Vakantieliefde
maandag 4 september 2017 om 18:11
Hoi allemaal!!
Sinds 2 weken ben ik in een prachtig land op vakantie, aan het begin van de week heeft mijn 'ex' (waarmee het nu langer dan 3 maanden over is, en het maar een korte relatie was van 4 maanden) me constant lopen appen waar ik dus een beetje op ingegaan ben.
1 dag later heb ik hier iemand ontmoet wat zo fijn voelt en hebben een aantal avonden wat gedronken en zelfs een leuke strandwandeling gemaakt. Hij is nu weer terug in Nederland en ik ga over 8 dagen weer terug. Het fijne is dat hij bizar dichtbij woont en we elke dag contact hebben. Wel voel ik me dus erg schuldig dat ik op mijn ex ben ingegaan en hij nu meer van mij verwacht.
Mijn ervaring met exen is dus dat als we weer 'samen' komen, het waarschijnlijk weer zo gaat als hoe het was. (Het is over gegaan omdat ik twijfelde en hij 4 jaar jonger was dan ik).
Nu ik contact met deze leuke jongen heb, wil ik kijken hoe dat uitpakt.
Mijn vraag is dus een beetje, hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik ben erg bang dat ik iemand kwets.
Zonnige groet uit het mooie Griekenland!
Sinds 2 weken ben ik in een prachtig land op vakantie, aan het begin van de week heeft mijn 'ex' (waarmee het nu langer dan 3 maanden over is, en het maar een korte relatie was van 4 maanden) me constant lopen appen waar ik dus een beetje op ingegaan ben.
1 dag later heb ik hier iemand ontmoet wat zo fijn voelt en hebben een aantal avonden wat gedronken en zelfs een leuke strandwandeling gemaakt. Hij is nu weer terug in Nederland en ik ga over 8 dagen weer terug. Het fijne is dat hij bizar dichtbij woont en we elke dag contact hebben. Wel voel ik me dus erg schuldig dat ik op mijn ex ben ingegaan en hij nu meer van mij verwacht.
Mijn ervaring met exen is dus dat als we weer 'samen' komen, het waarschijnlijk weer zo gaat als hoe het was. (Het is over gegaan omdat ik twijfelde en hij 4 jaar jonger was dan ik).
Nu ik contact met deze leuke jongen heb, wil ik kijken hoe dat uitpakt.
Mijn vraag is dus een beetje, hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik ben erg bang dat ik iemand kwets.
Zonnige groet uit het mooie Griekenland!
Keep your circle small.
maandag 4 september 2017 om 18:16
Heb jij zelf nog gevoelens voor je ex of betekende dat appen voor jou verder niks? Misschien ben je er nog niet helemaal overheen dat het uitgegaan is met je ex. Geef jezelf wat meer tijd om te beslissen wat je graag wilt.
Vind je die andere jongen echt helemaal fantastisch? Ga er dan lekker voor! Maar zie je jou en je ex toch nog samen? Begin dat niks met die andere jongen want dat is voor hem ook niet tof.
Je kwetst niemand, je bent op dit moment vrijgezel en een beetje appen moet niet betekenen dat je nu weer in een relatie zit.
Vind je die andere jongen echt helemaal fantastisch? Ga er dan lekker voor! Maar zie je jou en je ex toch nog samen? Begin dat niks met die andere jongen want dat is voor hem ook niet tof.
Je kwetst niemand, je bent op dit moment vrijgezel en een beetje appen moet niet betekenen dat je nu weer in een relatie zit.
maandag 4 september 2017 om 18:18
maandag 4 september 2017 om 18:30
Ik wil gewoon kijken waar het heengaat als ik straks weer in Nederland ben, met die leuke jongen. Mijn ex heeft sinds het uit is, wekelijks contact gezocht en vaak ook na een paar dagen was hij weer stil. Wss vond ik de aandacht even leuk van mijn ex, maar eigenlijk wil ik hem niet meer en dus denk ik dat ik die andere jongen leuker vindt.
Keep your circle small.
maandag 4 september 2017 om 18:32
Tijdens het appen begon ik alweer te twijfelen en vertrouwde hem totaal niet. Het is ook zowat langer over dan dat we een relatie hebben gehad. Heb me er wel vaak rot om gevoeld maar vind het heerlijk om met iemand anders zo leuk te kunnen praten. En nee indd misschien moet ik het gewoon op me af laten kome ipv denken dat ik al ergens aan vast zit door het appen hahaLisianthus schreef: ↑04-09-2017 18:16Heb jij zelf nog gevoelens voor je ex of betekende dat appen voor jou verder niks? Misschien ben je er nog niet helemaal overheen dat het uitgegaan is met je ex. Geef jezelf wat meer tijd om te beslissen wat je graag wilt.
Keep your circle small.
maandag 4 september 2017 om 18:39
meisje19xx schreef: ↑04-09-2017 18:30Ik wil gewoon kijken waar het heengaat als ik straks weer in Nederland ben, met die leuke jongen.
Dan ga je dus niet je ex aan het lijntje houden voor het geval het niets wordt met die vakantieman.