kreeg ik een berichtje, was wel gezellig, dus wat ge-msnt. Nu "ken" ik hem nog amper 3 dagen, maar de 2e dag begon hij al met dingen als:

'lieve schat' en 'ik vind jou een lekker ding' bladiebla.

Daar gaan mijn hoofdharen bijna recht omhoog van staan. Maar ik dacht, even daardoorheen kijken. Misschien trek ik wel te snel conclusies.

Eerste indruk: aardige jongen, wel gezellig, waarom ook allemaal niet? Maar hij begint dus nu met dat soort dingen, ook van 'mijn vriendin gaat voor' bladiebla. Nou ik ben zijn vriendin nog helemaal niet, maar ik krijg haast de indruk dat hij 'denkt' van wel;

Ik begin je steeds leuker te vinden, volgens mij zouden wij elkaar heel goed aan kunnen vullen, volgens mij hoeven we niet bang te zijn dat het niet klikt, ect. Ik had er nogal een dubbel gevoel bij, maar ik dacht, laat ik het een kans geven, normaal gesproken vertrouw ik mensen niet snel, laat me niet snel zien, maar goed, misschien moet ik dat eens veranderen. Ik hoor wel eens dat ik veel te wantrouwend ben.

Nu had ik hem gisteren even aan de telefoon en toen begon ie dus weer met dat soort dingen. En ook iets van, ik vertelde dat ik dit jaar tijdelijk naar het buitenland moet (werk). Hij zei toen iets van: Heb ik weer hoor, vriendin naar het buitenland, zo lang kan ik je niet missen.

Dat was voor mij eigenlijk iets van : Nee, je bent gewoon op zoek naar sex ofzo, je wil te snel en het komt haast ook nog 'bezitterig' over. Na 3 dagen zeg je dat soort dingen toch niet? Of ligt dat nou aan mij?

Eigenlijk zouden we nog een keer naar de bioscoop gaan, of uit eten. Volgend weekend. Maar ik weet niet zeker of ik dat wel moet doen, ik heb mn twijfels erbij.

Wat moet ik hier nu weer mee? Zie ik nou allemaal beren op de weg?[quote]

De vraag stellen is 'em beantwoorden zou ik zo zeggen maar goed: deze man weet zich duidelijk niet te gedragen en is daarmee geen relatiemateriaal.
Thanks, dan ligt het toch niet helemaal aan mij.

Moet toch maar eens wat meer op mezelf vertrouwen !
Ik krijg er jeuk van.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Helaas zitten er altijd ook van die plakkerige types tussen, BAH :puke:

Ik kan me nog herinneren dat ik ook een keer, toen ik net begon met internetdaten, beleefd reageerde en diegene ook gelijk dacht dat we iets hadden .

Gelukkig zijn ze niet allemaal zo. Dus niet verder met deze gast. Ik heb een leuke normale vent leren kennen via internetdaten
sun.lover wijzigde dit bericht op 12-02-2009 10:16
Reden: tiepfoutje ;-)
% gewijzigd
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik ken het wel een beetje ja, al heb ik zelf nooit aan dating sites gedaan maar zulke types herken ik wel.!

Zelf hou ik er ook niet van, van mannen die niet eerst de moeite nemen om elkaar eerst goed te leren kennen en dan pas over gaan op het serieuzere gedeelte. Ik zou er zelf ook een beetje van walgen dus zou zeggen; laat die gozer gewoon links liggen en laat gewoon niks meer van je horen of zeg het hem duidelijk dat je weet dat het toch niks zal worden ;)
Toen ik zwanger was en alleenstaand, heb ik mezelf ook op relatieplanet gezet. Binnen twee weken had ik meer dan 300 reacties. Heel veel van dit soort inderdaad. Zelfs een man die vroeg of ik al wist of het een jongetje of een meisje zou worden. Niet dat 't hem wat uitmaakte, want hij hield nu al van het baby'tje...

Ik zou zeggen: wacht nog even een tijdje af, tot er iemand reageert die wel een beetje 'normaal' overkomt. Je zult heel veel reacties krijgen van mannen die je niks zal vinden. Je hoeft niet meteen met de eerste de beste in zee.
Dat soort dingen heb je niet als je je profiel haarscherp houdt. Bijna vals, bitchy, etc.

Zet erin dat je walgt van kerels die direct al beginnen met schatje, liefje, popje, etc. En dat als het om een wip gaat dat ze beter verder kunnen zoeken omdat jij daar geen zin in hebt - 'dan ga je maar naar de speeltuin - kan je de hele dag wippen'. Zoiets stond in mijn profiel

Ik had al een volle inbox van mannen met complimenten op mijn profiel - omdat ik zo duidelijk was en dat ze dat konden waarderen (en dat ze verder dus niet aanmerking kwamen).

Zo heb ik een ongelofelijk t*****hekel aan voetbal en heb dat ook niet onder stoelen of banken gestoken in mijn profiel. Geen vage zin in de trant van: ik vind voetbal niet zo leuk, maar duidelijke taal: je hoeft niet te reageren als je voetbal leuk vindt, van voetbal houdt, een seizoenskaart hebt, zelf voetbalt, wel 's naar 'n voetbalwedstrijd gaat of wel 's naar voetbal kijkt. Dat betekent niet dat ze geen eigen leven inclusief hobby mogen hebben , maar voetbal is voor mij ver over mijn grens.

Of: als je bang bent van tandpasta of zeep: niet reageren. Metrosexualiteit heeft de voorkeur boven holbewoners die zich op-en-top man voelen (alhoewel make up overdone is).

Dat soort teksten, zonder schaamte, zonder je af te vragen hoe 'men over jou zal denken'

Niet afwachten tot een er een normaal persoon reageert, ballen hebben en duidelijk zijn. Als het niet bevalt, geef je dat aan of flikker je 'm op de zwarte lijst zodat hij niet meer kan reageren. (en dat kan je ook weer aangeven in je profiel: houd het netjes, want ik flikker je in de prullenbak).

Ik heb er alleen maar leuke dates uitgesleept en mijn vriend er opgedoken

Dus wees wat strenger en voel je daarbij niet opgelaten en pas eventueel je profiel wat aan.
quote:Lizzl schreef op 12 februari 2009 @ 10:50:

Dat soort dingen heb je niet als je je profiel haarscherp houdt. Bijna vals, bitchy, etc.

Zet erin dat je walgt van kerels die direct al beginnen met schatje, liefje, popje, etc. En dat als het om een wip gaat dat ze beter verder kunnen zoeken omdat jij daar geen zin in hebt - 'dan ga je maar naar de speeltuin - kan je de hele dag wippen'. Zoiets stond in mijn profiel

Ik had al een volle inbox van mannen met complimenten op mijn profiel - omdat ik zo duidelijk was en dat ze dat konden waarderen (en dat ze verder dus niet aanmerking kwamen).

Zo heb ik een ongelofelijk t*****hekel aan voetbal en heb dat ook niet onder stoelen of banken gestoken in mijn profiel. Geen vage zin in de trant van: ik vind voetbal niet zo leuk, maar duidelijke taal: je hoeft niet te reageren als je voetbal leuk vindt, van voetbal houdt, een seizoenskaart hebt, zelf voetbalt, wel 's naar 'n voetbalwedstrijd gaat of wel 's naar voetbal kijkt. Dat betekent niet dat ze geen eigen leven inclusief hobby mogen hebben , maar voetbal is voor mij ver over mijn grens.

Of: als je bang bent van tandpasta of zeep: niet reageren. Metrosexualiteit heeft de voorkeur boven holbewoners die zich op-en-top man voelen (alhoewel make up overdone is).

Dat soort teksten, zonder schaamte, zonder je af te vragen hoe 'men over jou zal denken'

Niet afwachten tot een er een normaal persoon reageert, ballen hebben en duidelijk zijn. Als het niet bevalt, geef je dat aan of flikker je 'm op de zwarte lijst zodat hij niet meer kan reageren. (en dat kan je ook weer aangeven in je profiel: houd het netjes, want ik flikker je in de prullenbak).

Ik heb er alleen maar leuke dates uitgesleept en mijn vriend er opgedoken

Dus wees wat strenger en voel je daarbij niet opgelaten en pas eventueel je profiel wat aan.Dan moeten ze nog wel lezen. Ik had veel reacties van mannen die dat overduidelijk niet deden.
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik zou er ook op afknappen.

Hij draaft maar door zonder op jouw gevoel te letten en zich af te vragen hoe jij er in staat. Het lijkt me een egocentrische persoon.

Ermee stoppen, zou mijn advies zijn.

Ik heb zelf mijn man ook via internet leren kennen (weliswaar geen dating site) en ons contact ging ook razendsnel, maar niet op zo'n eenzijdige, opdringerige manier.
quote:Sun lover schreef op 12 februari 2009 @ 11:00:

[...]

Dan moeten ze nog wel lezen. Ik had veel reacties van mannen die dat overduidelijk niet deden.

Die mannen had ik er ook tussen...

Daarop reageerde ik met: zeker niet mijn profiel gelezen?

En afhankelijk van de daarop volgende reactie gingen ze de prullenbak of ontving ik geen reactie meer.
Ik heb een keer iets soortgelijks gehad. Was op stap iemand tegengekomen, harstikke leuk. Hij kwam uit Duitsland. Afijn, hij bracht me naar huis en toen begon hij erover dat hij dan evt. wel in NL kon werken (hij was arts), want dan waren we tenminste samen??!!
Cum non tum age
Je voelde je vanaf het begin af aan al ongemakkelijk, het lijkt mij dat je dus een prima gevoel had over deze man: niets voor jou. En je had nog gelijk ook!! Goed gedaan dus, gewoon op jezelf blijven vertrouwen.

Ik heb ook via internet gedate, rare mannen tegengekomen (en direct gedelete) en vervolgens mijn huidige geliefde opgedoken. Het kan dus wel!!
quote:Nelladella1 schreef op 12 februari 2009 @ 10:40:

Toen ik zwanger was en alleenstaand, heb ik mezelf ook op relatieplanet gezet. Binnen twee weken had ik meer dan 300 reacties. Heel veel van dit soort inderdaad. Zelfs een man die vroeg of ik al wist of het een jongetje of een meisje zou worden. Niet dat 't hem wat uitmaakte, want hij hield nu al van het baby'tje...

Ik zou zeggen: wacht nog even een tijdje af, tot er iemand reageert die wel een beetje 'normaal' overkomt. Je zult heel veel reacties krijgen van mannen die je niks zal vinden. Je hoeft niet meteen met de eerste de beste in zee.

Zal wel aan mij liggen, maar waarom ga je zwanger op zoek naar een relatie via internet.

Lijkt mij dat je wat anders aan je hoofd hebt.
Frankly my dear, I don"t give a damn
halloooo,

uit ervaring (omgeving en zelf) kan ik maar een ding zeggen...REN!!! Brr, krijg er altijd weer rillingen van als ik zo'n verhaal hoor!!

Succes ermee ;)

groetjes
quote:calvijn1 schreef op 12 februari 2009 @ 11:11:

[...]

Zal wel aan mij liggen, maar waarom ga je zwanger op zoek naar een relatie via internet.

Lijkt mij dat je wat anders aan je hoofd hebt.Ik had juist niks anders dan dat aan m'n hoofd! Moest er niet aan denken alleen een kind op te voeden.
quote:Nelladella1 schreef op 12 februari 2009 @ 11:14:

Ik had juist niks anders dan dat aan m'n hoofd! Moest er niet aan denken alleen een kind op te voeden.

In dat geval kan ik de reacties die je kreeg begrijpen.

Je was dus op zoek naar een vader voor je kind.

Logisch dat de persoon in kwestie dan wil weten of hij een zoon of dochter gaat krijgen.
Een vriendin van mij had 2 weken geleden een eerste date via een datingsite. Was ook zo'n type... Ze hadden vooraf 1x gebeld en de nodige keren gemaild/gesmst. Het klikte leuk (na die betrekkelijke hoeveelheid contact) en dus spraken ze af voor een uurtje ergens wat drinken. Ze zaten nog maar 5 minuten aan een tafeltje of hij zei al dat ze de vrouw van zijn dromen was, dat hij zijn kinderen aan haar voor wilde stellen en dat hij echt toekomst zag..... Hij voelde het al eerder (..) maar had gewacht het haar te vertellen tot de eerste ontmoeting, ander was het misschien te snel .

Het is niks geworden..
Mijn nichtje had ook zo'n man.

Na 2 dagen wilde hij een kat voor haar kopen, had hij het (in mei) over haar verjaardagscadeau (in oktober), had hij het over het aantal kinderen wat ze zouden "nemen" etc..

Het contact heeft dus ook 2 dagen geduurd

Kriebels krijg ik ervan...

Meestal zegt je gevoel je genoeg... ga daar ook vanuit..
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Dit is vast zo'n kerel die graag onder de pannen wil zijn.

Voor je het weet is-ie bij je ingetrokken, terwijl jij je ondertussen nog afvraagt of het allemaal niet een beetje erg snel gaat.

Ik krijg er zo'n beeld bij van een doorgewinterde datingsite abonnee, type wanhoop, die zag dat jij 'vers' aangemeld was, en dan gelijk beslag op je legt. Opdat jij voorál niet verderkijke!!

Als je je post nog even doorleest, zie je vast al dat je jezelf antwoord geeft op verschillende manieren.

Niet mee doorgaan dus. Een hele site vol mannen waar je uit kan kiezen, er zit best wel iets veel beters tussen.

Succes
quote:Nelladella1 schreef op 12 februari 2009 @ 11:14:

[...]

Ik had juist niks anders dan dat aan m'n hoofd! Moest er niet aan denken alleen een kind op te voeden.

Serieus?!

Je zocht dus een vader voor je kind en niet een partner voor jezelf.

Dan begrijp ik de reacties ook die je hebt gekregen.

Vind het een beetje eng.

Zoiets trekt toch rare types aan
Frankly my dear, I don"t give a damn
Freak!! Dat is wat bij mij boven kotm

Maar serieus, brrrr, nee hoor, krijg ik ook super jeuk van. Niet eens de moeite om eens te ontmoeten voor een drankje. Ik zou zeggen afkappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven