Lijf & Lijn alle pijlers

Zelf met pil nog opvliegers..even klagen hoor

13-08-2017 20:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gebruik de trigynon, maar hele tijd opvliegers.Zit nu in een lastige emotionele periode (moeder net overleden) maar toch.
Eigenlijk vreselijk oneerlijk dat die mannen gewoon maar door kunnen gaan, en wij vrouwen vaak met dat gezeik met die hormonen zitten.
sterkte met het verlies van je moeder :hug:

Een collega van mij gaat naar een acupunturist voor haar overgangsklachten en is daar uiterst tevreden over. Wellicht zou je je er is in kunnen verdiepen of dit ook bij jou zou kunnen passen.
Hoi, herken het. Zou overgangpoli adviseren in ziekenhuis. Zij kunnen je goed helpen. Welke plaats woon je?
Ga sporten! Ga hardlopen! Ga zweten zonder dat dit door opvliegers veroorzaakt wordt. Je lichaam kan er niets aan doen dat t wordt overruled door overgangshormonen. Je psyche ook niet. Neem dit je lichaam en geest niet kwalijk!!! Dit is wat er gebeurt als we ouder worden. Wat ik heb gedaan (ben 53 en moest vanwege trombose onmiddellijk stoppen met de pil, èn met roken 5 jaar geleden) is 20 kilo afvallen, gezond eten, en sporten sporten sporten. Misschien heb je er wat aan, hoop ik! Sterkte!
De pil is helemaal niet bedoeld voor het behandelen van overgangsklachten. Daar zijn andere hormonen voor. Maar ook die helpen niet gegarandeerd 100%. Ik ben met oestrogeengebruik van 40 opvliegers per dag naar 5 gegaan, nu in de zomer weer iets meer. Toch heel erg de moeite waard, voor mij persoonlijk.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Wij moeten opeens een veel jongere vriendin tevreden houden. Da's ook geen makkie hoor.
Mijn man heeft een handventilator voor me gekocht met een sproeier erin. Nog nooit zo blij geweest met een cadeautje. Hij koopt nooit een cadeau voor me maar hij vindt t blijkbaar toch best5 zielig voor me. :flirting:
Kim-64 schreef:
13-08-2017 21:03
Hoi, herken het. Zou overgangpoli adviseren in ziekenhuis. Zij kunnen je goed helpen. Welke plaats woon je?
Dat zeg ik liever niet.
Lastig, die hormonen en emotionele problemen. Toch kan je het wel een beetje bijsturen. Goede voeding, supplementen. Gebruik van de pil zorgt voor tekorten, onder andere zink en vitamine B. Progesterongel, een natuurlijk middel, kan helpen om je hormonen wat meer in balans te brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven