Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
anan, ik zal ze wel ff mailen haha

enne hebt een echte naam gebruikt in je posting van net
Krissie, heeft je kadodochter het pakje gehad?

Jannes, het gaat heel goed met lopen, ze heeft in inmiddels échte schoenen en ze stapt er heel parmatig op! Erg leuk.

Spannend, jij ook al bijna de 20 weken echo!

Fijn dat je lekker geniet van de kleine stuiterbal en dat rustiger aan doen wel helpt.
Ja Roos, ze was er helemaal verguld mee en heeft 'm van voor naar achter en van achter naar voor (voor)gelezen!
Iris, gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Schrikken hè, H5? Wij hadden dat afgelopen zomer, brrrrrrrrrrr. Jona heeft 5 hechtingen toen gekregen, maar je ziet er nu al bijna niets meer van.

MH, volgens mij vroeg jij hoe het hier gaat, lief!

Het gaat eigenlijk wel heel goed. Ik geniet echt intens van het feit dat ik NIET in het zkh lig, ha ha. Afgelopen weekend superweekend gehad met man en zoon en dat beleef ik nu echt heel bewust. Dus die is weer in de pocket.

Ik leef van dag tot dag en we zien het wel. 10 maart weer naar de gyn, tot die tijd steek ik lekker mijn kop in het zand

Het heeft trouwens gewerkt met het kortere middagslaapje. Jona wordt weer tussen 7 en half 8 wakker. Zoals het hoort! (vinden wij, ha ha). Ik lees hier trouwens met verbazing af en toe de verhalen over de kindjes die tot 9 uur, half 10 slapen! Wat een luxe! Maar wat MH al zegt, Jona moet ook drie keer per week er om 06.45 uur uit, dus wat verwacht je dan ook hè?

Roos, dat is nog eens een Valentijnskado! Wow, beetje jaloers...

Voor wat betreft de slaapproblemen: ik snap heel goed dat Parel het nog niet zo ziet, omdat jij zelf een kindje hebt dat veeeeeeeeeel langer niet doorsliep. Maar ik snap heel goed dat AnAn en Krissie erg verlangen naar doorslapende kindjes. Bij ons heeft het 4 maanden geduurd en dat vond ik, eerlijk gezegd, lang zat!

Maar goed, met al deze nieuwe info, ga ik me bij nr. 2 ook maar even instellen op iets anders...

Wil nog veel meer typen, maar mijn baas hijgt (figuurlijk) in mijn nek!

tot snel!
Hoi hoi,

Nou Felix is gisteren thuis gekomen en het voelde meteen heel vertrouwd. Gelukkig wel uitgestelde kraamzorg, want sommige dingen waren we al vergeten. Kruikjes maken, bedje opmaken etc etc. en fijn dat ze ook nog wat schoonmaakt.

Ik ben nu aan het kolven en alles aan het weggooien. Heb zware medicijnen, waardoor Felix geen BV mag ivm zijn slechte start. Gelukkig is mijn productie zo goed dat ik in een zeer korte tijd al 2 liter had ingevroren. Daarnaast krijgt hij ook nog FV. Hopelijk pakt hij na mijn medicijnen de BV wel weer op. ZOu ik erg fijn vinden.

Het was wel even wennen hoor vannacht dat gekreun uit een bedje. Maar ik geniet volop.Met Nova en Felix gaat het ook goed. Ze moet nog wel een beetje wennen, maar ze is wel nieuwsgierig naar hem.

Nou ik ga nog even met mijn kleine mannetje zitten, hij begint te piepen.

Oh Rebels: ik snap je angsten en alles heel goed. Het is een heel vervelende gedachte. Zeker nu je Jona hebt. Voor nu alvast veel succes en geniet er van zolang alles goed gaat!
Oh en Iris: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! H5 en H5 man natuurlijk ook! Alweer 2 jaar!
Iris gefeliciteerd met je 2e verjaardag. En he wat vervelend dat je je bolletje hebt gestoten aan je nieuwe fiets. Dikke kus extra daarvoor

Anan, lees jij je berichtje ff na, wat betreft namen? Thnxs
Lieve Iris,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad en is de schrik al een beetje verdwenen.

Dikke knuffel!
quote:jannespannes schreef op 16 februari 2009 @ 16:11:

Iris gefeliciteerd met je 2e verjaardag. En he wat vervelend dat je je bolletje hebt gestoten aan je nieuwe fiets. Dikke kus extra daarvoor

Anan, lees jij je berichtje ff na, wat betreft namen? Thnxs

Sorry sorry sorry, stom van me. Ik heb het veranderd!!

