Onmogelijk verliefdheid, niet te ontlopen letterlijk,,
zondag 15 februari 2009 om 19:02
Hoi lieve mensen ik heb een probleem en ik hoop dat jullie me misschien wat advies kunnen geven??
Het is namelijk zo, ik ben een hevige verliefdheid aan het ontwikkelen voor een jongen.. maar... hij is pas 19 en woond bovendien bij ons thuis{huurt een kamer} Een relatie emotioneel of sexueel zou gewoonweg onmogelijk zijn, om de volgende redenen
- ik zou de financiele situatie van mijn ouders in gevaar brengen
- het leeftijdsverschil { ik ben een paar jaar ouder}
- in de familiesfeer zou het tot spanningen kunnen leiden...
hoezeer ik er ook tegen vecht, het word niet minder, het gevoel dat hij maar een paar meter verderop slaapt, zo dichtbij me is, en ik er helemaal niks mee kan, daar word ik ontzettend gefrustreerd en moe van. Deze verliefdheid put me uit,., en ik kom er niet vanaf
wie heeft misschien tips of advies?
Het is namelijk zo, ik ben een hevige verliefdheid aan het ontwikkelen voor een jongen.. maar... hij is pas 19 en woond bovendien bij ons thuis{huurt een kamer} Een relatie emotioneel of sexueel zou gewoonweg onmogelijk zijn, om de volgende redenen
- ik zou de financiele situatie van mijn ouders in gevaar brengen
- het leeftijdsverschil { ik ben een paar jaar ouder}
- in de familiesfeer zou het tot spanningen kunnen leiden...
hoezeer ik er ook tegen vecht, het word niet minder, het gevoel dat hij maar een paar meter verderop slaapt, zo dichtbij me is, en ik er helemaal niks mee kan, daar word ik ontzettend gefrustreerd en moe van. Deze verliefdheid put me uit,., en ik kom er niet vanaf
wie heeft misschien tips of advies?
zondag 15 februari 2009 om 19:08
Begrijp het niet helemaal.
Je vindt iemand leuk, hij is pas 19 maar jij bent een paar jaar ouder, dat dit een onmogelijke reden is om een relatie te beginnen begrijp ik niet. In hoeverre zou je de financiele situatie van je ouders in gevaar brengen en zien je ouders deze jongen niet zitten en kan het daardoor leiden tot spanningen in de familiesfeer?
Misschien heb ik niet goed gelezen maar ik begrijp het niet.
Je vindt iemand leuk, hij is pas 19 maar jij bent een paar jaar ouder, dat dit een onmogelijke reden is om een relatie te beginnen begrijp ik niet. In hoeverre zou je de financiele situatie van je ouders in gevaar brengen en zien je ouders deze jongen niet zitten en kan het daardoor leiden tot spanningen in de familiesfeer?
Misschien heb ik niet goed gelezen maar ik begrijp het niet.
zondag 15 februari 2009 om 19:18
Je zou de financiële situatie van je ouders in gevaar brengen???
Die moet je even uitleggen hoor...
En wat is een paar jaar leeftijdsverschil?
Als je een paar jaar ouder zou zijn zie ik het probleem niet hoor
Mijn object of my affection is ook een paar jaar jonger (lees een jaar of 8)
Die moet je even uitleggen hoor...
En wat is een paar jaar leeftijdsverschil?
Als je een paar jaar ouder zou zijn zie ik het probleem niet hoor
Mijn object of my affection is ook een paar jaar jonger (lees een jaar of 8)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 15 februari 2009 om 19:19
Er is jammer genoeg/gelukkig nog niets gebeurd tussen ons, maar er hangt altijd wel een spanning...
Qua financieel zit het lastig. Mijn ouders staan financieel niet heel erg sterk en zij hebben het huurgeld heel hard nodig.
Mocht er iets ontstaan tussen ons en het gaat fout, dan is het risico dat hij eruit moet en dat gaat niet, het extra geld is hard nodig.
Andere reden waarom het onmogelijk is: Hij is nog te jong, te speels voor een serieuze relatie, ik vind nu al moeilijk om hem te horen over andere vrouwen, of als hij savonds naar een meisje gaat, dat doet al pijn.
Stel het word een eenmalig verzetje en vervolgens gaat hij weer vrolijk verder met de bloemetjes buiten zetten, ik denk niet dat ik dat zou kunnen verdragen helemaal niet als hij dan een meisje uitnodigt op zijn kamer.. Daarom, maar hijs prachtig en ik zie hem elke ochtend in ze boxershort rondrennen, dus wat dat betreft moeilijk om er van af te blijven..
Qua financieel zit het lastig. Mijn ouders staan financieel niet heel erg sterk en zij hebben het huurgeld heel hard nodig.
Mocht er iets ontstaan tussen ons en het gaat fout, dan is het risico dat hij eruit moet en dat gaat niet, het extra geld is hard nodig.
Andere reden waarom het onmogelijk is: Hij is nog te jong, te speels voor een serieuze relatie, ik vind nu al moeilijk om hem te horen over andere vrouwen, of als hij savonds naar een meisje gaat, dat doet al pijn.
Stel het word een eenmalig verzetje en vervolgens gaat hij weer vrolijk verder met de bloemetjes buiten zetten, ik denk niet dat ik dat zou kunnen verdragen helemaal niet als hij dan een meisje uitnodigt op zijn kamer.. Daarom, maar hijs prachtig en ik zie hem elke ochtend in ze boxershort rondrennen, dus wat dat betreft moeilijk om er van af te blijven..
zondag 15 februari 2009 om 19:24
Aha, hij woont bij je ouders in huis begrijp ik...
Maar hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
Enne,...als hij naar een ander meisje gaat savonds dan zal hij waarschijnlijk niet dezelfde gevoelens voor jou hebben als die jij voor hem hebt...
Misschien moet je het laten voor wat het is.....een kadootje om in boxer naar te kijken...
Maar hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
Enne,...als hij naar een ander meisje gaat savonds dan zal hij waarschijnlijk niet dezelfde gevoelens voor jou hebben als die jij voor hem hebt...
Misschien moet je het laten voor wat het is.....een kadootje om in boxer naar te kijken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 15 februari 2009 om 19:31
ik ben 24 en woon {sinds kort}dooromstandigheden weer thuis... momenteel zit ik nog wel even geplakt hier jammer genoeg...
Jah klopt hij zal mij waarschijnlijk niet leuk genoeg vinden, maar zo moeilijk want hij is wel heel lichamelijk naar me toe, ontzettrend veel knuffelen, aandacht vragen, zodra hij dronken of stoned is ben ik de eerste waar hij naartoe rent..
dan is hij heel lichamelijk, en bijna steeds gezoend maar tog net niet.. lastig or..
Jah klopt hij zal mij waarschijnlijk niet leuk genoeg vinden, maar zo moeilijk want hij is wel heel lichamelijk naar me toe, ontzettrend veel knuffelen, aandacht vragen, zodra hij dronken of stoned is ben ik de eerste waar hij naartoe rent..
dan is hij heel lichamelijk, en bijna steeds gezoend maar tog net niet.. lastig or..
zondag 15 februari 2009 om 19:32
Stel het word een eenmalig verzetje en vervolgens gaat hij weer vrolijk verder met de bloemetjes buiten zetten, ik denk niet dat ik dat zou kunnen verdragen helemaal niet als hij dan een meisje uitnodigt op zijn kamer..
volgens mij is dit niet de 'andere reden', maar juist de hoofdreden dat je niks durft te ondernemen. Je angst op afwijzing!
Stel het word een eenmalig verzetje en vervolgens gaat hij weer vrolijk verder met de bloemetjes buiten zetten, ik denk niet dat ik dat zou kunnen verdragen helemaal niet als hij dan een meisje uitnodigt op zijn kamer..
volgens mij is dit niet de 'andere reden', maar juist de hoofdreden dat je niks durft te ondernemen. Je angst op afwijzing!
zondag 15 februari 2009 om 19:40
jah klopt, ben inderdaad heeeel erg bang voor afwijzing, ook omdat hij van die dubbele signalen afgeeft. de ene x zit ie te pochen over een of ander meisje wat hij geweldig vind, andere x zit hij naar me te kijken, aan me te zitten.. ik weet niet wat ik ervan moet denken.. hij was een keer behoorlijk dronken toen is hij naar me toegekomen en hebben we een beetje aan elkaar gezeten{niet intieme delen}, bijna gezoend uiteindelijk is hij op mijn bed in slaap gevallen, en de volgende ochtend beweerde hij doodleuk dat hij geen flauw idee had hoe hij bij me in bed was gekomen?!
ik was egt gekwetst en ben nu nog geen steek wijzer..
ik was egt gekwetst en ben nu nog geen steek wijzer..

zondag 15 februari 2009 om 19:42
Zoek een andere huurder voor je ouders, liefst 'n vrouwelijke, zodat je dat probleem niet kunt krijgen en zeg de huur van deze jongen op. Als ie elders gaat wonen kun je altijd aankijken of je er iets mee kan/wil. Vind het overigens ook niet slim van je ouders om 'n mannelijke huurder te nemen met 'n dochter in huis van ongeveer dezelfde leeftijd. Dan vraag je om problemen.

zondag 15 februari 2009 om 19:45
quote:peachesblossom schreef op 15 februari 2009 @ 19:31:
ik ben 24 en woon {sinds kort}dooromstandigheden weer thuis... momenteel zit ik nog wel even geplakt hier jammer genoeg...
dan is hij heel lichamelijk, en bijna steeds gezoend maar tog net niet.. lastig or..Lijkt me niet echt relatiemateriaal.
dan is hij heel lichamelijk, en bijna steeds gezoend maar tog net niet.. lastig or..Lijkt me niet echt relatiemateriaal.
zondag 15 februari 2009 om 19:51
quote:elninjoo schreef op 15 februari 2009 @ 19:42:
Zoek een andere huurder voor je ouders, liefst 'n vrouwelijke, zodat je dat probleem niet kunt krijgen en zeg de huur van deze jongen op. Als ie elders gaat wonen kun je altijd aankijken of je er iets mee kan/wil. Vind het overigens ook niet slim van je ouders om 'n mannelijke huurder te nemen met 'n dochter in huis van ongeveer dezelfde leeftijd. Dan vraag je om problemen.
Ja ik denk dat je daar woest aantrekkelijk van wordt door ZIJN huur op te zeggen.......
HAAR ouders verhuren, ZIJ heeft daar niks mee te maken en is dus ook niet, behalve als ze extreem bemoeizuchtig en dominant is, degene die de huur kan opzeggen .....
Daarnaast, misschien woonde de huurder er al voor TO weer thuis kwam wonen....
Ja ik denk dat je daar woest aantrekkelijk van wordt door ZIJN huur op te zeggen.......
HAAR ouders verhuren, ZIJ heeft daar niks mee te maken en is dus ook niet, behalve als ze extreem bemoeizuchtig en dominant is, degene die de huur kan opzeggen .....
Daarnaast, misschien woonde de huurder er al voor TO weer thuis kwam wonen....
zondag 15 februari 2009 om 19:55
junk, deze jongen is 19 en inderdaad hij blowt regelmatig en drinkt ook, maar welke jongen van deze leeftijd niet? maakt em nog niet direkt een junkie, hijs zoals ik al zei nog erg jong en speels.. ik WEET ook dat hij geen relatiemateriaal is, maar ik blijf verliefd op hem omdat ik er niet voor kan weglopen, hij is er als ik wakker word en als ik savonds thuiskom...
hoe kom ik in hemelsnaam van die verliefdheid af?
daar zit ik heel erg mee, stel het is gewoon iemand die ik af en toe zie, maar ik zit bij hem constant op zijn lip.
en jah hij is ook lief voor me als hij nuchter is, maar dan is hij wel terughoudender, is het ook niet zo dat dronken mensen meer durven en vrijer zijn in hun doen??
hoe kom ik in hemelsnaam van die verliefdheid af?
daar zit ik heel erg mee, stel het is gewoon iemand die ik af en toe zie, maar ik zit bij hem constant op zijn lip.
en jah hij is ook lief voor me als hij nuchter is, maar dan is hij wel terughoudender, is het ook niet zo dat dronken mensen meer durven en vrijer zijn in hun doen??
zondag 15 februari 2009 om 20:03
jah hij is door zijn ouders uit huisgezet, doordat het thuis even niet meer ging.. heeft ook wat probleempjes gehad met reclassering,
Ik dacht al zo iets.
" hij heeft wat probleempjes gehad met de reclassering"
Dat vindt ik geen kwa jongens streken meer sorry.
En dat op zijn 19e.
( ik gun je een leuke jongen hoor!! Maar ik denk niet dat dit iets voor je is).
Lastig als je zo verliefd bent en hem niet kunt ontlopen.
Ik dacht al zo iets.
" hij heeft wat probleempjes gehad met de reclassering"
Dat vindt ik geen kwa jongens streken meer sorry.
En dat op zijn 19e.
( ik gun je een leuke jongen hoor!! Maar ik denk niet dat dit iets voor je is).
Lastig als je zo verliefd bent en hem niet kunt ontlopen.
zondag 15 februari 2009 om 20:06