Seksklets, deel 60

dinsdag 26 september 2017 om 08:31
dinsdag 26 september 2017 om 10:32
Hahaha!! Weet je Charles, er zijn ook gewoon vrouwen die helemaal geen speeltjes hebben of gebruiken. Ja echt!
Ik weet dat er mannen zijn die het op hun werk doen. Ik denk dat vrouwen dat gewoon niet zo snel doen. Bij mij is er de tijd of de gelegenheid absoluut niet voor iig. Ik wacht tot ik thuis ben iig.

Ik weet dat er mannen zijn die het op hun werk doen. Ik denk dat vrouwen dat gewoon niet zo snel doen. Bij mij is er de tijd of de gelegenheid absoluut niet voor iig. Ik wacht tot ik thuis ben iig.

donderdag 5 oktober 2017 om 21:52
Viva slaat tegenwoordig pagina 2 over in de topic lijsten.
Als je op pagina 2 klikt kom je op pagina 3 eigenlijk, klik je dan van daaruit weer op pagina 1 kom je uit op pagina 2 en daar staat het topic BDSM V bij.
seks/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-v/li ... s/391049/5
Dus viva is inderdaad in de war .
Die nieuwe bril kan je jezelf dus besparen
Als je op pagina 2 klikt kom je op pagina 3 eigenlijk, klik je dan van daaruit weer op pagina 1 kom je uit op pagina 2 en daar staat het topic BDSM V bij.
seks/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-v/li ... s/391049/5
Dus viva is inderdaad in de war .
Die nieuwe bril kan je jezelf dus besparen

vrijdag 6 oktober 2017 om 19:43
Oke.... geen sextalk.
Maar moet echt even kwijt dat de forum-site flink verslechterd is.
Niet gebruiksvriendelijk.
Zowel de topics als de pb-inbox.
En ook iemand opzoeken ( van vroeger zeg maar) is bijna niet te doen.
Waarschijnlijk is dit ook een van redenen waarom we hier met komkommertijd te maken hebben.
Maar moet echt even kwijt dat de forum-site flink verslechterd is.
Niet gebruiksvriendelijk.
Zowel de topics als de pb-inbox.
En ook iemand opzoeken ( van vroeger zeg maar) is bijna niet te doen.
Waarschijnlijk is dit ook een van redenen waarom we hier met komkommertijd te maken hebben.
de wereld wacht om ontdekt te worden

maandag 9 oktober 2017 om 08:58
Ik heb het wel eens 's avonds gedaan. Kantoor relatief leeg, gewoon voor de kick...en het was inderdaad best spannend:)Intuition84 schreef: ↑26-09-2017 10:32Ik weet dat er mannen zijn die het op hun werk doen. Ik denk dat vrouwen dat gewoon niet zo snel doen. Bij mij is er de tijd of de gelegenheid absoluut niet voor iig. Ik wacht tot ik thuis ben iig.
maandag 9 oktober 2017 om 10:41
Goedemorgen!
Ik kom me na een tijdje weer even melden. Het leven is de laatste tijd goed gevuld door een nieuwe opleiding.
Seksleven staat op een laag pitje op dit moment, de mannen die ik de laatste tijd tegen ben gekomen zijn of enorm soft en onzeker in bed of eng claimerig na de eerste date
Zie dat het hier nogal is doodgebloed qua verhalen...
Ik kom me na een tijdje weer even melden. Het leven is de laatste tijd goed gevuld door een nieuwe opleiding.
Seksleven staat op een laag pitje op dit moment, de mannen die ik de laatste tijd tegen ben gekomen zijn of enorm soft en onzeker in bed of eng claimerig na de eerste date

Zie dat het hier nogal is doodgebloed qua verhalen...
maandag 9 oktober 2017 om 11:13
@Protego
Jij bent meer voor de stevige aanpak in bed of zijn de mannen gewoon te soft?
Ik ken er eentje die er uit ziet als een sulletje en ook overal ja op zegt wat je hem ook vraagt maar volgens zijn vrouw een echte HE-MAN in bed is. Hij laat haar alle hoeken zien en zij geniet.
Ik ken er eentje die er uit ziet als een sulletje en ook overal ja op zegt wat je hem ook vraagt maar volgens zijn vrouw een echte HE-MAN in bed is. Hij laat haar alle hoeken zien en zij geniet.
anoniem_347136 wijzigde dit bericht op 09-10-2017 13:03
0.89% gewijzigd
maandag 9 oktober 2017 om 13:01
Nee, dat ben ik zelf niet nee. Is echt een bekende van me en bij een feestje met veel drank was zijn vrouw een beetje te loslippig. De omstanders, waaronder ik, stonden allemaal met verbazing te luisteren toen ze dat vertelde. Hij zelf stond ergens anders. Er zijn er nu meerdere die hem nu met hele andere ogen bekijken dan voorheen.

maandag 9 oktober 2017 om 18:43
Dat klinkt bijna als een goed-geregisseerde PR-actie, misschien op advies van een imagoconsulent?Liefhebber 64 schreef: ↑09-10-2017 13:01Nee, dat ben ik zelf niet nee. Is echt een bekende van me en bij een feestje met veel drank was zijn vrouw een beetje te loslippig. De omstanders, waaronder ik, stonden allemaal met verbazing te luisteren toen ze dat vertelde. Hij zelf stond ergens anders. Er zijn er nu meerdere die hem nu met hele andere ogen bekijken dan voorheen.
maandag 9 oktober 2017 om 18:49
Ben inderdaad meer van de stevigere aanpak. Al is soft niet altijd verkeerd natuurlijk maar om nou om de 5 minuten te vragen of die het goed doet is toch wel echt een moodkiller, net als een vent die je elke 10 seconde in een ander standje vouwt.Liefhebber 64 schreef: ↑09-10-2017 11:13@Protego
Ach er komt er vast wel weer eentje langs waarmee het wel klikt, geen haast
woensdag 11 oktober 2017 om 11:13