Parel, mail me maar, ik ga zaterdag stadten met een vriendin dus kan ik op make-upjacht, haha.
Och joh, kan gebeuren. Thnx dat je het veranderd hebt
Iris, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Iris en mama, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ontzettend sneu dat je gevallen bent maar wat ben jij een bikkel! Veel plezier met alle kadootjes.

Roos, naar Rome! Wauw wat ontzettend gaaf! Geniet er maar lekker van hoor.

Bieb, fijn dat je kereltje thuis is en dat het zo vertrouwd voelt.

Parel, meis gaat weer goed. Ze heeft nu een poedertje die haar ontlasting dun maakt. Ze gaat nu zo'n 3-5 keer per dag en zelfs weer helemaal alleen. Ben heel erg trots op haar :-)
Zitah,

Ja dat snap ik dat je trots bent!

Wat supergoed van haar zeg....
Iris, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

(het gaat lichamelijk met mij de laatste dagen niet zo goed, dus hier hou ik het voor nu even bij)

Later (morgen of overmorgen) meer!

Liefs ADL
beetje laat,maar Iris van harte gefeliciteerd meis
sjips vergeet de
Zitah, fijn dat het beter gaat met meis!

Iris, hoe is het met je hoofdje?

Las net dat het forum er vandaag weer uit ligt, waarschijnlijk van 10 tot 12 maar kan langer duren. Net nu ik vrij ben en kleine man op het kdv is
Zijn gister trouwens naar een basisschool wezen kijken. Lijkt allemaal nog zooooooooo ver weg, maar advies is om nu al aan te melden. We waren weg erg verrast door de school, hadden een betere kijk op een andere maar deze heeft ons toch op andere gedachten gebracht.
Janne, wij zijn ook bezig met scholen. Wil er deze week 2 bellen om een afspraak te maken. Voor je het weet is het zover hoor, time is flying!

Hier is Kaj sinds zondagmiddag weer zwaar aan de diarree. Wat dat menneke toch elke keer heeft ik weet het niet. Hij wordt ook geregeld 's nachts wakker en dan ligt ie te kokhalzen en/of te spugen.

Volgende week dinsdag moet ik weer met hem naar het CB en daar ga ik toch nog eens vragen of hij niet iets overgehouden kan hebben van mijn parasiet.

Voor toxoplasmose wordt je altijd zo gewaarschuwd, maar ik weet eigenlijk niet eens welke parasiet ik gehad heb. Voor hetzelfde geldt kan het zijn dat Kaj daardoor wat vatbaarder is voor virusjes o.i.d. We zitten in elk geval weer volop in de spuitluiers <zucht>.
ocg gut kleine Kay. Beterschap, hopelijk kunnen ze iets vinden, ik zou anders gewoon eens de huisarts bellen en vragen of ze zijn ontlasting na willen kijken
Yo dames, we kunnen weer!

Wat rot AnAn dat Kaj nu weer diarree heeft, zou het zeker even melden, want helemaal normaal is het natuurlijk niet.

ADL, niks erg hoop ik? In ieder geval een voor jou!

Zitah, wat knap dat meis gewoon weer alleen gaat! Snap dat je trots bent! Goed van haar hoor, na die vreselijke akelige ervaring!
AnAn, ik zou zijn ontlasting ook even op kweek laten zetten. Dan kunnen ze in ieder geval van alles uitsluiten (of niet). Sterkte met je sneue mannetje!
Anan, zeker even navragen, desnoods bij de huisarts, CB is ook alleen maar adviserend. Ik had als kind ook erg veel last, dan mijn gesnotter kreeg ik uiteindelijk weer diarree en daardoor had ik weinig weerstand waardoor ik simpel het volgende virusje oppakte. Zo blijf je bezig natuurlijk. Maar dat nachtelijke kokhalsen en spugen hoort natuurlijk ook niet, Bram doet dat wel eens een enkel keertje, maar met name als hij verkouden is of zich te druk maakt. Als hij eenmaal slaapt, dan is alles rustig.

Gek idee, maar kunnen we niet afspreken bij een kindertheater iets? Bijv. cowboy billie boem is vanaf 2 jaar, maar muziek is ook voor de allerkleinsten leuk. Heel eerlijk gezegd denk ik toch niet dat we erg aan bijkletsen toekomen met de kids erbij tis maar een wild idee....
Iris alsnog gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!! H5 en H5 man natuurlijk ook nog gefeliciteerd met jullie grote meid. En wat is ze toch een plaatje (ik heb net even op je hyves gespiekt). Wat heeft ze een lange haren zeg, ben jaloers, hihi. Wat zielig dat ze zo gevallen is. Hopelijk zie je er straks niets meer van. Wat rot dat ze vanmorgen zo verdrietig was. Lijkt me echt heel naar. Het zal echt wel even wennen blijven voor d`r. Maar dat komt echt wel goed, ooit. AL voelt dat nu waarschijnlijk nog heel ver weg voor jullie allebei. Dikke voor jullie allebei.

Bieb, wat heerlijk dat Felix thuis is. Super dat je verlengde kraamzorg hebt, is wel nodig nu natuurlijk. Hoe gaat het nu met jou? Gaan je ribben al iets beter? Balen dat je Felix nu niet zelf mag voeden door de medicijnen. Wel knap dat je al zo veel gekolfd had. Hoop voor je dat je medicijnen snel goed aanslaan en je weer pijnvrij van je mannetje en grote meid kunt genieten.

Janne, wat leuk morgen al weer de 20 weken echo.

Zitah, wat fijn dat het beter gaat met je meis. Lijkt me echt heel naar om je kind zo te zien. Kan me voorstellen dat je trots op haar bent, zou ik ook zijn (sterker nog, ben ik ook en ik ken haar niet eens echt).

Voor de rest ben ik het even kwijt. Hier even een dipje, maar dat komt wel weer goed. Niet iets heel belangrijks, zet het ook liever niet hier neer. M`n hoofd zit gewoon ook even helemaal vol. Slaap er ook slecht van. vannacht nog een hele nare droom gehad. Daarna een uur liggen denken aan wat als zoiets zou gebeuren, hoe kan ik mijn meisje dan beschermen... Kortom tijd om even rust te creeeren in mijn hoofd, maar daar ben ik niet zo goed in.

Verder gaat het hier wel goed. Inge heeft weer nieuwe schoenen. Haar voeten groeien hard. Ze heeft nu al maat 24 en dat terwijl ze zo`n opdondertje is. Maatje 23 paste echt nog heel erg net. Dus heb maar in de opruiming nieuwe schoenen gekocht, anders moest dat toch waarschijnlijk binnen hele korte tijd (ze zat er nu nog net niet tegenaan) en dan heb je alleen nog maar de lente collectie. Helaas heeft ze lange smalle voeten met een lage wreef. Dus er valt al heel veel af. Had hele leuke bruine laarsjes gezien, maar die waren helaas te hoog (tot onder haar knieschijf). Nu heeft ze roze schoenen met glitter (wel minder erg dan het nu klinkt hoor). Ze is er zelf helemaal blij mee en trots op. ik had liever wat meer neutrale schoenen gehad. Maar ja, liever schoenen die goed zitten dan dat ze per se mooi moeten zijn. Alle schoenen zonder veters of klittenband vallen al af en zelfs daarvan vallen er al aardig wat af, die zijn nog te breed. Tja, ze heeft het helaas niet van een vreemde. Ik heb ook altijd veel moeite om leuke goed passende schoenen te vinden (ook lange smalle voeten met een lage wreef).

Verder zijn we gister naar het Zandkasteel geweest. dat was echt heel erg leuk. Inge heeft genoten. Het eerste deel zat ze echt te stralen. Daarna begon ze ook de zaal in te kijken en de reacties van andere kinderen te zoeken en contact te zoeken. Ze vond het zo leuk allemaal. Echt voor herhaling vatbaar. Heb zelf ook heel er genoten, omdat zij het zo geweldig vond. Bij de liedjes werd er vaak in de maat geklapt. Inge klapte ook, maar natuurlijk veel te snel. Zat ze zo te kijken, van he dat klopt niet. Stopte met klappen, keek wat degene voor haar deed en probeerde in de maat mee te klappen. Lukte uiteindelijk best redelijk. vond ik toch wel erg knap van haar. Het was echt heel gezellig.

Ik hoop snel weer wat meer ruimte in mijn hoofd te hebben om vaker langs te komen en op anderen te reageren. Voel me er net als Marielle vaak ook een beetje bijhangen (is mijn eigen gevoel hoor, heeft niets met jullie te maken).
Nou ben d'r even, Maaike is alweer wakker dus even snel...

Om kort te zijn had ik dit weekend (zondag/maandag) zo'n buikpijn dat werd gedacht aan een blindedarmonsteking. Dat bleek gelukkig niet het geval maar wordt gelukkig wel doorverwezen omdat de klachten die ik heb nogal pijnlijk zijn . Het vermoeden ligt bij m'n darmen (en daar zit wel al een voorgeschiedenis aan vast van vaak verstoppingen, diarree en buikpijn ed). Heb binnenkort een afspraak bij de internist. Hopelijk kom ik dan verder. Maar goed, heb de laatste dagen even niet de puf om overal op te reageren. Komt hopelijk wel weer als ik me wat beter voel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven