tassendilemma
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:43
Ik heb weer eens een tassendilemma... ben als een blok gevallen voor deze: https://www.michaelkors.eu/en_NL/raven- ... color=0001 maar word ik dan niet keihard gerold in de metro met alleen die drukknoop?
(niet zeuren over de prijs)
(niet zeuren over de prijs)
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:47
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:49
Het grappige is dat mijn moeder altijd miept over de 'rolbaarheid' van mijn handtassen, terwijl zij al 3x in de afgelopen jaren is gerold en ik werkelijk nog nooit
*
Mijn tassen zijn duurder dan die van mijn moeder (en die van Kors) en veel toegankelijker, altijd zonder ritsjes en ik heb nergens last van.
Maar deze tas heeft een ritsje dus daar kan je je portemonnee in doen? Ik denk trouwens dat ritsjes/flapjes/knoopjes een schijnveiligheid zijn tegen echte rollers.
* Voordat men denkt dat ik het grappig vind dat mijn moeder gerold wordt: nee, maar dat gemiep op mijn tassen en dan zelf een soort van flappentap voor zakkenrollers zijn vind ik ironisch.
Mijn tassen zijn duurder dan die van mijn moeder (en die van Kors) en veel toegankelijker, altijd zonder ritsjes en ik heb nergens last van.
Maar deze tas heeft een ritsje dus daar kan je je portemonnee in doen? Ik denk trouwens dat ritsjes/flapjes/knoopjes een schijnveiligheid zijn tegen echte rollers.
* Voordat men denkt dat ik het grappig vind dat mijn moeder gerold wordt: nee, maar dat gemiep op mijn tassen en dan zelf een soort van flappentap voor zakkenrollers zijn vind ik ironisch.
anoniem_350958 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 21:52
Reden: ******
Reden: ******
26.79% gewijzigd
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:50
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:53
Volgens mij is de kans dat ze je bankrekening leegtrekken via internet tegenwoordig groter dan de kans dat iemand je beurs uit je tas snapt.
In de metro je foon vasthouden, pasjes die echt echt echt niet kwijt mogen in dat binnenvakje stoppen. Klaar. Dan ga ik er even vanuit dat je die tas straks ook echt gaat gebruiken. Als je meer een type bent als ik (een stuk of vijf tassen en regelmatig wisselen) is dat misschien wat minder handig.
Ik vind de prijs niet spectaculair trouwens.
In de metro je foon vasthouden, pasjes die echt echt echt niet kwijt mogen in dat binnenvakje stoppen. Klaar. Dan ga ik er even vanuit dat je die tas straks ook echt gaat gebruiken. Als je meer een type bent als ik (een stuk of vijf tassen en regelmatig wisselen) is dat misschien wat minder handig.
Ik vind de prijs niet spectaculair trouwens.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zaterdag 7 oktober 2017 om 22:03
zaterdag 7 oktober 2017 om 22:22
Ik heb de Jane van Kors nog elke dag blij mee , veel ruimte en goed afsluitbaar.
https://www.google.nl/search?q=michael+ ... 15jJI-DlTM:
https://www.google.nl/search?q=michael+ ... 15jJI-DlTM:
zaterdag 7 oktober 2017 om 23:02
Mooie tas maar ik zou hem niet kopen omdat ik hem niet praktisch vind. Ik heb ook zo'n soort tas qua indeling met een ritsvak in het midden en een kleine rits om het grote vak iets af te sluiten maar ik pak hem zelden omdat ik het idee heb dat mensen er in een onbewaakt moment toch in kunnen graaien en als ik zie dat het gaat regenen laat ik hem ook thuis want ik heb het idee dat mijn spullen eerder nat worden doorat de tas toch gedeeltelijk open blijft.
zaterdag 7 oktober 2017 om 23:47
Mijn moeder is daar ook altijd mee bezig, alles dicht en klep aan binnenzijde in de tram. Pasjes diep wegstoppen. Toch paar keer gerold.BahcoBarbie schreef: ↑07-10-2017 21:49Het grappige is dat mijn moeder altijd miept over de 'rolbaarheid' van mijn handtassen, terwijl zij al 3x in de afgelopen jaren is gerold en ik werkelijk nog nooit*
Ik ben helemaal niet precies en ik word nooit gerold. Ik zet m'n fiets ook altijd maar op één slot en die is ook nog nooit gestolen en die staat dag en nacht buiten in Amsterdam.
zaterdag 7 oktober 2017 om 23:53
Hier ook een Michael Kors fan. Ik koop wel echt met een rits, 's ochtends kan het erg druk zijn in de metro en vind het idee dat de tas volledig afsluitbaar is wel een prettig idee. Ik draag dan ook twee iphones en een ipad mee van de zaak, dus vind het ook mijn taak daar verantwoord mee om te gaan.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
zondag 8 oktober 2017 om 09:49
Ik zou zeker je iphone en portemonnee in het middenvak met de rits bewaren.
Mijn iPhone is wel gestolen toen ik een tas zonder rits had, sindsdien let ik daar altijd op.
Je zou ook nog kunnen overwegen om in het rits gedeelte een bag in bag te plaatsen? Zodat je daar makkelijker je iphone in kunt steken?
Mijn iPhone is wel gestolen toen ik een tas zonder rits had, sindsdien let ik daar altijd op.
Je zou ook nog kunnen overwegen om in het rits gedeelte een bag in bag te plaatsen? Zodat je daar makkelijker je iphone in kunt steken?
zondag 8 oktober 2017 om 10:59
Nou ja, meestal heb je de tas zelf nog wel als je gerold wordt. Het is niet vaak dat een tas in de tram echt van je schouder wordt gegrist.