Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 23 augustus 2017 om 20:18
Oei, dan moet je nog even. In de herhaling dan maar?ThunderassMan schreef: ↑23-08-2017 19:33Die zit voor een aantal maanden aan de andere kant van de wereld. Dus ik moet een beetje voor mezelf zorgen. Ik probeer al die tijd niet te koken, maar na 5 weken is m'n afhaal/breng/magnetron/ik-nodig-mezelf-uitinspiratie een beetje op.![]()
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 23 augustus 2017 om 21:04
Geen échte restaurants gehad nog? Die zijn er best veel. Een land vol zelfs.ThunderassMan schreef: ↑23-08-2017 20:57Veel is al eens herhaald: McDrek, pizza, shoarmaschotels, Grieks, Chinees,..........
Wat overigens NIET herhaald gaat worden zijn de thuismaaltijden van de Plus.![]()
woensdag 23 augustus 2017 om 21:11
Ik vind de maaltijden van de AH best te doen voor zo af en toe.
Verder kook ik veel in 1x, zodat ik 1 of 2 maaltijden kan invriezen.
Traiteur/slager/oid al geprobeerd?
woensdag 23 augustus 2017 om 21:15
Dan neem je iemand mee.ThunderassMan schreef: ↑23-08-2017 21:12En om nou in m'n uppie in een écht restaurant te zitten........
Nâh.
Je nodigt gewoon dagelijks een andere forummer uit. Dan kom je de maanden wel door.
woensdag 23 augustus 2017 om 21:16
Er bestaan van die diepvrieszakken met een hele maaltijd erin. Het merk weet ik even niet meer, ik haal ze altijd bij Appie.
Best te eten zo af en toe en heel makkelijk: alles in een wok en na 10/15 minuten klaar.
woensdag 23 augustus 2017 om 21:28
Kant-en-klaar-maaltijden, salades, veel rauwkost door de dag heen, zodat 's avonds een boterham met kaas ook prima kan voor een keertje.ThunderassMan schreef: ↑23-08-2017 20:04Maar jij drinkt toch alleen maar koffie?
Wat zijn jouw alternatieven qua koken?
En iedere dag een vitaminepil natuurlijk.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 23 augustus 2017 om 21:34
Nee, ik heb ongeveer de helft gegeten en daarna een kwart voor de hond en de rest weg. Heel af en toe, zelden, probeer ik er eens eentje van een willekeurig merk, maar verder dan de helft kom ik nooit.MoirenPhae schreef: ↑23-08-2017 21:11Ik vind de maaltijden van de AH best te doen voor zo af en toe.
Verder kook ik veel in 1x, zodat ik 1 of 2 maaltijden kan invriezen.
Traiteur/slager/oid al geprobeerd?
Slager/traiteurs heb ik ook al geprobeerd, diversen zelfs.
woensdag 23 augustus 2017 om 21:45
De enige surinamer die ik ken ligt in R'dam. Dat is 200km (heen).MoirenPhae schreef: ↑23-08-2017 21:12Te bestellen en goed te doen:
Eazy
Soup and Salads
toko
surinamer
Nou vond ik het echt heel lekker, maar......
Ik zou natuurlijk eens op google kunnen kijken.
woensdag 23 augustus 2017 om 21:51
Ik zou zeggen, probeer het eens.ThunderassMan schreef: ↑23-08-2017 21:49Ik zou benieuwd zijn of iedereen die ik zou uitnodigen ook zou komen.![]()
woensdag 23 augustus 2017 om 21:51
Je woont te ver weg hè, voor de meeste forummers.ThunderassMan schreef: ↑23-08-2017 21:49Ik zou benieuwd zijn of iedereen die ik zou uitnodigen ook zou komen.![]()
woensdag 23 augustus 2017 om 21:52
Nee, dat valt niet mee.
woensdag 23 augustus 2017 om 21:57
woensdag 23 augustus 2017 om 22:11
JijThunderassMan schreef: ↑23-08-2017 21:57Ik moet werken aan een positief zelfbeeld, dus ik houd het, therapeutisch gezien, liever bij de gedachte dat iedereen komt.![]()
woensdag 23 augustus 2017 om 22:18
Nouhou, ik had wel zin in een avondje uit.ThunderassMan schreef: ↑23-08-2017 21:57Ik moet werken aan een positief zelfbeeld, dus ik houd het, therapeutisch gezien, liever bij de gedachte dat iedereen komt.![]()
woensdag 23 augustus 2017 om 22:55
Ja, je moet er niet aan denken wat het arme kind thuis meemaakt. Schoppen zou ik ook niet doen (en zo'n arm kind nog een trauma bezorgen) maar mijn 6-jarige was even heel erg teleurgesteld in zijn moeder. Dat zijn ouders toch niet stiekem superheroes zijn compleet met laserstraalogen.
woensdag 23 augustus 2017 om 22:59
Nee hoor Roosje dit soort hufters wens je van alles toe. Jouw reactie is heel menselijk.doornroosje9 schreef: ↑23-08-2017 18:52Wat? Mijn god, ik hoop dat die man onder een auto loopt. Ja, ik weet het, dat wens je niemand toe, maar dat is mijn eerste reactie. Wat een zak!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.