Rollercoaster
zondag 20 augustus 2017 om 12:59
Daar ben ik weer, pas een topic geopend over mijn relatie. Ik moet even van mij afschrijven want het word even te veel allemaal en ik merk dat dit mij oplucht.
Mijn vriend heeft een punt achter de relatie gezet van zes jaar, alles leek zo goed te gaan maar sinds vorige week die twijfels heeft hij toch het besluit genomen om het uit te maken. Het doet ontzettend pijn en voel me erg rot. Ik ben ook in een klap heel onzeker over mijzelf geworden. Ik vind mezelf niet meer mooi, aantrekkelijk een leuke meid het is gewoon allemaal weg. Ik kan ook goed praten met mijn oma maar daar gaat het steeds slechter mee, we zijn twee handen op een buik.
Het is allemaal even te veel.. Ik voel me ook erg tot last bij velen en wil me niet opdringen waar ik mee zit. Het is fijn om het even kwijt te kunnen hier.
Mijn vriend heeft een punt achter de relatie gezet van zes jaar, alles leek zo goed te gaan maar sinds vorige week die twijfels heeft hij toch het besluit genomen om het uit te maken. Het doet ontzettend pijn en voel me erg rot. Ik ben ook in een klap heel onzeker over mijzelf geworden. Ik vind mezelf niet meer mooi, aantrekkelijk een leuke meid het is gewoon allemaal weg. Ik kan ook goed praten met mijn oma maar daar gaat het steeds slechter mee, we zijn twee handen op een buik.
Het is allemaal even te veel.. Ik voel me ook erg tot last bij velen en wil me niet opdringen waar ik mee zit. Het is fijn om het even kwijt te kunnen hier.
zondag 20 augustus 2017 om 13:05
Er is verder geen achtergrondverhaal, alleen dat hij rust nodig had een paar dagen en dat hij nu dit besluit heeft genomen.
zondag 20 augustus 2017 om 13:09
Er is verder geen achtergrondverhaal, alleen dat hij rust nodig had een paar dagen en dat hij nu dit besluit heeft genomen.
zondag 20 augustus 2017 om 13:42
zondag 20 augustus 2017 om 13:53
Als eerst krijg je een dikke knuffel van me, natuurlijk is het heel rot voor je als degene met wie je zes jaar lang samen was je dumpt.
Wel moet ik je vertellen dat er een verschil is tussen verliefd zijn en houden van. In het begin van een relatie zijn jullie allebei hartstikke verliefd op elkaar. Dit gevoel kan, helaas, met de tijd steeds minder worden. Het 'verliefd zijn' veranderd dan ineens naar 'houden van'. Iemand waar je zes jaar mee samen was houdt nog steeds van je, dat gevoel gaat niet zomaar één, twee, drie weg en dat is logisch. Bij hem zat het 'verliefd' zijn er niet meer in en dat kan gebeuren. Hij geeft nog om je, maar jammer genoeg niet meer op die manier.
Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel <3
Wel moet ik je vertellen dat er een verschil is tussen verliefd zijn en houden van. In het begin van een relatie zijn jullie allebei hartstikke verliefd op elkaar. Dit gevoel kan, helaas, met de tijd steeds minder worden. Het 'verliefd zijn' veranderd dan ineens naar 'houden van'. Iemand waar je zes jaar mee samen was houdt nog steeds van je, dat gevoel gaat niet zomaar één, twee, drie weg en dat is logisch. Bij hem zat het 'verliefd' zijn er niet meer in en dat kan gebeuren. Hij geeft nog om je, maar jammer genoeg niet meer op die manier.
"All she wants to do is get rid of this hell."
zondag 20 augustus 2017 om 18:44
Ik snap wat je bedoelt, maar vind het vreemd dat het op de een of andere dag dit gevoel kwam. Ik heb zijn ouders gesproken en hij zondert zich helemaal af en zit slecht in zijn vel. Hij geeft wel aan mij leuk nog te vinden, van mij te houden maar dat het niet fijn voelt. Verliefd ben je inderdaad in het begin van de relatie maar ik denk niet dat je jaren verliefd bent op diegene. Ik was zelf ook niet meer verliefd maar wel was ik gek op hem en hield ik van hem. Soms had ik wel zo'n moment dat weer kriebels had maar in het begin was ik zenuwachtig vlinders allemaal na zoveel jaar is dat ook anders en mijn zus zei dat dat heel normaal is. Zijn ouders snappen het ook niet en dachten ook echt die zijn voor elkaar bestemt.Caraphernelia schreef: ↑20-08-2017 13:53Als eerst krijg je een dikke knuffel van me, natuurlijk is het heel rot voor je als degene met wie je zes jaar lang samen was je dumpt.