Na nog geen 2 dagen

12-02-2009 10:05 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een poging om mijn leven wat leuker te maken, dacht ik, laat ik eens gek doen, ik schrijf me in op zo'n relatie/dating site.

Hoeft niet persee gelijk op zoek te zijn naar een relatie natuurlijk, maar misschien gewoon eens wat mensen leren kennen.

Misschien een stom 'probleem' maar ik weet niet goed wat ik er mee moet:

Van een man kreeg ik een berichtje, was wel gezellig, dus wat ge-msnt. Nu "ken" ik hem nog amper 3 dagen, maar de 2e dag begon hij al met dingen als:

'lieve schat' en 'ik vind jou een lekker ding' bladiebla.

Daar gaan mijn hoofdharen bijna recht omhoog van staan. Maar ik dacht, even daardoorheen kijken. Misschien trek ik wel te snel conclusies.

Eerste indruk: aardige jongen, wel gezellig, waarom ook allemaal niet? Maar hij begint dus nu met dat soort dingen, ook van 'mijn vriendin gaat voor' bladiebla. Nou ik ben zijn vriendin nog helemaal niet, maar ik krijg haast de indruk dat hij 'denkt' van wel;

Ik begin je steeds leuker te vinden, volgens mij zouden wij elkaar heel goed aan kunnen vullen, volgens mij hoeven we niet bang te zijn dat het niet klikt, ect. Ik had er nogal een dubbel gevoel bij, maar ik dacht, laat ik het een kans geven, normaal gesproken vertrouw ik mensen niet snel, laat me niet snel zien, maar goed, misschien moet ik dat eens veranderen. Ik hoor wel eens dat ik veel te wantrouwend ben.

Nu had ik hem gisteren even aan de telefoon en toen begon ie dus weer met dat soort dingen. En ook iets van, ik vertelde dat ik dit jaar tijdelijk naar het buitenland moet (werk). Hij zei toen iets van: Heb ik weer hoor, vriendin naar het buitenland, zo lang kan ik je niet missen.

Dat was voor mij eigenlijk iets van : Nee, je bent gewoon op zoek naar sex ofzo, je wil te snel en het komt haast ook nog 'bezitterig' over. Na 3 dagen zeg je dat soort dingen toch niet? Of ligt dat nou aan mij?

Eigenlijk zouden we nog een keer naar de bioscoop gaan, of uit eten. Volgend weekend. Maar ik weet niet zeker of ik dat wel moet doen, ik heb mn twijfels erbij.

Wat moet ik hier nu weer mee? Zie ik nou allemaal beren op de weg?
Ik zou niet samen uitgaan. Dan kom je helemaal niet meer van hem af. Krijg je gedichten over jullie eeuwige liefde en de 10 kinderen die jij hem gaat baren.

Afkappen. En op zoek naar een normaal, realistisch exemplaar .
Wat een vreemde vogels heb je toch! Ik zou er heel ver van uit de buurt blijven en vertrouw wat meer op je intuïtie meis. Brrrr....wat een engerd.
Klinkt als een zeer wanhopig persoon.

Lekker thuisblijven en afkappen zou ik zeggen.
Loooser!!!

haha
Er schijnen inderdaad bijzonder veel mannen graag "onder de pannen" te willen zijn. Bizar toch, alsof de persoon met wie dat gaat gebeuren ondergeschikt is aan het hebben van een relatie. Veel van die mannen kunnen zichzelf schijnbaar "aanleren" verliefd te worden op elke vrouw met wie ze een date hebben, eigen keuze is geen optie voor ze.
Niet doen. Wat een nerd!
Oeh, blijf erbij uit de buurt!

Ik had ooit ook zo'n scharrel, niet via internet hoor. Was zijn 1e echte serieuze vriendin, en aangezien ik uit een kl*terelatie kwam had ik wel behoefte aan iemand die me op een voetstuk plaatste. maar dit was echt bizar! Hij vond me helemaal geweldig, ik kon zelf mn internet aansluiten, was dat niet super! Hij wilde met me trouwen, vader zijn voor Snaak, en het begon me toch te benauwen. Druppel was toen ie voorstelde om te kijken hoeveel geld 'we' konden lenen bij de bank om samen een huis te kopen. Dit alles speelde zich af in nog geen 2 maanden.. Heb er snel een einde aan gemaakt, zo wanhopig was ik nu ook weer niet.
ieksssssssssssssssssssss!!!!! je hebt toch geen persoonlijk gegevens aan hem gegeven he???
Echt beetje een freak.

Maar hij is ook zo wereldvreemd! Je zegt toch niet na twee dagen 'Dat je je vriendin niet zo lang kunt missen'???

Die man heeft blijkbaar nog nooit een relatie gehad ofzo. Brrrr...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Komt op mij inderdaad over alsof hij op zoek is naar sex. Hij probeert die dingen te zeggen/schrijven waarvan hij denkt dat jij ze graag wil horen, hij probeert een mooie rol te spelen om jou in bed te krijgen. En sommige mannen kunnen die rol heel mooi en goed spelen, zodat je er in trapt.
Wel een behoorlijk wanhopig figuur. En als jij het al gelijk niets vindt kap er dan mee, voordat je er straks aan vast zit. want dan ben je zelf nog wanhopig ook!
quote:calvijn1 schreef op 12 februari 2009 @ 11:37:

[...]

Serieus?!

Je zocht dus een vader voor je kind en niet een partner voor jezelf.

Dan begrijp ik de reacties ook die je hebt gekregen.

Vind het een beetje eng.

Zoiets trekt toch rare types aan

Nee hoor, want een vader was er wel. Was toch ook om mij te ontlasten. Ik vind 't nou eenmaal leuker om samen met iemand te zijn. Het ging juíst wel om een partner voor mezelf.

Rare types... viel wel mee. Heel veel aardige reacties voornamelijk. En opvallend veel internationale vrachtwagenchauffeurs. Maar heb uiteindelijk wel drie zeer aardige mannen ontmoet. Was met alledrie niks mis.
Met dit soort type man kun je zo door naar het topic: Dates die ineens niks meer laten horen!

Dit zijn vaak de mannen die je eerst volledig de hemel in prijzen, maar zodra er weer een ander in beeld is wordt het stil.

Nee, mijn haren staan recht overeind bij dit topic! En mij niet meer gezien.
ach ja, misschien moet ik mijn minder aardige kant maar eens in werking stellen dan is het zo opgelost denk ik.

Hoe meer ik er over na denk, hoe stommer ik mezelf vindt dat ik zo twijfelde en het hier op het forum neerpleurde.

Fouten maken is menselijk, nietwaar.

Ach, ik weet het heel zeker: dat wordt niks, noppes, nada.

Hij moet maar een opblaaspop kopen ;)
Ik dacht dat vrouwen altijd snel bevestiging bij mannen zochten, maar dit is het omgekeerde. Mijn haren zouden ook overeind gaan staan. Wat een creepie guy, er klopt gewoon iets niet....
IEUWWWW

Gelukkig vind je het zelf ook een engerd

:puke:
Getver, wegwezen. Komen alleen maar problemen van.
Mijn eerste reactie bij dit topic was, na 2 zinnen te hebben gelezen: hier komt een succesverhaal van iemand die na 2 dagen voor zichzelf kiezen haar weredlvent was tegengekomen,

mijn tweede reactie is (na alles te hebben gelezen): RUN FORREST RUN!!!!

Je mag best op jezelf vertrouwen hoor! Ook al is de situatie nieuw!
Oh ja, dit heeft hij nog nóóit eerder gevoeld voor een vrouw, hij heeft ook nooit eerder een met vrouw zo snel een goed contact opgebouwd, jij bent speciaal en de eerste en de enige..... voor iemand met alleen een korte-termijn geheugen.

Wegwezen!
De vraag stellen is hem beantwoorden.

Je gevoel laat je zelden in de steek!

Bij twijfel, niet doen!

Deze citaten zou ik bijna in elk toppic in deze pijler kunnen plaatsen:)

Maar dat je bevestiging zoekt is natuurlijk heel menselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven