Privet lease
zaterdag 4 februari 2017 om 20:01
Hallo mensen,
Ik heb een vraag over privet lease van een auto.
Ik en mijn vriend willen graag een auto lease omdat we helaas 2 auto's moeten hebben ivm werk.. helaas komt alle pech in een keer en hebben we niet veel spaargeld om een nieuwe auto te kopen.
Wij willen een contract van 36 maanden met 15.000 km afsluiten.
Graag hoor ik van jullie de ervaringen die jullie hebben met privet lease.
Ik heb een vraag over privet lease van een auto.
Ik en mijn vriend willen graag een auto lease omdat we helaas 2 auto's moeten hebben ivm werk.. helaas komt alle pech in een keer en hebben we niet veel spaargeld om een nieuwe auto te kopen.
Wij willen een contract van 36 maanden met 15.000 km afsluiten.
Graag hoor ik van jullie de ervaringen die jullie hebben met privet lease.
dinsdag 5 september 2017 om 19:57
Iedereen heeft het steeds over "dan weet je waar je aan toe bent en geen onverwachte kosten".
Maar even afgezien van de aanschaf. Hoeveel onverwachte kosten kun je hebben aan een nieuwe auto?
Dus vergelijk geen appels met peren, en reken het eens uit wat het je zou kosten als je de auto zelf nieuw zou kopen en naar 3 jaar weer zou verkopen.
Aangezien de spaarrente erg laag is momenteel zou ik eerder voorstellen om een auto nieuw te kopen dan private lease.
Met alle verplichtingen van dien.
Maar even afgezien van de aanschaf. Hoeveel onverwachte kosten kun je hebben aan een nieuwe auto?
Dus vergelijk geen appels met peren, en reken het eens uit wat het je zou kosten als je de auto zelf nieuw zou kopen en naar 3 jaar weer zou verkopen.
Aangezien de spaarrente erg laag is momenteel zou ik eerder voorstellen om een auto nieuw te kopen dan private lease.
Met alle verplichtingen van dien.