VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Pammie, jouw Mannie zou ook kwijlen bij de playmobil dino verzameling van Mormel nu met zijn Spinosuarus, T-rex, Trioceratops etc. Freaky stuff..
quote:Morrie schreef op 11 februari 2009 @ 22:44:

Schorrie heeft jaren op een foute Mickey Mouse fiets gereden. Spuuglelijk en opzichtig, maar hij vond hem geweldig!

Nu heeft hij een BMX achtige fiets en eigenlijk is hij gewoon te groot en te zwaar voor hem. Maar wij vonden die fiets zo mooi .Hahahaha..en over een paar jaar gaat Knorrie op die foute fiets :-)
Ja, Morrie zit nog wel even aan die fiets vast

Ik moet niet meer over het forum zappen als ik naar bed wil, maar gewoon afsluiten

Maar goed, fijn dat je er wat aan hebt Vrolijk!
Truste Mille! Ik ga ook zo want moet morgen naar Athenastad voor training.
Klinkt als een stomme juf, Vrolijk! Zou haar inderdaad daar mee om de oren slaan.

En wat vervelend elke keer die migraine. Ik heb het ongeveer 4 keer per jaar, dat is te overzien, maar ik vind het elke keer te veel, eigenlijk

Waar is Dropje, klopt het dat ik die al een paar dagen niet heb gezien?

Bedankt voor de felicitaties, we hebben een hele leuke dag gehad. Zeefje was echt jarig, ze genoot, maar vond het ook wel druk, daar is ze niet zo van.

Gek dat mijn kleine meisje alweer 2 is.....

Wind, jij vroeg nog naar de afloop van de trouwfoto's. Ik dacht dat ik dat allang hier vermeld had.

Ik had haar gemaild en mijn onvrede geuit en toen kreeg ik 50% korting. Beter dan niks, maar jammer dat we het niet over kunnen doen.

Verder gaat het hier goed, wel erg druk met van alles en ik heb/maak te weinig tijd om te forummen.

Steek veel energie en tijd in mijn werk en vraag me anderszijds af, waarom ik dat doe...

Diegofietsje is schattig vind ik, voor die kleintjes

Zootje krijgt ook een fiets voor haar verjaardag, ze heeft hem zelf uitgekozen en ik moet zeggen, hij is prachtig. Ik dacht dat ze voor een meisjeskleur zou gaan, maar ze heeft gekozen voor een olijfgroene, met zachtgeel en oranje details

Echt een heel erg stoer ding. Zal eens kijken of ik een plaatje kan plakken.
fiets Zootje
Mooie fiets Ely!

Pf, echt goor. Ik heb net een sigaret aangestoken. Vlaag van verstandsverbijstering geloof ik, al zo'n 8 jaar niet meer gerookt. Iemand had pakje laten liggen en opeens stond ik te roken, maar na 3 trekken alweer uitgemaakt. Blegh.

KP heeft ook cito gedaan maar ik weet geen resultaten.

En verder ben ik hard aan het werk, Pebblo is al een week ziekig en niet veel aan het werk. Morgen Pebbeltjes al roostervrij en dan werk ik ook. Heb er een fulltime week opzitten en mijn kinderen alleen maandag uit school gehaald!

Oh en mijn psych is zeer tevreden over me. Volgende afspraak is over 6 weken, wordt nu slechts onderhoud zeg maar.

Ga eerst die vieze smaak maar uit mijn mond weg zien te krijgen.
Sjonge. En natuurlijk gefeliciteerd met Zeefje!!
Fijn, dat die psych dat zegt Pebbles. En volgens mij voel je het zelf ook zo toch?

Sigaret opsteken, gek! Maar ik snap de verleiding wel hoor.

Hier ook hard aan het werk. Werk sinds dinsdag elke dag en morgen wordt het overwerken. Harrie moet echter optreden 's avonds dus ik moet om 21 uur thuis zijn. Kijken hoe we dat nou weer gaan regelen.

Cito wordt blijkbaar overal tegelijk gedaan dan ofzo. Maar hier dus ook geen resultaten. Ik ga er wel vanuit dat als het afwijkt van de norm, je het dan wel hoort.

O ja, Schorrie heeft een poezie album mee naar huis. Leuk joh, echt jeugdsentiment. Ik denk dat ik erin ga schrijven: tip tap top, mijn inkt is op .

En nu ga ik naar pilates.
quote:vrolijk schreef op 11 februari 2009 @ 22:45:

Pammie, jouw Mannie zou ook kwijlen bij de playmobil dino verzameling van Mormel nu met zijn Spinosuarus, T-rex, Trioceratops etc. Freaky stuff..

Ja! Dat zou Mannie helemaal geweldig vinden. Hij is nogal dino-minded. Met twee jaar wist hij al de Pteranodon, Brontosaurus, T-rex en Triceratops te benoemen (en ik ook ).

Eh.. dames. Wij waren in onze ak al een beetje locaties aan het bedenken voor de 1e maar geen idee wat jullie willen of jullie al iets bedacht hebben. Nou ja, misschien maar even in overleg gaan?
Wat hadden jullie qua locaties bedacht dan? Niet dat ik kan komen, maar ik blijf toch betrokken .

En wie weet kan ik heel snel nog even op en neer ofzo .

En dan direct: welterusten. Heb me net ingesmeerd (mèn, wat is mijn huid kriebelig zeg, het mag weleens lente gaan worden wat mij betreft) en ga nu mijn door de werkster opgemaakte bedje in .
Nou, locaties in Mifstad (Vrolijk weet inmiddels waar dat ligt ).
De locatie die ik net heb bedacht heeft een aparte ruimte voor groepen. Vrolijk, zal ik 'em even naar je Hyven? Ik heb namelijk geen idee met hoeveel we zijn.
Leuke fiets Ely! Zeker wat anders en grappig dat ze inderdaad heel wat anders dan roze heeft uitgekozen.

Peb, dus maar niet roken? Grappig dat je spontaan besloot te proberen, maar gelukkig vond je het maar niets!

Meisjes, ff een vraag tussendoor: Wie o wie gaat mee 1 maart Cross over date Vrolijk Mutsen?

Zouden jullie dat ff kunnen laten weten want Pammie heeft echt een superleuke locatie doorgemaild.

Vandaag verder heerlijk een paar uur in file gestaan voor nutteloze training, werk kwam hele tijd tussendoor en uiteindelijk was het gewoon een crappy dag dus ben blij dat ie bijna over is. Ik zou er bijna van gaan solliciteren met alle files en gemeuk op werk momenteel. Het is dat mijn baas vandaag echt heel leuk deed want anders had ik door telefoon opgezegd door al het gemuts momenteel. Bah.
Ik ga denk niet mee, maar houdt het een klein beetje open. Weet niet hoe laat we gaan afspreken enzo, en misschien kan ik voor een uurtje op en neer?

Heb er eigenlijk wel zin in.
quote:vrolijk schreef op 12 februari 2009 @ 23:05:

Peb, dus maar niet roken? Grappig dat je spontaan besloot te proberen, maar gelukkig vond je het maar niets! Nou, Pebblo was als diehard niet-roker echt teleurgesteld toen ik het vertelde! Ik ben gestopt met roken toen ik zwnager van GP bleek. Daarvoor heb ik dus zeker 15 jaar gerookt. Shag, ik was een halfzware Drum rookster. :-) Het was ook Marlboro gisteren, vond ik altijd al niet te nassen. Maar goed. Niet doen dus. Echt onverstandig.
Ik weet het nog niet eigenlijk, 1 maart. Waar kan ik locatie vinden, hoe laat gaat het plaatsvinden?

Zondag is een beetje een heilige dag in huize Pebbles, omdat het de enige dag in de week is dat we allemaal vrij zijn.
Mogguh!

Druk, druk, druk... maar even ondergoud hier voordat jullie me gaan missen

Drukke week (heb ik al gezegd dat ik het druk heb op het moment?) met allemaal leuke dingen. Dinsdag 's avond een kledingtparty (jaja..) gehad van een moeder van school en daar waren nog meer moeders van school en toevallig allemaal leuke dus leuke kleding voor de jongens gekocht en lekker veel geklets en veel te laat geworden. Woensdag uit eten geweest met mijn oude leidinggevende (en daardoor veel oud zeer naar boven gekomen wat er vorig jaar heeft afgespeeld bij die werkgever. Zij is er ook nog heel erg mee bezig is en het is nu een doofpotaffaire. En omdat zij antwoorden wil staat ze nu ook op de zwarte lijst ... erg frustrerend allemaal).

Gisteren vergaderdag en alleen maar in gespek geweest en voelde 's ochtends al hoofdpijn opkomen maar aan het eind van de dag werd het ondraaglijk. Kon geen licht en geluid verdragen en heel mijn nek zat vast. Toen ik thuis kwam ben ik om 18.00 uur naar bed gegaan en geslapen tot vanmorgen 07.00 uur. Man... niet normaal wat had ik pijn. Ik voel nog een lichte hoofdpijn hangen en probeer vandaag op tijd te vertrekken.

Oh, mijn afspraak is er.

Later!!

Ik twijfel nog
Heeeee meisjes,

Tussen alle bedrijven door ben ik (slecht genoeg) even snel tijdens het werk ingelogd om jullie digitaal gedag te kunnen zeggen.

Toen ik er namelijk van de week uitgebreid voor was gaan zitten om bij te lezen en te kletsen heb ik mijn glas wijn over mijn klaptop heengekieperd. En helaas lusten die dingen nog altijd geen alcohol, dus klaptop naar eeuwige jachtvelden. Vent heeft wel snel een nieuwe gehaald, maar zit nu te klooien met Vista en gedoe met wel/geen wireless netwerk. Ik snap er inmiddels de ballen meer van, weet alleen wel dat ik op klaptop nog steeds geen internet heb (mén, wat ben je dan onthand!!) en dat vents hele netwerk nu kuren vertoont door gedoe met Vista en ik ben gewoon gedegradeerd tot een irl leven met driedimensionale mensen zonder mijn vivavriendinnetjes. Boehoe!

Tel daarbij op het feit dat vent op zijn werk megadruk is, vaak 's avonds zit te werken waardoor ik hem niet van zijn pc kan trappen (en ook niet al teveel wil heuen dat hij mij online moet krijgen) en ik zelf op het werk zo vol zit dat effe clandestien forummen gewoon niet kan. Nog steeds allemaal gedoe met wel/niet opheffen afdeling (ze weten hier ook gewoon niet wat ze willen!), politieke beroering over ons vakgebied en resultaat: wij zitten tot onze nek in het werk.

Heb dus heeeeeeel snel even geprobeerd bij te lezen en gezien dat Ely goeie echo had met gezonde wurm in buik. Helaas maar 1 . Fijn om te lezen!

En Lien is sjaan-zonder-baan-af en gaat het werkende leven weer in. Chapeau meid, je had het verdiend na zoveel sollicitaties!

En Pebbles voelt zich luchtig en klinkt opgewekt: gaat zo voort!

En Morrie is taarten aan het bakken? Heb je al een workshop gevolgd/gepland? En laat asap wat zien?

En Mormel en Zeefje zijn jarig geweest en alweer zoooo groot aan het worden dat ik gewoon niet kan geloven dat de tijd zo hard gaat. Felicitaties en knuffel voor beide kinders!

En Mille geloof ik nu definitief weer uit lappenmand gekrabbeld? Wij ook, zullen we het ding samen ritueel in fik steken of stiekem bij een der vrolijkerds naar binnen schuiven? Wij hebben onze portie wel gehad hè!

Wind: sterkte met hoofdpijn en alle drukte. Wel beetje aan jezelf denken hoor!

En Drop heb ik geloof ik gemist tijdens scrollen: alles goed meid?

Oh shoot en na deze onvervalste rijtjespost komt mijn afspraak binnen en moet ik alweer verder met overleg. Sorry voor kort en vliegsnelheid bericht en degenen die ik ben vergeten, ik kom asap terug, ofwel als het hier wat rustiger is ofwel als ik thuis weer internet heb.

Dikke kus!
Naar kikkerdril geweest met buurmeisje en onze oudste twee. Absoluut een aanrader, want kabbelde heerlijk voort: www.kikkerdrildefilm.nl

Nu aan het wachten op Linoleum die chinees haalt. Dochter eet bij buurmeisje. Kiloknaller heeft nog tikje warme koortswangen en gaat zo weer naar bed. Ben wel blij dat we er even uit zijn geweest, want dat thuiszitten is maar niets met de koters.

Mille, niet teveel drinken he, dan blijf je tenminste online .
Zo zeg, zoveel gepost, kon nauwelijks bijlezen .

Geen voetbal door Koning Winter, maar ook koortswangen van Kiloknaller. Verder is hij erg vrolijk, dus zal wel op z'n retour zijn. Vandaag rommelen in en om het huis, schoonmaken, misschien wel wc-rol-houders kopen en ophangen, zulk soort werk. En de zon schijnt, dus ook nog even hertjes voeren ofzo.

En jullie?

O ja Nath, ik moet nog even kijken naar workshop data, maar ik wil graag, eens verzinnen hoe we onze voorzolder echte werkkamer krijgen voor ons, maar dat loge ook eigen hoekje heeft. Dat is nl. weer anders dan hoe het oorspronkelijk was. We hadden nog niets gedaan, behalve boekenkasten neergezet, dus dat valt mee .
Hier op atletiekbaan gestaan, warme chocomel met slagroom geronken in theehuis, en voetbalplaatjes geplakt. Pebbeltjes hebben elk een boek en GP heeft Huntelaar (die was toch zo schaars?).

Zo nog even wasje verwisselen, stofzuigen en wat boodschapjes, Pebblo heeft het meeste al gehaald. Morgen komen 3 vriendjes van Joep eten met hun ouders, broertjes en zusjes, dus 8 volwassenen en 10 kinderen. Wel heel leuk, Pebblo kookt en heeft dus menu bedacht (tapas en paëlla) en boodschappen gedaan.

En verder doe ik rustig aan. Vind het al weer genoeg voor mijn vrije zaterdag!

Ik wil op workshop ook slaap-/werkkamerindelingen bekijken. Maar we weten eigenlijk nog niet of de situatie zo blijft als nu of dat er geschoven gaat worden.
Hoi Athena! Fijn dat je er weer even bent om te laten weten dat alles goed met je gaat. Ik was al een beetje bezorgd dat jullie weer allemaal in die lappenmand lagen. Balen zeg dat je klaptop is gecrashed en nu ff zonder internet zit. Ik zou me ook echt heel verloren voelen. Balen nog van alle onzekerheid op werk meid! Ik moest donderdag nog aan je denken want was in je woonstek

Lien, klinkt als een leuke film. Ik vind het wel weer een leuk idee om naar de film te gaan met de koters, dus goede tip!

Hoeveel uur ga je eigenlijk werken; 36 of 32?

Wind, klinkt ook niet prettig jouw hoofdpijn. Maar klinkt ook echt alsof je heel veel aan je hoofd had en druk ook.

Hahaha..verder allemaal hier aan de bak als sportmoeders want ook ik heb vandaag braaf gezwommen met Mormel. Ik sleep me erheen, maar gelukkig vind hij het wel heel leuk en is hij ook echt watervrij.

Nath, geloof dat we allemaal enthousiast zijn wbt workshop want ook wij willen deze zomer de zolder verbouwen (eindelijk) dus zijn erg op zoek naar juiste efficiente indeling van ruimte.

Ik nu ook wasje aan het draaien, erg suf.
Wind, had jij nog lijstje van cross over date wie wel en niet meekonden? Dames, kunnen jullie anders zelf ook ff aangeven wie wel en niet meewillen 1 maart zodat Pammie kan reserveren. Ik ben er denk ik wel bij hoor want zus viert denk ik alleen 's avonds of zaterdag.
Maar Vrolijk, waar kan ik dan lezen op welk tijdstip, wat en waar het gaat plaatsvinden? Niet geheel onbelangrijk voordat ik wel of niet zeg mee te kunnen/gaan/willen.

Maar misschien heb ik ergens iets gemist en kan ik het ergens teruglezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven