Lijf & Lijn alle pijlers

Liposuctie boven de 50 jaar.

31-07-2017 12:11 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Na al vele vele jaren ontevreden zijn over mijn lijf denk ik erover om een liosuctie te laten doen door (...). Ik heb een intakegesprek aangevraagd en kan in september terecht daarvoor.
Natuurlijk heb ik al heel lang veel over ervaringen ed gelezen, maar nooit kom ik iemand van mijn leeftijd tegen die ervaringen plaatst.
Ik heb zadeltassen en een buikje, maar absoluut geen overgewicht. Maar ik ben al sinds mijn puberteit erg ongelukkig met mijn lijf, zo erg dat ik ervan walg als ik mezelf bloot in de spiegel zie. Geen therapie heeft mij een andere mindset kunnen geven.

Nu ben ik wel benieuwd of er mensen zijn die mij kunnen vertellen, of laten zien, dat hun lijf na liposuctie een betere stroomlijn heeft gekregen.
Ook wil ik graag weten of het op de heupen ook een maatverschil gaat geven.
Ik hoef er geen kilo's af, maar ben toch benieuwd of dat gebeurt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2017 13:50
Reden: Naam arts verwijderd
1.03% gewijzigd
Op mijn50e zou ik dat nooit meer durven doen. Huidoverschot is lelijker dan wat plaatselijk vet.
Ik zou dit zelf eerst heel goed met de arts bespreken. :)
Je huid is niet zo elastisch meer, ik denk dat je goed moet nadenken of je dit wel echt wil. Het hoeft er namelijk niet perse mooier op te worden op jou leeftijd.
Ik zou het sowieso niet in NL laten doen maar in het buitenland. Chirurgen in NL hebben over het algemeen weinig ervaring. In landen als Amerika zijn ze veel kundiger, maar goed dat gaat ook weer aardig in de kosten zitten.
Wat naar voor je dat je op je 50e nog steeds je eigen lichaam niet kunt accepteren, ik denk niet dat een ingreep daar iets aan gaat veranderen. Dan vind je wel weer iets anders om ontevreden over te zijn. Probeer het op te lossen tussen je oren en geniet ervan dat je zo mooi slank bent op je 50e. No body is perfect..
Ik zou gerimpeld hangvel erger vinden dan een buikje en zadeltassen.

Ik moet afvallen en daar ben ik ook mee bezig, maar heb aan de huisarts wel aangegeven dat ik niet zoveel kwijt wil als hij heeft aangegeven, juist omdat ik er de leeftijd niet meer voor heb om daar goed uit tevoorschijn te komen. Mollig is goed, wat mij betreft.
Als die dr. van der Lei een goede dokter is, weet hij je ook te vertellen wat je aan effect kunt gaan verwachten.
Als zijn idee een beetje naar je zin is en de risico's vallen je mee, dan zou ik het gewoon doen.
Met 50 ben je nog niet dood en heb je misschien nog wel 30 jaar te gaan en als dat met een lichaam kan , wat meer naar je zin is, dan is er geen enkele reden om je tegen te laten houden.
Succes!
Cateautje schreef:
31-07-2017 13:24
Ik zou gerimpeld hangvel erger vinden dan een buikje en zadeltassen.

Ik moet afvallen en daar ben ik ook mee bezig, maar heb aan de huisarts wel aangegeven dat ik niet zoveel kwijt wil als hij heeft aangegeven, juist omdat ik er de leeftijd niet meer voor heb om daar goed uit tevoorschijn te komen. Mollig is goed, wat mij betreft.
En mollig op wat oudere leftijd laat je juist ook jonger lijken, gelijk heb je hoor dat je een beetje wil afvallen maar niet heel veel.
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar verdiep je eens in cryo-lipolyse. Hierbij wordt vet bevroren (van buiten af), en je zit niet met een genezing. Of het echt goed helpt weet ik niet, men beweert dat het hetzelfde effect heeft als liposuctie, maar dan mooier en regelmatiger.
francieneke schreef:
31-07-2017 15:22
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar verdiep je eens in cryo-lipolyse. Hierbij wordt vet bevroren (van buiten af), en je zit niet met een genezing. Of het echt goed helpt weet ik niet, men beweert dat het hetzelfde effect heeft als liposuctie, maar dan mooier en regelmatiger.
Ik heb me er net even kort in verdiept maar cryolipolyse zou ik niet voor kiezen, er is nog te weinig onderzoek naar gedaan en de onderzoeken de zijn gedaan zijn maar met een kleine groep uitgevoerd, naar mijn mening reden genoeg om hier iig niet voor te kiezen.
Kuin,ga eerst gewoon eens bij een cosmetische arts informeren en laat je adviseren! Schrijf alle vragen op die je hebt en weeg de voor's en tegen's tegen elkaar af! Succes en sterkte met alles!
Hoi, ik heb ook een Lipo gehad 3 jaar terug maar kwam daarna weer aan (dom he) maar nu train ik bij salon Mariëtte in Purmerend met een soort apparaat op stroom en wordt het zelfs mooier dan na m'n lip, veel gladder zegmaar
Madeliefje,wat voor gebied heb je laten doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven