Beter alleen?
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:47
Wel eerlijk gezegd denk ik inderdaad dat ik geen/weinig vertrouwen heb in hem, maar anderzijds kan ik hem niet laten gaan ( ik ben niet klaar voor een volgende relatiebreuk) :/Apezuurtje schreef: ↑15-08-2017 17:37De vraag is: vertrouw jij je vriend?
Anders kun je er net zo goed een punt achter zetten, los van die hele vakantie.
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:50
Drama kan je zelf maken.BrittEyckmans13 schreef: ↑15-08-2017 17:47Wel eerlijk gezegd denk ik inderdaad dat ik geen/weinig vertrouwen heb in hem, maar anderzijds kan ik hem niet laten gaan ( ik ben niet klaar voor een volgende relatiebreuk) :/
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:50
Waarom ga je zelf niet met hem op vakantie? En als uitgaan voor hem bij vakantiepret hoort zal ie zeker uitgaan. Maar uitgaan wil niet zeggen dat hij vreemd zal gaan net zoals níet uitgaan geen verzekering biedt dat hij niet vreemd zal gaan. Vreemdgaan kan ie thuis ook als ie daar behoefte aan heeft tenslotte.
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:52
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:56
Dus je blijft nu maar bij elkaar tot jij het aan kan om uit elkaar te gaan? Is wel wat egoïstisch toch? Hij nog weken/maanden/jaren aan een lijnte.
De vraag is inderdaad of jij hem vertrouwd. En ja, ik vind het te controlerend om te vragen of hij thuis blijft.
Is het een idee om met iemand te gaan praten over je vertrouwensproblemen? Daar ga je namelijk ook in volgende relaties mee te maken krijgen.
(Sorry als ik hard ben, ben in een slechte bui)
De vraag is inderdaad of jij hem vertrouwd. En ja, ik vind het te controlerend om te vragen of hij thuis blijft.
Is het een idee om met iemand te gaan praten over je vertrouwensproblemen? Daar ga je namelijk ook in volgende relaties mee te maken krijgen.
(Sorry als ik hard ben, ben in een slechte bui)
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:59
Je kunt je vriend sowieso niet verbieden om op stap te gaan als hij op vakantie is. Als je hem niet vertrouwd, dan moet je het gewoon uitmaken, want dan is jullie relatie toch gedoemd te mislukken. Je zegt dat je door hem je vrienden verloren bent, maar het lijkt me dat jij daar zelf ook een aandeel in hebt gehad. Een echt goede vriendschap gaat niet zomaar kapot door een ruzie met "het vriendje van". Je klinkt nogal slachtofferig in zowel je OP als in je reactie. Misschien wordt het tijd om eens verantwoordelijkheid voor je eigen keuzes en leven te nemen. En geen keuze maken (zoals bij vriend blijven, omdat je niet nog een relatiebreuk wil), is ook een keuze.
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:02
Leer gewoon eerst om alleen te zijn.
Jij vertrouwt hem niet, dus wat er verder wel of niet gebeurd, jij zal toch voor jezelf invullen wat er volgens jou gebeurd is en hem daar op afrekenen, zelfs al is iedereen onschuldig. Dus hoe dan ook is deze relatie gedoemd. Maak het uit voordat die jongen op vakantie gaat, de tijd apart is goed voor beide om dat te verwerken. Jij hebt nog voldoende werk aan jezelf.
Jij vertrouwt hem niet, dus wat er verder wel of niet gebeurd, jij zal toch voor jezelf invullen wat er volgens jou gebeurd is en hem daar op afrekenen, zelfs al is iedereen onschuldig. Dus hoe dan ook is deze relatie gedoemd. Maak het uit voordat die jongen op vakantie gaat, de tijd apart is goed voor beide om dat te verwerken. Jij hebt nog voldoende werk aan jezelf.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:14
Ja dat is raar! Heb je liever dat hij zegt "nee, ik ga niet mee maar op mijn kamer aan mijn vriendin denken."BrittEyckmans13 schreef: ↑15-08-2017 17:34Er staat in die week 2 keer uitgaan op het programma... is het raar als ik verwacht dat hij niet mee uitgaat?
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:17
Ja.SilverShadow schreef: ↑15-08-2017 18:14Ja dat is raar! Heb je liever dat hij zegt "nee, ik ga niet mee maar op mijn kamer aan mijn vriendin denken."
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:18
Daar is een eenvoudige remedie tegen. NOOIT je echte naam op openbare fora zetten, en al helemaal niet bij die privacy schendende Facebook. Je vrienden weten toch wel je nickname. In de kroeg loop je toch ook niet met een naambordje op ?