Altijd sport BH kan dat kwaad?
maandag 25 september 2017 om 12:46
Mijn dochter van 13, is qua doen en laten eerder een meisje van 11. Ze is dan ook helemaal niet bezig met uiterlijk en mode e.d.
Nu krijgt ze natuurlijk wel al vrouwelijke vormen. Nu loopt ze het liefst zonder, maar ik heb haar iig zo ver gekregen dat ze naar school en sport zo'n sport BH/topje draagt. Alleen vraag ik me af of dit wel stevig genoeg is. Schat dat ze nu een flinke A cup heeft, nog niet extreem groot dus.
Nu krijgt ze natuurlijk wel al vrouwelijke vormen. Nu loopt ze het liefst zonder, maar ik heb haar iig zo ver gekregen dat ze naar school en sport zo'n sport BH/topje draagt. Alleen vraag ik me af of dit wel stevig genoeg is. Schat dat ze nu een flinke A cup heeft, nog niet extreem groot dus.
Such a beautiful place to be with Friends.

maandag 25 september 2017 om 12:51
Lijkt me prima. Heeft ze alleen van die 'hempjes op borsthoogte' of ook iets meer beha achtigs? Zodat ze voor sportactiviteiten of op dagen dat haar borsten gevoelig zijn wel kan kiezen voor iets met meer steun. Doel dan puur op een simpel ding van de HEMA hoor, maar dat doet al meer dan sommige dingen die alleen een lapje stof zijn.
maandag 25 september 2017 om 12:54
Nee, ook stevige sport BH'smasala schreef: ↑25-09-2017 12:51Lijkt me prima. Heeft ze alleen van die 'hempjes op borsthoogte' of ook iets meer beha achtigs? Zodat ze voor sportactiviteiten of op dagen dat haar borsten gevoelig zijn wel kan kiezen voor iets met meer steun. Doel dan puur op een simpel ding van de HEMA hoor, maar dat doet al meer dan sommige dingen die alleen een lapje stof zijn.
maandag 25 september 2017 om 12:56
Ze is vrijstevig en dan zie je het toch wel duidelijk door haar kleding heen. Kan best zijn dat ze al richting B gaat hoor, kijk niet dagelijksredbulletje schreef: ↑25-09-2017 12:49Met 'n A cup hoef je toch geen bh aan als je niet wil? En 'n goeie sportbh is doorgaans juist steviger dan al die kanten gevalletjes.

maandag 25 september 2017 om 13:19
Waarom moet ze een bh aan?
Waarom zou het kwaad kunnen?
Een sport bh biedt juist veel steun, meer dan een kanten beugel geval.
De borst is het meest gebaat bij zwaartekracht, dan blijven ze het stevigste. Tenzij je last hebt van je rug en je enorme tetters hebt is minder/geen steun eigenlijk beter.
Ze gaat vanzelf bh's dragen als anderen dat ook doen. Laat het los.
Waarom zou het kwaad kunnen?
Een sport bh biedt juist veel steun, meer dan een kanten beugel geval.
De borst is het meest gebaat bij zwaartekracht, dan blijven ze het stevigste. Tenzij je last hebt van je rug en je enorme tetters hebt is minder/geen steun eigenlijk beter.
Ze gaat vanzelf bh's dragen als anderen dat ook doen. Laat het los.
maandag 25 september 2017 om 13:26
Oh, das toch helemaal geen probleem, beha-loos met cupje A? Ik las laatst zelfs dat het in sommige gevallen juist beter is (beetje oud artikel dit - https://www.ad.nl/lifestyle/beha-is-nut ... ~a4e6544d/ - ik denk dat ik een recentere las, maar die kan ik nu even niet meer terugvinden).
Geen zorgen dus!
Geen zorgen dus!

maandag 25 september 2017 om 13:33
Ik was een jaar of 20 toen ik mijn eerste echte BH kocht. Ik droeg ook altijd van die BH-topjes (strak kort hemdje eigenlijk, niet eens sport BH's). Met een kleine B cup heb ik geen BH nodig. Ik draag ze naar mijn werk omdat ik geen onverwachte tepelincidenten wil, maar thuis heb ik vaak gewoon een strakke tanktop aan of zo'n BH-topje.
Zolang ze geen grote borsten heeft geen zorgen maken.
Zolang ze geen grote borsten heeft geen zorgen maken.
maandag 25 september 2017 om 13:59
waarom moet ze een bh aan?
en als echte puber, hoe meer je haar gaat pushen hoe harder ze haar hakken in het zand gaat zetten.
een sport bh, ah-bra of iets dergelijks is prima. koop er 1 of 2 voor haar en leg het in de kast. grote kans dat ze die op en bepaald moment wel gaat dragen.
en als echte puber, hoe meer je haar gaat pushen hoe harder ze haar hakken in het zand gaat zetten.
een sport bh, ah-bra of iets dergelijks is prima. koop er 1 of 2 voor haar en leg het in de kast. grote kans dat ze die op en bepaald moment wel gaat dragen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover

maandag 25 september 2017 om 14:19
Juist als anderen haar er 'n paar keer op aangesproken hebben zal ze uit zichzelf wel 'n bh gaan dragen. Terwijl hoe harder jij zeurt, hoe harder ze zich daar tegen af zal zetten. Dus maak je niet druk.