Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
@ Futuremaman: Blaasontsteking is echt niet tof. Ik heb er heel veel gehad en voel het meteen aankomen en zal het daarom ook niet zo erg hebben. Maar jou klachten klinken echt niet tof! Veel beterschap en sterkte ermee!

@Sunshine: Heel begrijpelijk dat je er mee bezig bent. Was ik ook hoor! Probeer zo rustig mogelijk te blijven. Het is net wat je zegt toch geluk hebben. WIj hebben het heel veel gedaan en helaas. Een ander doet het 1 keer en is raak. Weet je toch niet!

Mijn volgende LNL is 17 maart en als het dan nog niet raak is is mijn daarop volgende LNL rond mijn verjaardag ( en mijn vriend is rond dezelfde tijd jarig). Zou wel leuk zijn dan een leuk cadeautje te krijgen..............
@ Mariska, balen, maar zoals je zelf al zegt; op naar de volgende ronde! en goed dat je niet teleurgesteld was.

@ futuremaman, vervelend allemaal... ik hoop dat het niet al te ernstig is.

Mijn LNL dag is net als shunshine zaterdag... Ben erg benieuwd.

We hebben goed "geoefend", dus wie weet....

Heb al wel sinds vorige week een hele vreemd gevoel in mijn onderbuik en heb sinds vrijdag af en toe een raar gevoel in mijn hoofd, soort licht gevoel. Ik heb al zitten struinen op het internet ( heel fout...) maar het was bij sommige een symptoom van zwanger zijn, maar daar ga ik niet vanuit.

We zullen het gaan mee maken...
Hey meiden,

Even snel een berichtje van mij. Ik ben net bij de huisarts geweest en het is een nierbekkenontsteking. dus een blaasonsteking die is opgeklommen tot de nieren. Antibotica kuur gekregen en rustig aan doen.

Lopen en bewegen doet best pijn aan mijn rug onderrug, dus ik doe ook rustig. Ben wel gewoon op werk, maar mijn collega's zijn heel lief en zijn zelfs thee enzo voor me aan het halen.

Voel me echt een kneusje! hahaha

@mariska: ik had het zo verwacht... helaas, op naar de volgende ronde!
Heel veel beterschap Futuremaman!!!
Spannend jowellie, klinkt als voortekenen, al moet ik eerlijk zeggen dat iedereen die hier voelt en dat je lichaam je soms voor de gek kan houden. Ik zal toch voor je duimen!
@Mariska: jammer meid. ook naar de volgende ronde. ik was zelf toch ook een beetje teleurgesteld. niet zo heel veel geklust, maar je hoopt er toch op. ik dus ook deze maand veel sexen!

@muca: blijf duimen voor je. hopelijk is het bij jou wel raak.

@futuremaman: sterkte.

@NVDP: wow, goed van je. vriendin en ik besloten op het laatste moment toch maar niet te sporten. hoop vanavond op meer discipline van mezelf.
hoi allemaal!

@ mariska; balen, dus toch ongesteld, nou ja tweede ronde hopelijk meer geluk!

@futuremaman: jeetje een nierbekkenontsteking... wat klote. hopelijk slaat die antibiotica een beetje snel aan en heb je niet meer zoveel pijn. doe maar kalm aan (wat lief zijn je collega's!)

Beterschap!

@muca; nog even geduld dus en dan 'mag' je testen? duim voor je!

@loessie: jeetje 6 fte, da's heel veel! dus dan mogen jullie je benen helemaal onder je kont vandaan lopen? pittig lijkt me

pas je wel een beetje op jezelf (niet té druk worden, stress is niet gewenst in deze periode van zwanger willen worden)

@nvdp: sportschool, mijn complimenten! ik ben op het moment al blij als ik mijn (werk)dag een beetje doorkom. Goed bezig!!

@jowellie en sunshine; spannend zaterdag! nog eventjes afwachten!

Gisteren was dreiging van miskraam aanwezig volgens verloskundige, dus toen ben ik dagje thuis geweest, het bleef gelukkig rustig en geen bloedverlies, dus vriendlief en ik kregen weer hoop!

Vandaag dus maar weer gewoon aan het werk. Vannacht had ik weer zo'n 'pijn-aanval', was nu iets meer voorbereid (paracetamol, kruik etc) en kon het wat beter opvangen. Heel bewust uitademen (lees; kreunen) helpt... heb zo al een deel van toekomstige puf-cursus doorlopen volgens mij

Maar goed nog steeds geen bloedverlies; dus misschien hoort het er gewoon allemaal bij en is mijn baarmoeder zich inderdaad lekker aan het uitrekken zo

aaaaahhh Het blijft raar.
hoe is het met de andere lnl-dames; bunny, mika en klunen?

(of heb ik wat gemist?)
@ futuremama, ken de pijn helaas, maar gelukkig van lang geleden. hopelijk slaat de antibiotica snel aan!

mij is toen verteld dat blaasontsteking kan ontstaan door veel sexen waarbij je lang met het 'vrachtje van de man' in je blijft zitten/liggen.....dus dan weet je gelijk hoe je er aan gekomen bent!

@jippiedepippie spannend zeg bij jou! lijkt me niet erg prettig om zo te moeten afwachten of alles goed blijft gaan.

Bij mij in de fam zijn er meedere miskramen geweest, dus ik ben bang dat dat mij ook te wachten gaat staan, maar ja ik hoop natuurlijk van niet!

ander vraagje, misschien hebben jullie het hier al over gehad maar hebben jullie aan omgeving verteld te zijn gestopt met de pil???

Ik wel aan aantal namelijk.

oja en woon idd lekker in de zon!! alhoewel ik nu een flinke tropische regenbui heb! chillen op de antillen!!
@Jippie, het blijft dus nog ff spannend! Hoe kan de verloskundige zien of het tegen een miskraam aanzit?

Ik weet niet of Bunny nog aanwezig is hier? Al heel lang niet gehoord volgens mij...

@Futuremaman: jeetje zeg, beterschap! Hopelijk slaat het kuurtje snel aan.
Waaw, nog jaloerser! Maar Xasi, wat dan als we bij elkaar gaan komen? Dan vlieg je wel ff over toch? hahaha! Zijn miskramen erfelijk, nee toch?

Ik heb het tegen 3 vriendinnen verteld dat ik gestopt ben, en daar blijft het bij. Alle3 zijn ze ook bezig een kindje te maken! Dus dat is extra leuk! Vriendje weet alleen dat ik het tegen 1 vriendinnetje heb verteld... oops!
@Futurem: Sterkte! Ik hoop dat de AB snel aanslaat!

Tja, Bunny, waar ben je??

@xasi: Ik heb het aan 1 vriendinnetje en aan mijn moeder vertelt. Verder houden we het voor ons zelf. Vooral om vragen te voorkomen. En? Ben je nou al zwanger??

Ook een beetje uit zelf bescherming, straks lukt het niet.....
Meiden, ik wil even laten weten dat ik nog steeds meelees en meeleef, maar ik heb het gewoon druk hier. Ja ik vind het ook belachelijk, maar er moet gewoon gewerkt worden
Idd BUNNY! Kom je eens melden!
Zou het toch wel leuk vinden als je ook bij de meeting bent Xasi!

@Ugglover: Mijn liefje weet alleen dat ik het tegen mams heb verteld..... Ooeps.....

Hmmmm, wel vaag eigenlijk.....
mijn ouders, schoonmoeder en 2 vriendinnen weten het, voor de rest niemand, gewoon puur om vragen te voorkomen en uit zelfbescherming...
Mag ik met jullie meekletsen in de plaats van Bunny1978 30jr??
hahah dat dacht ik al; ik heb een te grote mond! heb het al verteld aan: moeder, zus, 4 vriendinnen hahaha

4 vriendinnen = 2 hier en 2 in NL. en eigenlijk krijg ik van niemand de 'en is er al iets' vraag, dus het valt mee. vriendlief weet een beetje wie het weet, laat af en toe een naampje vallen van wie het al weet......

bij ons werd er al heel lang door omgeving gezeurd waarom wij nog geen kinderen hadden....het werd steeds erger, vooral met kerst en geboortes van andere kids. het was dus bijna een opluchting om te kunnen zeggen, rustig maar jongens er wordt aan gewerkt! maar dat zal ook aan de cultuur hier liggen trouwens!

volgens het net zijn de miskramen van moeders en oma's e.d van invloed en kunnen ze voorspellen dat je het ook zal krijgen als er sprake is van meerdere miskramen bij 1 persoon.
By the way meeting is mogelijk! 1 x per jaar ben ik in t koude kikkerlandje! dus als jullie het goed plannen.....hahaha

ander vraagje zijn er hier meer mensen die een dubbelbloedkindje krijgen? je weet wel met een mocca-kleurtje (ikke= blank, vriend= donker)
@xasi: Dat moeten we maar goed plannen dan! Hahahahaha

Nope; Allebei blank waarvan ik een witje ben.......

Krijg je wel een mooi kindje!
Wij hebben het tegen niemand gezegd. Bewust niet. En om vragen te voorkomen en voor onze ouders ook om ze echt te verrassen als ik zwanger ben.

Mocht het echt lang duren dan zal ik het wel vertellen.

Mocht een vriendin zeggen dat ze gestopt is met de pil, dan kan ik waarschijnlijk mijn mond niet houden hahahahaha.

Wij krijgen ook een blank kindje maar dan met een engelse achternaam.
Is een dubbelbloedkindje geen halfbloedje?
@xsasi: ik heb het tegen 2 vriendinnetjes verteld. vriend is op de hoogte van 1 vriendin. vriend vindt het leuker als het een verassing is voor iedereen. en wie weet, duurt het nog lang. kan het mijn ouders niet vertellen. die hopen al zo lang op een kleinkind. mijn moeder zeurt bijna wekelijks aan mijn hoofd wanneer ik nu eindelijk begin. als ze weet dat ik er mee bezig, is er geen houden meer aan.

oh heerlijk dat je daar in de zon zit.

wij krijgen ook een dubbelbloed kindje. ik ben zelf een halfbloedje en vriend is antilliaans.
Haai daar ben ik dan ook weer een keertje... Pfff net even bijgelezen!

Jippie: spannend zeg! Ik hoop zo dat het goed met je gaat! Ik wil dat jouw cheer-popje in de tabel blijft springen!

Verders allemaal: kop op voor de meiden die voor de volgende ronde gaan. Mooi dat jullie niet te teleurgesteld waren.

En de komende lnl-meiden: toitoitoi!

Ik vind trouwens dat dubbelbloed veel stoerder klinkt dan halfbloed!

Hier alles rustig. Zit nog lekker veilig in mijn ongestelde week. Eigenlijk mijn normale stopweek dus. Probleem is wel dat vriendje het nog niet helemaal met mij eens is dat dit de laatste strip was... Hij is namelijk bang dat het de eerste maand raak is en dat is wel heel eng voor hem. Hij wil teveel plannen vind ik, ik ben meer van het 'laat maar waaien' principe. Ik ben eerder bang dat het nog een jaar duurt voordat het raak is. We praten er veel over, maar moet zien te voorkomen dat het onderhandelen wordt en zeker voorkomen dat we er ruzie om krijgen. Maar vind het wel heel moeilijk.
Ik wil namelijk NU NU NU NU NU!

...

Vriendje en ik zijn nogal tegenpolen. In alles! Dus ook in dromen... Ik heb hoop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven