Valentijnsinspiratie

12-02-2009 14:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, oke.. 't is nu eenmaal commercieel en mierzoet maar stiekem heeft het ook wel wat: Valentijsdag. Ik ga dit jaar niet groots uitpakken, maar een kaartje en klein cadeautje zijn al gescoord. Nu nog het meest essentiele; wat komt er op de kaart voor mijn Lief??

Geen gebruikelijke ' ik hou van jou en blijf je trouw' -blabla, maar ik zou er zo graag een mooie diepe tekst op schrijven die je echt raakt. Indien nodig zelf even bijschaven, maar ik ben dus eigenlijk op zoek naar inspiratie. Ladies, hebben jullie nog briljante invallen????

Thanks!!
Zoveel briljante ideeen heb ik ook niet,

maar sluit je gedicht af met

liefs,

je duizenddingendoekje!
quote:palientje schreef op 12 februari 2009 @ 14:40:

liefs,

je duizenddingendoekje!:puke:
Fiefje als je een mooie diepe tekst wilt dan ben jij toch echt de enige die jouw gedachten kan verwoorden. Een diepe tekst van een ander heeft weinig betekenis voor je lief denk ik... Ga er eens goed voor zitten en schrijf een aantal woorden op die in je naar boven komen als je aan je lief denkt en ga daar mee aan de slag zou ik zeggen. Succes!!
Ik snap niet dat je dat niet zelf bedenkt, het is JOUW vriend, jij kent hem het beste, en waarom zou je iets voorgekauwds willen van een ander?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:fiefje01 schreef op 12 februari 2009 @ 14:28:

Oke, oke.. 't is nu eenmaal commercieel en mierzoet maar stiekem heeft het ook wel wat: Valentijsdag. Ik ga dit jaar niet groots uitpakken, maar een kaartje en klein cadeautje zijn al gescoord. Nu nog het meest essentiele; wat komt er op de kaart voor mijn Lief??

Geen gebruikelijke ' ik hou van jou en blijf je trouw' -blabla, maar ik zou er zo graag een mooie diepe tekst op schrijven die je echt raakt. Indien nodig zelf even bijschaven, maar ik ben dus eigenlijk op zoek naar inspiratie. Ladies, hebben jullie nog briljante invallen????

Thanks!!Ik groet je zeer, dit was eens en nooit meer?
Eens met Maleficent. Als ik een Valentijnskaart zou krijgen met daarop een diepzinnige tekst van iemand anders, zou ik 'm meteen in de hens zetten.Jij weet toch wat je voelt. Ga er eens lekker op zitten broeden hoe je dat onder woorden kunt brengen. Trek desnoods een fles wijn open.
heb je niet een hele speciale gebeurtenis waar je een korte zin over kunt zeggen? een moment wat speciaal was voor jullie beiden?
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat is een duizenddingendoekje???

Het klinkt iig niet lief.
een andere term voor je "voetveeg"
Is het zo'n geel doekje dat je altijd veel te lang op het aanrecht laat liggen, dat je voor allerlei viezigheid gebruikt en dat uiteindelijk vreselijk gaat stinken?
Fiefje probeer zelf iets op papier te zetten, dingen waaraan je denkt, dingen die je aan hem doen denken, waarom je graag bij hem bent, noem het maar op..

Je kan bijvoorbeeld ook (een stukje) tekst uit 'jullie nummer' op de kaart schrijven, of een zin uit de eerste film die je met hem samen hebt gezien.
Om toch constructief te zijn: ga 's naar de bieb en haal een vertaalde gedichtenbundel van Pablo Neruda.
Probeer er nuchter naar te kijken.

Een duizenddingendoekje ben je wanneer je van alles wat hebt. wat betreft goede eigenschappen. gewoon humor voor je mannetje..haha..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven