Lijf & Lijn alle pijlers

Schurende bovenbenen bij rokjes

06-05-2007 20:26 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb een vervelend en een beetje genant probleem: mijn bovenbenen schuren tegen elkaar als ik een rokje aan heb. Nu zullen daar wel meer mensen last van hebben, maar 2 jaar geleden is dit probleem nogal verergerd. Ik was op vakantie in Turkije, hotel vrij ver van het strand. Vanuit het zwembad met natte zwemkleding ben ik toen naar het strand gelopen, waardoor benen nog steeds nat bleven en door het schuren alles enorm ging irriteren, superpijnlijk!!

Waardoor het komt: te dikke benen (dun zijn ze niet ok maar heel dik ook niet, volgens mij moet je heeeel dun zijn willen je bovenbenen elkaar niet raken), te warm, stoppeltjes (nogal lange bikinilijn), ik weet het niet maar sindsdien is het nooit meer goedgekomen. Een soort uitslag, die de daarna in de 1e winter wel weer mooi heelde, maar in de zomer weer net zo hard terugkwam al had ik maar eventjes een rokje aan. Nu het de afgelopen tijd zo warm was had ik er zelfs last van met broek!!

Wie herkent dit of heeft tips?? Talkpoeder en zinkzalf helpt opzich wel, maar pas als oplossing en niet ter voorkoming. Liefst zou ik weten waar ik een broekje kan krijgen dat je makkelijk onder een rokje draagt, onzichtbaar, wat het schuren voorkomt....
Heb er ook nog weleens last van, maar gelukkig niet meer zoveel als vroeger.

Want als het gaat smetten doet het zo'n pijn.. Maar wat hier ook al eerder is gezegd en wat mij ook goed heeft geholpen is het inderdaad insmeren met bijv een massageolie of bodylotion.. Dan schuren ze niet niet, maar glijden tegen elkaar..;)
Ik ben helemaal enthousiast over de bandettes!

Na een lange zoektocht heb ik een winkel in Nederland ontdekt die ook een website heeft.
Het is een kanten band met maar 1 plakstrip aan de bovenkant maar deze blijft perfect zitten.
Geen schurende benen meer en jurkjes kan ik weer aan, geweldig!

Je kan ze vinden bij Caresse in Uden of hier:
https://www.caresse.nl/dijbescherming
Spam.....
Gestaft
Mocht iemand nog naar broekjes op zoek zijn (en nee, ik ben geen spammert :-D): bij de Zeeman verkopen ze wielerbroekjes, een soort hele korte leggings. Deze zomer ontdekt en ik kan mijn geluk niet op :cheer: .
Wat een onzin over die spam. Er wordt een tip gegeven en ik heb niet de indruk dat er aan die tip verdiend wordt door de tipgeefster. .
Ik zelf had er nog nooit van gehoord en ook niet nodig maar ik denk dat het heel interresant kan zijn voor sommigen en dan vooral die bovenste optie.
Heb je al een lange onderbroek geprobeerd ?
Niet geschoten is altijd mis
broekjes eronder vind ik nooit zo mooi omdat je ze dan direct ziet als je gaat zitten oid.

Ik heb smoovall geprobeerd goed product maakt je huid droog waardoor het niet schuurt.
en bodyglide hielp bij mij, maakt het wat soepeler dmv een licht vettig laagje. plakt verder niet maar werkt wel!
Nou las ik laatst een heleboel positieve ervaringen over smoovall, maar of het echt helpt durf ik je niet te vertellen.
But without the dark, we'd never see the stars
JustcallmeTuT schreef:
23-07-2017 20:03
Wat een onzin over die spam. Er wordt een tip gegeven en ik heb niet de indruk dat er aan die tip verdiend wordt door de tipgeefster. .
Ik zelf had er nog nooit van gehoord en ook niet nodig maar ik denk dat het heel interresant kan zijn voor sommigen en dan vooral die bovenste optie.
Ze is nieuw en heeft 4 oude topics ervoor omhoog gehaald. Dit topic is 10 jaar oud!!
Dit is meer dan een tip hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven