Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
@nvdp (en ugglover): leuk plan! weet niet hoeveel tijd er tussen de baby's gaat zitten...?

@ugglover: spannend! duim voor je!

@futuremaman, zoals jij de afgelopen dagen klinkt denk ik ook dat het raak is bij jou! Wederom: duim duim!
Ik heb vanmorgen manlief plechtig beloofd maandag weer te gaan sporten. Zal braaf zijn.

@Ugglover, erg he, als je weinig te doen hebt! Je kunt 't maar beter lekker druk hebben. Dan schiet het nog een beetje op.

Dit weekend gaan we het aan de kinderen, onze ouders en mijn schoonzus vertellen. Spannend!!
@Muca, anders doen we gewoon een meeting met zwangeren én babies. Maakt ook niet uit toch?
Nou, echt vreselijk, de minuten tikken voorbij.... Tis hier altijd hollen of stilstaan en sinds 2 weken is het stilstaan....

Wat ontzettend leuk nvdp, dat je het van het weekend gaat vertellen!! Wat zul je daar naar uitkijken!
Zitten er alweer drukkere tijden aan te komen Ugglover? Ik hoop het voor je! Hier is het nu ook vrij rustig...

Ik kijk inderdaad wel uit naar dit weekend! Ben erg benieuwd naar de reacties! Ik houd jullie op de hoogte natuurlijk
Hoi Meiden,

Wat leuk een meeting!!! Heb ik ook aan zitten denken. Lijkt me echt heel leuk! En dan zien we wel wanneer toch!

Hier alles goed. Mijn lijf doet nog steeds vreemd. Last van mijn rug zoals ik dan 2 jaar geleden ook had. Vind het vreemd dat ik daar nu ineens weer last van hem. Te toevallig??!!

Ik heb wel een gekantelde baarmoeder dus mocht er iets gaande zijn in mijn baarmoeder dan is dat niet heel onlogisch.

Ik durf gewoon niet te hopen.......

@Futuremaman: Wie weet ben jij wel zover! Ik duim voor je!

Voor iedereen trouwens. Dat we maar snel met z'n alle zwanger mogen zijn! En wie weet tot op de verjaardagzaterdag! JIj woont niet in het zuiden toch?
Hey meiden,

Lekker weer wat bij te lezen.. Leuk!

@ Mika, ik wens je een heel fijn weekend.! Ik wens je een heel fijn weekend! Geniet er lekker van! En leuk joh, maandag een pup! Zou er ook wel weer 1 willen, maar we hebben al een hond, en een redelijk grote ook (een cane corso), en dan word het een chaos hier!

@ NvdP, fijn dat je bevestiging hebt gekregen van die vrouw van moeders voor moeders! Super dat je daaraan meewerkt hoor!

@ Futuremamas, klinkt een beetje als onze 2 die al zwanger zijn.. Spannend!

@ Mariska, wie weet!

@ Ugglover, het is inderdaad fijner als het druk is op je werk. Als je wat te doen hebt. De tijd vliegt dan. Ik hoop voor je dat je het nog een beetje drukker krijgt.

@ Jippie en NvdP ik vind het leuk om jullie ervaringen te lezen!

Vandaag nog even een middag-avond dienst en dan lekker weekend. Heerlijk, wij doen ook niks aan valentijnsdag hoor. Ik althans niet.. Haha! Heb vorige week een nintendo ds van me vriend gehad, gewoon zomaar, dus ik denk hij ook niet.

Ik hoop dat het zo lekker druk blijft op het forum, ik vind het wel leuk, en zo langzamerhand begin je door te lezen iedereen wel een beetje te kennen!

Iedereen een heel fijn weekend! En tot later,
Hoi! Even een hallo!

Ik loop achter zeg, met lezen!

Meeting: leuk! Wel erg raar, geen idee wat voor meiden jullie zijn en hoe iedereen er uit ziet... Zal je elkaar herkennen bij het beeld dat je via het forum gevormd hebt?

Spannend alle lnl dagen in de buurt!

Een pup! Wat gaaf! Ik wil ook wel een hond. Maar zoals gezegd heb ik een kat en die kat heeft een hekel aan andere dieren. Ze is heel lief naar mensen, maar ze slaat alle andere katten en honden die in haar buurt komen. Dus geen goed plan denk ik.

Ik 'moet' nog 1 pilletje!!! Vanavond dus de laatste!
Hoi allemaal,

Leuk dat (sommige van) jullie ook naar Wie is de Mol kijken! Ik zat ook heel erg op Anniek in het begin maar zou ook beetje teleurgesteld zijn eigenlijk als zij het was. Beetje te obvious. Rick, Jon en Dennis verdenk ik helemaal niet dus dan misschien Vivienne?

Maar, on topic weer:

@ nvdp: Fijn dat alles goed was bij MvM!

@bebje: leuk dat je laatste pil neemt vandaag, nu ga je ook echt beginnen.

@mariska: hoop dat er inderdaad iets gaande is!!! Cool trouwens zeg dat je in de Anybody hebt gestaan.

Ik ben wel beetje in een slecht humeur, niet door vrijdag de 13e maar door dat getob over mijn korte luteale fase

Nou ja, ik heet niet voor niets sunshine, beetje moed erin houden!

x Sunshine
@Bebje, je kunt mij herkennen tzt aan mn Uggs... Mooi, vanavond de laatste pil en dan ga je ervoor! Succes!

@Sunshine, whats the matter? Niet tobben joh daarover, geef je lichaam ff de tijd... Over een half jaar mogen we pas (een beetje) gaan tobben!

Mss dan toch Dennis? Viv vind ik te braaf en totaal niet verdacht. Dennis ook niet maar Dennis is wel de alertste van het stel. En Rick vind ik zo'n schatje dus moeilijk om hem de Mol te vinden... En dan Jon, tsja, toch ook wel een beetje verdacht. Na Anniek heb ik dan toch Jon...
@Bebje; en mij herken je aan de kattenharen op mijn kleding
En ik zal naakt komen, misschien herkennen jullie me dan uit de Viva......

Wat voor types zijn jullie? Hoe zie je eruit? Qua levensstijl etc?
@bebje/nvdp: herkenning hangt af van de kleur kattenharen, er zijn er hier immers meer...

@mariska tijdje terug: ik koop ook af en toe een viva, geen abonnement! wel stoer: any body, had je specifieke reden om het toen te doen? sneu dat mensen dan zo reageren.
Haha!! Ik hoop dat jullie mij herkennen aan een stralende moedergloed om me heen! Of met gigantische wallen onder mn ogen vanwege de slapeloze nachten! Maakt me allemaal helemaal niks uit, maar ik hoop dan toch een klein hummeltje te hebben! Spannend!

Wat voor type ik ben? Moeilijk... grote dierenvriend, hobbie-ballerina, werk als gedragstrainer met tbspatienten, lees graag, maar ga volgende week heerlijk snowboarden, je kan eigenlijk alle kanten met me op... Ik ben gewoon niet te typeren!
Oh en qua looks... ook niet echt typisch. Ik denk soms wel eens dat ik me meer moet richten op 1 bepaalde stijl maar dat lukt me nooit. Ik kan me supervrouwelijk kleden, vind ik ook heel mooi. Kleed me graag sexy. Maar kleed me ook vaak lekker stoer en een stoere broek met dikke trui...

Nee, echt niet in een bepaald hokje...

Ik besluit maar dat dat een goed iets is?
@Muca, ik heb langharige katten. Dus mij herken je aan de grote plukken haar

@Mariska, ik heb lang blond haar. Normaal/slank postuur, maar vermoed dat ik binnenkort wat ga groeien . Kleed me vooral vrouwelijk. Heb een grote voorliefde voor rokjes en jurkjes. Ben creatief; kookgek, ik schilder etc.. Dol op uitgaan, wijn drinken, sambuca, sushi en al die andere dingen die nu niet goed meer voor me zijn... Heb je een beetje een beeld zo?
Ik heb half lang bruin haar (geverfd). Normaal postuur, met hier en daar wat vrouwlijk vet. Ga altijd met make-up de deur uit. Draag een bril en qua kleding altijd anders. Dan spijkerbroek met trui, dan een net pak, dan een jurk.

Heb 2 winkels met mijn vriend. Waar ik heel druk mee ben. Daarnaast ga ik graag uiteten of ik kook voor gasten (vrienden/familie). Lekker wandelen in het bos vind ik ook heerlijk. Ben helemaal verliefd op mijn nichtje van 2 jaar en gun ook haar een neefje of nichtje.

Ben heel close met mijn schoonfamilie en aardig met mijn ouders. Helaas wonen die nu een uurtje van me af. Maar ik bel ze wel regelmatig.

En als je nog wat wil weten hoor ik het graag!
Ik stond net op het punt om naar de Kruidvat te lopen en een test te halen! Ik wil het gewoon weten. Op naar ronde 2 of ben ik echt zwanger!!!

Maar ik moet nog ff geduld hebben............. en dat is niet mijn sterkste kant aaarrrggghhh!!!
De reden dat ik toen in Any Body heb gestaan is omdat ik best wel veel was afgevallen (15 kilo) en ook best onzeker was en een stukje bevestiging wilde voor mezelf. Door mezelf op foto te zien.

Ben helaas weer wat van die 15 kilo aangekomen en zou eigenlijk nog wat af willen vallen? HOe heb jij dat gedaan NVDP? Jij bent toch heel veel afgevallen? Van 100 naar 65 kilo ofzo. Knap hoor!

O ja nog meer over mezelf: Ik heb een hele brede muziek smaak. VInd Pink leuk, maar ook Marco Borsato. Ben op dit moment helemaal weg van Kings of Leon. Die zanger heeft zo'n gave stem!

Ook jaren 60-70 vind ik geweldig.

En ik kijk heel graag films. Zowel thuis als in de bioscoop. Zowel thrillers als romantische komedies.
Hey Meiden,

Ik heb het aardig druk vandaag op mijn werk, dus wel zitten lezen, maar nog geen tijd gehad om te reageren.

Nu heb ik even een momentje voor mezelf... heerlijk!!

@ Mariska79, ik vind het juist lef hebben dat je in Any body hebt gestaan! wel balen dat je weer die 15 kgs bent aangekomen.

Ik ben afgelopen zomer in 5 mnden tijd 28 kgs afgevallen en blijf nu, gelukkig, op het zelfde gewicht. Ik probeer nog 10 kgs af te vallen, dus ik hoop dat dat lukt! we zullen het gaan meemaken of het gaat lukken.....

Enne... ik ken dat maar al te goed... geen geduld hebben...

heb nl het zelfde probleem! Maar probeer het!! Het gaat je gewoon lukken!! :-)
Ben niet alle 15kg aangekomen, maar wel 8 kg.

Ik weet ook precies waar het aan ligt. Ik beweeg te weinig. Ik hou van lekker eten en wat snacken 's avonds. En als je dan niet extra beweegt.......

Komt misschien in het voorjaar wel weer!
Ohhh sorry... ik zie nu dat ik het verkeerd gelezen vwb de kgs....
Hele dag op pad geweest.....Pffff.....

Heel wat bij te lezen weer hier, gezellig!

Een 'meeting' lijkt me errug leuk! Ben wel benieuwd naar jullie in real life.....

Tja, waar ben ik aan te herkennen......Pffff....

Kom ik later nog wel effies op terug.

@nvdp: Echt super gaaf dat jullie het dit weekend gaan vertellen, lijkt me zo cool!

Ik kijk ook naar Wie is de mol? Maar wie de mol is...... Geen flauw idee! hahahaha

@Bepje: Spannend, laatste pil!!
Ik word toch ongesteld.

Heb sinds een half uur best heftige menstruatiepijn. Voelt precies zoals ik ongesteld moet worden. Balen, maar was te mooi om waar te zijn zo snel zwanger te zijn.
He getsie! Balen! Had inderdaad wel erg snel geweest, maar wel leuk

Sterkte met alle ongestelheids verschijnselen....

Ik ben er weer bijna vanaf! Gelukkig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven