Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.

donderdag 17 augustus 2017 om 22:07
Geen idee of ik nog kritiek heb gehad op mijn laatste bericht, maar ik moet zeggen dat het bijzonder goed te doen is deze maand!
En nu haal ik toch even de statistieken erbij: we hebben de hele maand al geen temperaturen boven de 25 graden gehad, en de komende twee weken blijft dat waarschijnlijk zo! Ik ben alleen wel bang dat september nu zijn zomerse kanten laat zien, zoals vorig jaar. Een paar zomerse dagen in eind augustus/begin september zou ik niet zo erg vinden, maar goed.. het weer valt niet te veranderen.
Maar we moeten wel even serieus blijven: de beste zomer sinds (voor ons) 2011 is dit niet. Het was toen nog koeler en veel natter, haha! Maar dat laat de pret niet drukken, vandaag is het ook vrij fris!

En nu haal ik toch even de statistieken erbij: we hebben de hele maand al geen temperaturen boven de 25 graden gehad, en de komende twee weken blijft dat waarschijnlijk zo! Ik ben alleen wel bang dat september nu zijn zomerse kanten laat zien, zoals vorig jaar. Een paar zomerse dagen in eind augustus/begin september zou ik niet zo erg vinden, maar goed.. het weer valt niet te veranderen.
Maar we moeten wel even serieus blijven: de beste zomer sinds (voor ons) 2011 is dit niet. Het was toen nog koeler en veel natter, haha! Maar dat laat de pret niet drukken, vandaag is het ook vrij fris!

Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
donderdag 17 augustus 2017 om 22:13
Ja, dat bedoel ik! Ik formuleerde het alleen wat verkeerd. Ik zei niet dat alle mensen die naar warme landen op vakantie gaan zich dronkenzuipen en er alleen maar naartoe gaan om zo bruin als chocolade te worden, maar bij mensen in mijn buurt heerst wel zo'n druk. Niks mis met bijkleuren, maar je kunt er ook in doorslaan.. ik uit deze frustraties wel ergens andersyesss schreef: ↑31-07-2017 14:32Ik vind het ook mooi hoor Kapitein Haak, ik vind Ann Hathaway daar een mooi voorbeeld van.
Zeker in de film de The Devil Wears Prada, echt zo'n hele lichte huid met dat donkere haar. Super mooi en stijlvol.
Nou sommigen maken er wel een sport van om bruin te worden.
Of inderdaad als je terug bent van vakantie;'Oh je bent helemaal niet zo bruin geworden' Alsof je daarom op vakantie gaat.

vrijdag 18 augustus 2017 om 11:10
Ik ook ja!catharina1000 schreef: ↑18-08-2017 09:46Ik ben blij met dit weer. Echt heel fijn. Ik vrees nog wel voor een hete zonnige nazomer, maar voor de komende dagen ziet het er goed uit. En gisteren rook ik het al: de herfst.![]()
Echt zo'n 'het is september en je moet terug naar school'-geurtje! (En dat terwijl ik al jaren niet meer naar school hoef, maar dat zit blijkbaar diep

Durf het bijna niet te zeggen op dit topic, maar hoop eigenlijk op nog wel een beetje nazomer. We zijn pas verhuisd en willen nog gebruik maken van ons nieuwe balkon... Echt hitte hoeft zeker niet, maar als het vanaf nu alleen nog maar bewolkt en grijs en regenachtig is vind ik dat ook wel jammer...
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:23
Ik zie op het nieuwste bericht van Weeronline dat iemand niet op nazomer in september hoopt, en daaronder als reactie: Emigreren naar IJsland is voor jou een optie!!! met daaronder 4 vind-ik-leuks. Wat kinderachtig zeg, je gaat toch niet zeggen dat iemand moet emigreren als hij niet op een bepaald weertype hoopt?
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:07
Deze hele zomer voelt als een cadeau. Echt een groot geschenk. Heb zelfs een herfst-Halloween truitje aan met lange mouwen. En toen ik net in de sportschool was regende het!! Ik vind het heerlijk zo. Van mij mag iedere zomer zo zijn en wie weet rollen we zo de herfst in!
Begin september kan het nog heet worden maar dat gun ik de zomerliefhebbers wel. Ten slotte zijn wij rijkelijk bedeeld!!
Begin september kan het nog heet worden maar dat gun ik de zomerliefhebbers wel. Ten slotte zijn wij rijkelijk bedeeld!!
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:21
Dat "zo de herfst inrollen" klinkt heerlijk blue lagoon.
Ik was net bij de action en ik kreeg een enorme drang om naar de herfstdecoratie te gaan. Daar heb ik me niet kunnen beheersen maar ik heb het wel klein gehouden. De score: een rond/bruine kaars, wat frutsels om er omheen te leggen en een kussenhoes. Ik heb het net gezellig neergezet

Blij blij blij!
Ik was net bij de action en ik kreeg een enorme drang om naar de herfstdecoratie te gaan. Daar heb ik me niet kunnen beheersen maar ik heb het wel klein gehouden. De score: een rond/bruine kaars, wat frutsels om er omheen te leggen en een kussenhoes. Ik heb het net gezellig neergezet

Blij blij blij!
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:28
Lekker hè dit weer, ik ben ook helemaal blij.
Ohh fijn is dat het, Blue Lagoon, als je aan het sporten bent en het regent!
Ik vind dat dus echt ultiem. Van dat donkere weer. Vind het echt zo niet fijn om met warm en zonnig weer te sporten.
Ik loop ook al echt in herfst kleding
Laarsjes, leren jasje, heerlijk
Ohh fijn is dat het, Blue Lagoon, als je aan het sporten bent en het regent!
Ik vind dat dus echt ultiem. Van dat donkere weer. Vind het echt zo niet fijn om met warm en zonnig weer te sporten.
Ik loop ook al echt in herfst kleding

Laarsjes, leren jasje, heerlijk

vrijdag 18 augustus 2017 om 18:53
catharina1000 schreef: ↑18-08-2017 17:21Dat "zo de herfst inrollen" klinkt heerlijk blue lagoon.
Ik was net bij de action en ik kreeg een enorme drang om naar de herfstdecoratie te gaan. Daar heb ik me niet kunnen beheersen maar ik heb het wel klein gehouden. De score: een rond/bruine kaars, wat frutsels om er omheen te leggen en een kussenhoes. Ik heb het net gezellig neergezet![]()
Blij blij blij!
Oh heerlijk is dat hè? Kopje thee erbij en genieten!

vrijdag 18 augustus 2017 om 18:59
blue_lagoon schreef: ↑18-08-2017 18:48Het ging ook goed yesss!
Net bij de Action gesnuffeld, super coole en mooie zachte herfst-kussenhoezen voor sierkussens gezien.

vrijdag 18 augustus 2017 om 19:00
Ik heb vandaag bolchrysanten gekocht, een eikeltjeskrans opgehangen aan de deur en onkruid gewied. Zegt mij buurvrouw "geef je de hoop op"? Ik "huh"? Ja, de hoop op echt zomerweer!? Ik heb maar wat gemompeld... Mens, ik leef helemaal op!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:00
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:03
O leuk een krans! Zou ik in de winter graag doen maar in mijn buurt wordt dat of gestolen of vernield.tanteslankie schreef: ↑18-08-2017 19:00Ik heb vandaag bolchrysanten gekocht, een eikeltjeskrans opgehangen aan de deur en onkruid gewied. Zegt mij buurvrouw "geef je de hoop op"? Ik "huh"? Ja, de hoop op echt zomerweer!? Ik heb maar wat gemompeld... Mens, ik leef helemaal op!
En herkenbaar haha, ik liep de sportschool uit naar mijn fiets en een oudere dame verklaarde ook dat het een waardeloze zomer was. Ik vertelde het juist perfect te vinden

vrijdag 18 augustus 2017 om 19:35
blue_lagoon schreef: ↑18-08-2017 19:00Ik woon er om de hoek![]()
Kan ook niet wachten tot de winter-en kerstspullen!
Daar heb ik dus ook nooit genoeg van, zo gek

vrijdag 18 augustus 2017 om 19:45
Achja, dat komt volgend jaar wel weer.tanteslankie schreef: ↑18-08-2017 19:00Ik heb vandaag bolchrysanten gekocht, een eikeltjeskrans opgehangen aan de deur en onkruid gewied. Zegt mij buurvrouw "geef je de hoop op"? Ik "huh"? Ja, de hoop op echt zomerweer!? Ik heb maar wat gemompeld... Mens, ik leef helemaal op!

vrijdag 18 augustus 2017 om 20:18
Heb je die met het egeltje? Die heb ik gekocht!blue_lagoon schreef: ↑18-08-2017 18:48Het ging ook goed yesss!
Net bij de Action gesnuffeld, super coole en mooie zachte herfst-kussenhoezen voor sierkussens gezien.
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!