Entertainment alle pijlers

Candy crush probleem

01-09-2017 20:35 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond.

Ik heb een vraag. We hebben een nieuwe laptop gekocht. En nu opent hij candy crush de mobiele versie op internet explorer. Ipv de pc versie. Dus nu kan ik niet de levels spelen die actueel zijn. Omdat de pc versie verder is als de mobiele versie. Ik heb echt van alles onderzocht en na weken zoeken kom ik er niet uit. Wie kan me helpen?

Mvg.
JVR2017 schreef:
01-09-2017 20:35
Goedenavond.

Ik heb een vraag. We hebben een nieuwe laptop gekocht. En nu opent hij candy crush de mobiele versie op internet explorer. Ipv de pc versie. Dus nu kan ik niet de levels spelen die actueel zijn. Omdat de pc versie verder is als de mobiele versie. Ik heb echt van alles onderzocht en na weken zoeken kom ik er niet uit. Wie kan me helpen?

Mvg.
Is hij wel gekoppeld aan Facebook?
Ja heb allws gesynchroniseerd ma hij blijft op de pc de verkeerde openen.
En met een andere browser? Of anders even op je telefoon de app verwijderen en opnieuw installeren. Ik speel op verschillende devices en soms blijft er een hangen op een oud level. Dan werkt opnieuw installeren altijd.
Hij blijf jn andere browsers gewoon de verkeerde openen. Kom er niet uit. Kan het aan Windows 10 liggen. Wanr op Windows 7 had ik dit probleem niet. Maar ik kom er maar niet uit. En kan op heel internet niks vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven