Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Snotterdesnotter snotterdesnotter snotterdesnotter

@Jippie: O jee! Hoe voel je je nu? Ik zou willen dat ik iets geruststellends zou kunnen zeggen maar ik zou niet weten wat. Ik hoop zo dat het goed gaat en je geen pijn meer hebt!

Dikke (f)

@ugglover: Wat leuk dat 2 vriendinnetjes ook zijn gestopt met de pil. Spannend allemaal zeg!

Ik ben trouwens ook zwaarder dan dat ik eruit zie. Maar zolang ik in mijn kleding pas vind ik het goed. Gewicht zegt niet zoveel, de spiegel wel.

@Akka: Kaneel slecht? Hmmmm, mij niet bekend.

Spannend zeg om het aan je schoonzus te vertellen. Lijkt me zo gaaf om het aan iedereen te vertellen als het zover is.

Leuk ook om jullie ervaringen te lezen!

Ik woon tussen Haarlem en Leiden. Maar Haarlem is favoriet shop stad, zo gezellig!

Ik kan me me voorstellen dat je in paniek raakt als je aan KDV en oppas denkt. Heb ik ook een beetje hoor..... Alleen bij mij is het nog niet zover natuurlijk. Mijn (schoon) ouders zijn ook geen optie. Ik hoop niet dat je je leuke baan op hoeft te geven maar misschien kan je inderdaad wel wat dagen thuis werken??

Je hebt toch wel een aantal rechten als werknemer, ze kunnen je echt niet zomaar lozen.....
[quote]akka schreef op 15 februari 2009 @ 19:53:

@Mariska: Wat toevallig! We zijn van dezelfde leeftijd, dus het zou kunnen. Op welke school heb je gezeten? En waar ging je altijd op stap?

Ik woon trouwens al sinds 2001 niet meer in Tilburg, kom er ook bijna nooit meer. Jij wel? Heb je er nog vriendinnen?

Ok, weer on topic: hoe voel je je? Je klinkt heelzwanger!

Was je altijd regelmatig ongesteld, of kan je dat zo snel nog neit zeggen?

Ik heb op het pauluslyceum gezeten van 1992 tot 1997 en ik ging overal en nergens op stap eigelijk. Talk of town, clochard kwam ik ook. Weet het zo niet meer allemaal hahahha. Ik kom er niet veel meer. Mijn hele familie woont er wel. Ga zo nu en dan eens naar mijn ouders en mijn zusje. Vriendinnen heb ik er ook niet meer. Zijn ook verhuisd of is verwaterd. Nog wel veel contact met oude klasgenoten via Hyves. En op welke school zat jij? En waar ging jij opstap?

Zeg je nou tegen mij trouwens dat ik heel zwanger klinkt? Want dat kan ik me echt niet voorstellen. Heb zo'n menstruatie buikpijn!
Meiden... hebben jullie nog ruimte voor een stopper van februari?

Er was wel een forum, maar niet echt druk. En ik wil zo graag mee kletsen..... Zie ook gewoon dat er al drie zwangere dames zijn! Gefeliciteerd!!

Ik ben 'Poffertjes' ( = afgeleid van een bijnaam :-) ) 30 jaar en woonachtig in het midden van het land. Ik heb op 3 februari mijn laatste pil geslikt en mijn vriend en ik gaan aan de slag voor de eerste!

x

Poffer
Hoi allemaal,

Jippie, nogmaals veel sterkte. Ik hoop dat je goed nieuws hebt binnenkort.

@ugglover: mijn lnl-dag is 21 feb.

Ugglover en Futuremaman: bedankt trouwens voor jullie opmerking over het niet teveel tobben. Heb ik af en toe nodig om te horen

@coco: balen dat je ongesteld bent geworden...nieuwe ronde nieuwe kansen.

Even kort over mezelf. Ben 32 jaar, woon in Amsterdam en werk in de omgeving van Amsterdam. Ik ben 1.73 m lang, normaal-stevig postuur (was een tijd rond de 64 kilo, nu helaas 10 kilo meer.....) Ik herken me in het verhaal van Akka, ik lijk ook snel zwanger in jurkjes zat me ook al te verheugen om die aan te doen als ik echt zwanger ben, haha!

Ben een grote fan van wintersport, ga binnenkort weekje snowboarden hoera! Ben meer café dan club type, hou van rokjes. Ik draag wel dagelijks make-up maar niet echt veel.

Lijkt me wel heel raar om elkaar te ontmoeten ooit misschien. Hopelijk allemaal herkenbaar aan zwangere buik en/of maxicosi!

Liefs en slaap lekker iedereen straks.

Sunshine
Hoi lieve meiden, even een korte reactie voor jippie..

Wat vervelend voor jullie... Veel sterkte en kruip lekker tegen je mannetje aan. Een dikke en ik hoop dat alles goed is/blijft...
Jippie:

Hoop echt héél hard voor je dat het geen miskraam wordt,

hou ons op de hoogte!
@Jippie, ik hoop zo voor je dat je je vergist! Mocht dat niet zo zijn dan zijn we er hier voor je hoor! 't Is misschien maar een forum, maar we delen wel een bijzondere wens met zijn allen!
@Mariska, het groeien en uitrekken van je baarmoeder voelt (althans bij mij) exact als menstruatiepijn en ik heb ook twee keer negatief getest. Hou het maar gewoon in de gaten!

't Was gisteren heel bijzonder. Eerst mijn schoonouders het lijstje gegeven. Mijn schoonmoeder kreeg onmiddelijk tranen in d'r ogen en knuffelde me helemaal beurs. Mijn schoonvader is wat minder emotioneel van aard, maar was ook blij.

Mijn schoonzus was zó oprecht blij en door het dolle heen. Dat deed me zo vreselijk veel! Op zulke momenten weet ik weer waarom ik zo stapelgek op haar ben. Wat een lieve sterke vrouw is het toch! Ik kreeg haar 'oei ik groei' boek met een heel lieve tekst erin geschreven. Verder trok ze gelijk twee tassen positiekleding tevoorschijn, die kreeg ik ook meteen mee. Voelt wel heel bijzonder.

't Voelt wat gek om haar persoonlijke situatie hier uitgebreid te bespreken, dat zal ik dan ook niet doen, maar ze overwegen geen adoptie, maar draagmoederschap (er zijn embryo's ingevroren). Hun draagmoeder (familie) heeft door omstandigheden echter af moeten haken en dat weten ze nog maar net sinds deze week. Dus het uitkomen van onze droom valt vrijwel gelijk met het slechte nieuws dat zij hebben gehad. En toch zo oprecht blij voor ons zijn... echt bijzonder.
Goedemorgen allemaal!

Even niet geweest en weer heel veel te lezen!

Eerst even over mezelf; ik ben 1.68cm, lichtbruin haar ( net over mijn schouders), donkerbruine ogen. Ben meestal wel vrolijk en hou zeker wel van een lolletje! Ben gek op reizen en sport +/- 3 tot 4 x per week. Qua kledingstijl... dat varieert, ligt aan de situatie en hoe mijn "bui" is... Ben sinds ik afgevallen ben gek op shoppen, dus vriendlief wordt soms helemaal gestoord ervan. Heb lange tijd in de Bollenstreek gewoond en nu sinds 2 jaar in de Haarlemmermeer.

@ Mundy; was je feestje nog gezellig?

@ NVDP; Wat fijn dat je schoonzus zo oprecht blij voor jullie is. Wat een sterke vrouw!

@ Futuremaman; ik ben 26 kgs afgevallen door het Cambridge dieet; shakes, soepen en repen. De meningen zijn verdeeld hierover, maar bij mij heeft het erg goed geholpen en ik blijf nu goed op gewicht en daar gaat het uiteindelijk om!

@ Jippie; hoe gaat het nu met je? Ik zal heel hard voor je duimen!

@ Ugglover; Spannend allemaal!!!

@ Coco, balen dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde!

Nah, ik ga ff verder met werken....

Groetjes
@Jippie, ik lees nu jouw stukje pas. Ik hoop echt voor je dat het meevalt en dat het zéker geen miskraam is. Dikke knuffel meid
@nvdp: Heftig verhaal! Fijn dat je schoonzus zo enthousiast is, en wat enorm knap. Zeker nadat ze van de week zo een naar nieuws hebben gekregen!

@Jippie: Hoe is het nu??
@Jippie, wat vreselijk! Hopelijk is het toch allemaal goed! Veel sterkte iig! Hoe gaat het nu? Nog pijn?

@nvdp, heel fijn dat je schoonzus zo goed reageerde, heel knap van haar, ze gunt het je echt van harte! Wat zal het moeilijk voor haar zijn diep vanbinnen maar toch is ze onwijs blij voor jou! Thats what friends are for!

@Poffertjes, vind het heel vervelend maar we zitten vol... Het is hier namelijk al best druk en sommigen kunnen het al moeilijk bijhouden, zoveel wordt er geschreven. Sorry!!

@Jowellie, wow, 26 kilo! Chapeau! En dan nu goed op gewicht blijven, echt goed hoor.

@Sunshine, lekker een weekje naar de sneeuw! Geniet ervan, wanneer ga je?

Hier nog steeds geen bloederig tafereel. Maar ik denk dat het vandaag gaat komen, ik heb een zere onderrug en een opgezette buik, dat is meestal een teken bij mij..
Goedemorgen!

Jippie hoe gaat het met je? Ik duim heel hart voor je. Iedereen trouwens!

Hier alles goed. Nog geen bloed, maar dat komt een van deze dagen wel.

Ik heb idd gelezen over mensturatiepijn in het begin van je zwangerschap. Ben op het net wat gaan snuffelen en kwam veel vergelijkbare dingen tegen. Heb me zaterdagavond ook echt even zwanger gevoeld. Ik had zaterdag zoveel dingen gelezen dat ik dacht misschien toch en ik voelde me ook echt niet lekker die dag. Heel uitgeput moe enzo. Maar dat is gewoon toeval geweest.

Voel me gewoon kiplekker, met erge buikpijn hahahaha.

Mocht ik na londen nog niet ongesteld zijn of van te voren nog andere klachten krijgen, dan ga ik pas testen.

Maar ik denk vandaag of morgen ongesteld te zijn en dan heb ik best een nette cyclus en dan voel ik mijn eisprong dus ook heel duidelijk. Altijd makkelijk!

@ Cocoo: Jammer dat je ongsteld bent geworden!
@nvdp: Wat fijn dat je schoonzus zo goed reageerde zeg. Klinkt heel gemeend ook! Heel fijn voor je!

En al flink misselijk, moe, zere borsten etc?
@ Mariska, niet of nauwelijks misselijk, best veel energie (behalve 's avonds) en alleen mijn tepels zijn erg gevoelig. En als ik nies of hoest heb ik wat buikpijn... verder nergens last van. Nu vind ik ook niet zo snel iets lastig of pijnlijk, maar moet eerlijk zeggen dat ik er wel wat meer last van zou willen hebben. Gewoon als geruststelling.. Het is en blijft een onwerkelijk idee...
Fijn dat je nog zo weinig last hebt! Kan me wel goed voorstellen dat je meer gerustgesteld zou zijn als je meer klachtjes zou hebben. Maar je bent echt zwanger en dat werkelijke gevoel komt echt nog wel!
@akka en NVDP: zo fijn dat jullie zo'n lieve schoonfam. hebben. helaas heb ik geen contact met schoonmoeder. schoonvader zal het wel heel leuk vinden. mijn ouders daarentegen wachten al zo lang op een kleinkind.

@jowellie: superknap dat je zoveel bent afgevallen. heb een tijdje het new figure gevolgd. goed afgevallen, maar inmiddels zit alles er weer aan + extra. ben sinds vorige week begonnen met hardlopen om zo toch nog wat kilo's af te vallen.

@Mariska: ik blijf duimen voor je, wie weet!

@iedereen: mijn cyclus wisselt steeds, dan weer 29 dagen, dan weer 30, dan iets meer. lastig om mijn eisprong in te schatten. is het dan slim om maar iedere dag te "klussen"?
Hoi lieve meiden,

bedankt voor jullie steun en duimen!

ik was wat angstig om te gaan slapen, maar heb een rustige nacht gehad zonder heftige pijnen en nog steeds geen bloedverlies.

De verloskundige dacht dat als het inderdaad een miskraam zou worden het vandaag door zal zetten, dus tot nu toe goed nieuws... we beginnen weer voorzichtig een beetje positiever te worden.

Op haar aanraden vandaag direct maar aangemeld bij de verloskundigenpraktijk in mijn woonplaats. Zegt die assistente: 'tja een beetje menstruatieachtige pijntjes horen erbij ..." ik kon haar wel wurgen... heb zooo dubbel gelegen van de pijn..

Ik dacht als dit al zoveel zeer doet, dan belooft dat nog wat voor de bevalling; ik voel me een watje....

Heb een afspraak staan voor 24 maart; eerste echo.

maar goed, ondertussen ook weer een hoop gebeurd met jullie:

@akka en nvdp:

spannend maar heel bijzonder jullie vertel-weekend! wat fijn zulke blije en lieve reacties van jullie familie! (en zeker van zo'n bijzondere schoonzus)

@ ugglover en mariska: ooh ik hoop zo voor jullie dat menstruatie niet komt doorzetten.... duimduimduim

@coco: balen dat je toch ongesteld bent geworden, inderdaad op naar de volgende ronde

Fijn dat we hier alles in deze spannende tijden kunnen delen met elkaar... wel maf hoor, ik ken jullie niet maar ben zo blij dat ik mijn verhaal kan vertellen bij jullie en deelgenoot mag zijn van jullie verhaal ...

thanx lieve forumvriendinnetjes: (f)
Wat een K.U.T. assistente!!!! Als jij krom ligt van de pijn zijn dat geen menstruatie-achtige pijntjes!

Het hoeft idd niets ergs te betekenen, maar dat ze dat tegen je zegt! Daar kan ik zo kwaad om worden!!!!

Ben wel heel blij voor je dat je je nu beter voelt. Ik hoop dat het goed blijft gaan!!!!!

@ Cocoo: Iedere dag sex is niet nodig. Om de dag is ook beter ivm kwaliteit zaad. Sperma blijft best een paar dagen leven en ook de eicel blijft 12-24 leven. Ze zeggen dat om de dag meer dan voldoende is.
@Jippie: Fijn wat van je te lezen!! Ik heb aan je gedacht hoor!

Ik hoop dat de pijn weg blijft voor je en dat alles in orde komt.

Wat een kutwijf die assistente! Ik kan errug slecht tegen dat soort mensen, bah!

Net of de hele wereld zich altijd maar aan loopt te stellen ofzo!

Ik vind het ook super vaag dat ik jullie allemaal niet ken maar dat we toch wel het e.a. met elkaar delen op deze manier!

Ben ook erg blij met jullie allemaal! Fijn om steeds weer je verhaal kwijt te kunnen, positief of negatief.

Toch een leuk groepje zo bijelkaar!
@Jippie, goed nieuws zeg, hopelijk blijft de pijn weg... En wat een dom wijf hé, wat een lompe opmerking. Trut! Je bent geen watje!

Ik ben net ongesteld geworden! Niet teleurgesteld, heb een beetje zitten grinniken op de plee. Mss toch van de onderhuidse stiekeme hoopvolle gedachte?

Ik ben ook heel blij met jullie, ik ben verslaafd aan jullie... hahahaha!
Jammer Ugglover! Maar we gaan vrolijk verder! Hier nog niets, maar ben er van overtuigd dat het wel komt 1 deze dagen.

Ik ben ook heel blij met jullie, vind het zo gezellig en ben ook verslaafd, want ik kijk zovaak tussendoor of er nog wat geschreven is.
Triest maar waar... hahahaha, maar tis gewoon echt een gezellig clubje!

Je weet het niet Maris, jij bent wel goed bezig geweest deze maand. En je bent al wel lang aan het rommelen. Ik ga deze maand ook meer mn best doen!
Jammer Ugglover! Volgende keer beter! (f)

Ik ben niet verslaafd aan jullie hoor, al denkt mijn liefje daar anders over

Ontkenning is toch juist de bevestiging bij verslaving
Hey meiden,

Daar was ik ook weer een keer. In vergelijking met jullie ben ik wel een slechte forummer! Haha, maar op het moment werk ik onwijs veel, en sport s'avonds dus als ik even tijd heb reageer ik wel hoor! En verder lees ik gewoon alles wat jullie schrijven, zie het maar als een boek waar ik steeds op reageer.!

_Jippie, toch een beetje een geruststelling, ik kan me voorstellen dat jullie onwijs zijn geschrokken..Ik hoop zoooo voor je dat alles gewoon goed blijft gaan..

_Mariska, ik ben benieuwd hoe dit bij jou afloopt!

_Ugglover, op naar de volgende ronde

_NvdP, wat gaaf dat je het al verteld hebt! Leuk man, super die reacties.. Leuk voor je!

_Iedereen op wie ik niet reageer, ik volg jullie ook hoor... Het is niet dat ik jullie vergeet!

Ik weet niet waar ik last van heb. Gister was ik echt onwijs misselijk, en vanaf vrijdag heb ik al momentjes misselijkheid.. Heel raar, en misschien zit het gewoon tussen me oren, maar het is wel vreemd. Heb sinds gister ook onwijs zere tepels.. Vreemd hé.? Iemand een idee? Kan niet een stoppen-met-de-pil-reactie zijn? Ik weet het niet..

Nou meiden, tot later, ik ga even poetsen, groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven