F1/Max Verstappen Part 3

zondag 9 juli 2017 om 20:26
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!
Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

dinsdag 3 oktober 2017 om 12:11
Profvoetballers gaan voor het vele geld ,de F1 coureurs vast ook. Geven ze bij Red Bull ook contracten van 20 miljoen of meer?Fee-de-Goede schreef: ↑03-10-2017 12:02Ik denk dat Janne dat heus wel weet. Maar als Redbull de boel op orde krijgt en houd, kan het zomaar zijn dat hij dan ( na 2018) misschien niet wil overstappen. Misschien.

dinsdag 3 oktober 2017 om 13:29
De motor hè... Renault stopt na 2018 de samenwerking met Red Bull dus dan zijn ze aangewezen op Honda. De vraag zal dus zijn of Honda het volgend jaar voor elkaar krijgt. Zo niet dan zie ik Max wel vertrekken naar Mercedes.
Naar Ferrari moet hij maar niet gaan, daar is het chaos met die Italianen en dat gaat de komende tijd alleen maar erger worden (er wordt nu alweer gesproken over dat er allerlei ontslagen gaan vallen).

dinsdag 3 oktober 2017 om 13:42
RikM schreef: ↑03-10-2017 13:29De motor hè... Renault stopt na 2018 de samenwerking met Red Bull dus dan zijn ze aangewezen op Honda. De vraag zal dus zijn of Honda het volgend jaar voor elkaar krijgt. Zo niet dan zie ik Max wel vertrekken naar Mercedes.
Naar Ferrari moet hij maar niet gaan, daar is het chaos met die Italianen en dat gaat de komende tijd alleen maar erger worden (er wordt nu alweer gesproken over dat er allerlei ontslagen gaan vallen).
Of Aston Martin. Je weet het maar nooit wat die allemaal toch wel of niet gaan doen naast naamsponsor. Toch?
Ik vind nogal zinloos om dat als bankpleps die ik ben, te gaan zitten verzinnen nu. Maar oke.

Redbull lijkt mij een erg leuk team en het chassis is beter dan bij de andere merken. Dus als ze die motor goed krijgen. En zorgen dat er niemand kan sjoemelen met de brandstofregels wil hij misschien wel daar blijven.
Mercedes heeft gezegd dat ze misschien wel gaan stoppen in de formule 1. Dus dat is dan beetje jammer. Ik zou Mercedes zeggen als hij Red Bull verlaat. Wat niet raar zou zijn. Maar ik hoop stiekem van niet. Hoop dat ze volgend seizoen de auto nog wat sneller krijgen op de lange stukken.
Ferrari zou ik al helemaal niet willen zitten als Max zijnde.
Zeker niet als Vettel je teamgenoot word. Denk dat een paar miljoen meer of minder je wel wat werkplezier waard is.
Dus geen idee. Denk niet dat Max perse voor meeste geld gaat. Maar voor meeste winkans en daarna voor werksfeer. Maar ik ken hem helemaal niet dus misschien is geld het enige wat hem interesseert.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 13:47
7.98% gewijzigd
dinsdag 3 oktober 2017 om 13:44
[quote=RikM post_id=27620353 time=1507030145 user_id=307731]
De motor hè... Renault stopt na 2018 de samenwerking met Red Bull dus dan zijn ze aangewezen op Honda. De vraag zal dus zijn of Honda het volgend jaar voor elkaar krijgt. Zo niet dan zie ik Max wel vertrekken naar Mercedes.
Mee eens. Eerst maar eens kijken hoe Toro Rosso het gaat doen met de Honda motoren.
Mee eens. Eerst maar eens kijken hoe Toro Rosso het gaat doen met de Honda motoren.

dinsdag 3 oktober 2017 om 13:53

woensdag 4 oktober 2017 om 15:18
Doe niet zo vervelend

woensdag 4 oktober 2017 om 15:29
Hoe bestaat het dat Stroll geen straf krijgt voor tegen Vettel aanrijden trouwens? duidelijk te zien vanaf de wagen van Grossjean toch..hij gaat gewoon rechtsaf midden in een bocht.https://www.youtube.com/watch?v=gN8bKvVfeWI

zaterdag 7 oktober 2017 om 09:11
Volgens mij heeft Bottas een gridstraf van 6 plaatsen, dus Max staat morgen op plaats 4

zaterdag 7 oktober 2017 om 09:12
Klopt, plekje naar vorennerdopviva schreef: ↑07-10-2017 09:11Volgens mij heeft Bottas een gridstraf van 6 plaatsen, dus Max staat morgen op plaats 4Scheelt toch weer een plekje
![]()

zaterdag 7 oktober 2017 om 09:40
Oh die was ik vergetennerdopviva schreef: ↑07-10-2017 09:11Volgens mij heeft Bottas een gridstraf van 6 plaatsen, dus Max staat morgen op plaats 4Scheelt toch weer een plekje
![]()

zaterdag 7 oktober 2017 om 12:06
volgens mij om 7 uur

zaterdag 7 oktober 2017 om 16:20
Oeh dat wordt krap, ik moet om 9 u weg

Don't cry, buy a bag and move on.