Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 6 september 2017 om 08:49
Doe het niet. Voor het eerst een boek van King verneukt en dat gebeurt niet vaak.
woensdag 6 september 2017 om 08:52
ThunderassMan schreef: ↑05-09-2017 21:53Goffer; ik ben m'n tandenborstel vergeten.![]()
Heeft een van jullie wel eens 'gezwommen' met grote witte haaien? In zo'n kooi?
Bucketlist. Wat lijkt me dat vet.
woensdag 6 september 2017 om 09:12
Vraag me af of die gene van dit topic seks/contact/list_messages/390151?r=1&p ... #p27515619 echt zo dom is of dat iemand een grap met hem aan het uithalen is. In beide gevallen sneu
woensdag 6 september 2017 om 09:22
Ja, maar dat is wel al jaren geleden.
Ik herinner mij nu alleen nog flarden en flitsen: de toren, de sluipschutter en dat hij achtervolgd werd, de deuren op het strand, de kreeften, de trein met de raadsels, de tabak bij het vuur en dat het hele verhaal een grote lus was.
Een ex van lang geleden was dol op Stephen King en in het bijzonder op de serie van de donkere toren.
Tijdens de relatie heb ik de hele serie gelezen, toen het uit was nam hij al die boeken natuurlijk mee.
woensdag 6 september 2017 om 10:04
Nou, leuk is dat voor de Belgen.ThunderassMan schreef: ↑06-09-2017 08:22Dank jullie. Spectaculaire foto's zullen beschikbaar worden gesteld. Ingeval van verkeerd aflopen, waarschijnlijk via de Telegraaf.![]()
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 6 september 2017 om 10:30
Ik app ze wel door.
woensdag 6 september 2017 om 10:31
woensdag 6 september 2017 om 10:33
shisha schreef: ↑06-09-2017 09:22Ja, maar dat is wel al jaren geleden.
Ik herinner mij nu alleen nog flarden en flitsen: de toren, de sluipschutter en dat hij achtervolgd werd, de deuren op het strand, de kreeften, de trein met de raadsels, de tabak bij het vuur en dat het hele verhaal een grote lus was.
Een ex van lang geleden was dol op Stephen King en in het bijzonder op de serie van de donkere toren.
Tijdens de relatie heb ik de hele serie gelezen, toen het uit was nam hij al die boeken natuurlijk mee.
Precies, niet te verfilmen. Zo jammer.
woensdag 6 september 2017 om 11:52
woensdag 6 september 2017 om 11:59
Dat soort topics staan altijd garant voor ellende.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 6 september 2017 om 15:29