te heftige reactie, begrijp mezelf niet

14-02-2009 14:12 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wil graag mijn verhaal kwijt en jullie mening/advies hierover..

Na een maand lang gechat te hebben en 1 keer een date te hebben gehad met een man heb ik een enorme crush ontwikkeld op hem. Ik heb hem echter van me afgestoten door hem te gaan claimen mijn eigen stomme fout. heb hem om nog een kans gevraagd maar het gevoel is weg bij hem wat ik wel kan begrijpen. hij heeft me van zijn hyves gegooid en uit zijn msn lijst gewist. hij wil dus niks meer met me te maken hebben. Is maar beter ook voor me maar het doet me echt zo'n pijn. En juist van die heftige reactie ben ik erg geschrokken...Ik ben helemaal niet snel onder de indruk van een man maar deze man deed iets met me/raakte me.. terwijl ik hem niet eens goed ken heb alleen gechat en hem 1 keer ontmoet.. maar dacht alleen maar aan hem... zoiets heb ik nog nooit gehad. heb zelf het idee dat ik me een beetje op hem gestort heb om andere issues in mijn leven te negeren en een onrealistisch droomplaatje van hem heb gecreeerd...

Hoe ga ik hiermee om/verwerk ik dit en wat is jullie visie?

Alvast bedankt!
hoi madhe!

nou dat is idd een positieve gedachte! heb mezelf ook voorgenomen om voor niks minder meer te gaan, kijk er nu al naar uit

ah fijn dat dat idee klopte!! dat geeft weer moed!
zit te denken zal ik hem nog een boze mail sturen om te zeggen dat hij een slappe zak is zonder ruggengraad! en dat ik het laf vind dat hij mij de schuld in de schoenen heeft geschoven! ben eigenlijk best wel boos nu.. en voel me behoorlijk naief... nou beter niet doen, laat ik mezelf kennen en wat schiet het op, hij zal er alleen maar om lachen...
quote:lyss990 schreef op 15 februari 2009 @ 21:20:

zit te denken zal ik hem nog een boze mail sturen om te zeggen dat hij een slappe zak is zonder ruggengraad! en dat ik het laf vind dat hij mij de schuld in de schoenen heeft geschoven! ben eigenlijk best wel boos nu.. en voel me behoorlijk naief... nou beter niet doen, laat ik mezelf kennen en wat schiet het op, hij zal er alleen maar om lachen...

Inderdaad, niet doen. Niets meer laten horen, hou de eer maar lekker aan jezelf.

Het is zijn verlies. Het is niet leuk wat er gebeurd is en je hebt je dingen laten aanpraten waar je geen schuld aan hebt, maar het is een lafaard en dat is zijn probleem.

Je hebt er weer iets van geleerd, dat is wel positief.
quote:lyss990 schreef op 15 februari 2009 @ 21:20:

Je zegt het zelf al. Beter niet doen. Richt je op betere dingen, positieve gedachten. Steek hier geen energie meer in, niet in gedachten en niet in daden. Daar schiet je het meeste mee op.

En als je dan toch perse een mail wilt sturen, sla die dan op in concepten. Kijk er over een week nog eens naar en lach er dan zélf om!
anoniem_69734 wijzigde dit bericht op 15-02-2009 22:21
Reden: iets vergeten
% gewijzigd
Kan er nu al een beetje om lachen en idd ik kan mijn energie beter in andere dingen steken....denk dat ik de mannen maar even laat varen voorlopig..Thanx!
Lyss, een man die jou ook net zo leuk had gevonden had gereageerd op je SMS en je niet geblokt. Niet wederzijds dus, gewoon lekker jezelf blijven en mooi dat hij je verder geholpen heeft. Niet de ware voor jou, maar een stapje verder ben je wel, super toch?

En geen mails sturen. Schrijf het, print het, verbrand het en daarna laat je hem lekker zijn en ga jij het met jezelf heel erg leuk hebben!
Hey aikidoka

Nee stuur hem zeker geen mail meer, ik hoop dat hij gelukkig wordt maar maar ik ga mijn energie qua gedachten enz. niet meer in hem steken maar in mijzelf investeren zodat ik zelf gelukkig word. En het lukt aardig moet ik zeggen, had niet verwacht er al zo snel 'overheen te zijn' en dat voelt ook sterk! Heb er idd een hoop van opgestoken qua achterliggende issues, mijn eigen reactie hierop, heb knopen doorgehakt, en ik ga op reis!! Dus mag hem eigenlijk nog dankbaar zijn

allemaal bedankt voor de adviezen het heeft geholpen! en big hug from me!
@lyss990. Heel goed van je dat je voor jezelf kiest! Laat hem maar. Dit soort mannen komen zichzelf nog wel tegen. Gaat vanzelf, let maar op.

Waar ga je naartoe?
Hey Butterfly!

Thanx! ja dat denk ik ook.. geef mij maar een man met ruggengraad! En die wens ik jou ook toe! voor minder gaan we niet, deal?!

Ik twijfel over Azie of Zuid Amerika en dan voor een half jaar ofzo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven