Na hoeveel dates verliefd?

21-09-2017 20:37 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik was even benieuwd, na hoeveel dates werden jullie verliefd op je date die later een relatie werd?
Ik heb nu 4x een date met een leuke jongen gehad en merk dat ik nu wel vlinders begin te voelen.
Hij zei na de tweede date dat hij verliefd was en ik vond daarom dat het bij mij best lang duurde en vraag me af of dat een slecht teken is? Normaal ben ik namelijk wel sneller (na 1 of 2 dates) een beetje verliefd of zelfs stapelverliefd. Ik heb wel weer veel zin om hem te zien en vind het heerlijk om met hem te zoenen enz dus misschien zegt het ook niet zoveel over de kans van slagen van een eventuele relatie? We kunnen ook veel lachen en goed praten samen en ik merk nu dus dat ik wel meer aan hem begin te denken enzo
Bij de ene direct toen ik hem zag, de ander kende ik al heel mijn leven. Zijn dus geen regels voor.
Mijn laatste vriendin tijdens de date zelf.
Vaak weet je het pas als je de ander tijdelijk niet ziet of hoort. Helemáál niet erg dus, een pauze tussendoor.
Na exact 3,14 dates. Elke keer weer.
Gevoel kan je niet dwingen. Relax.
ik was al verliefd voor de eerste date,en mn man ook :love:
_Amand schreef:
21-09-2017 20:47
Ik neem aan dat je 3.14159265359 bedoelt
Bij de ene wel gelijk vuurwerk en de andere pas na date drie. Tis wel zo dat bij degene waar het gelijk vuurwerk was een speciaal plekje in je hart blijven houden 😉
Piratesse schreef:
21-09-2017 20:53
Die eerste 5 moet een 8 zijn.
Ik heb plm 5 dates nodig gehad. Voor mijn vriend was het liefde op het eerste gezicht.
Piratesse schreef:
21-09-2017 20:53
Ergens tussen intens zoenen en het losmaken van het eerste kledingstuk, ja.

3e date, weetjewel.
Bij de eerste keer, wat niet echt een date was, wist ik het al.
Direct toen ik hem voor het eerst zag. Dat was geen date. Nu al jaren getrouwd en nog steeds overvalt dat gevoel me af en toe :flirting:
_Amand schreef:
.
Jullie dates gingen in een cirkeltje ?
Niet geschoten is altijd mis
_Amand schreef:
Als we er toch wiskundige berekeningen voor gebruiken, ik had maar liefst 9,81 dates gemiddeld nodig. Maar daarna ging het wel heel snel! :flirting:
Tarlin schreef:
21-09-2017 20:55
Die eerste 5 moet een 8 zijn.
PI-tje precies
Een*Nieuwe*Lente schreef:
21-09-2017 21:46
PI-tje precies
:high5:
Een*Nieuwe*Lente schreef:
21-09-2017 21:46
PI-tje precies
Yep!
Meteen. Ècht meteen.
Maar even sereneus, TO; ik ga altijd voor lust verliefdheid liefde op het eerste gezicht.

Iets anders werkt niet voor mij.

Wat nog steeds van geen enkel belang is voor jou.
meestal weet je het bij de eerste date al of het wat wordt.
Verliefdheid is niet zo'n goede graadmeter
Wij waren al verliefd voordat we onze eerste date hadden :heart: Jaren om elkaar heen gedraaid, uren gekletst, en toen heb ik het gewoon een keer gezegd omdat ik niet verder kon zonder te weten of ik een kans had.
Ik moet (moest) dat min of meer bij de eerste date al voelen.
Nu ben ik allang samen met mijn man, maar vroeger bij relaties daarvoor moest ik ook na een paar seconden dat speciale gevoel al hebben. Bij mij moet dat speciale gevoel er meteen al zijn, zo niet: kansloos.
Na een paar dates nog niet verliefd zou voor mij aangeven dat er geen toekomst in zit.
Pas na 6-7 dates realiseerde ik me dat ik verliefd was. Echt als bij mokerslag tijdens een etentje. Zat ik daar helemaal stil gevallen en met een bleek gezicht. Vriend dacht dat ik er opeens niks meer aan vond, terwijl ik juist vol fladderende vlinders daar zat.

Daarvoor was het vooral gezellig en leuk, maar wel al vanaf de eerste date het gevoel dat dit iets bijzonders was.

Eerdere relaties nooit verliefd geweest. Ik dacht dat ik daar te nuchter voor was, niet dus ;)
Ik had, nadat ik anderhalf jaar daarvoor mijn man was verloren de stoute schoenen aangetrokken en op Lexa gegaan.
Eerlijk gezegd vond ik het vreselijk en reageerde ook op niemand. Totdat er een man mij schreef die erg vasthoudend was. We hebben 2 maanden alleen maar geschreven en bij de eerste ontmoeting was het gewoon raak! En nu, drie jaar verder, wonen we samen en lacht het leven ons weer toe.
Ik denk dat het voor mij heel erg gewerkt heeft om eerst een tijd heen en weer te schrijven en elkaar op die manier wat te leren kennen. Maar ja dat zal dus voor iedereen anders zijn.
Als het gevoel er is is het er. Daar kan je dan niet omheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven