discussie met vriend
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:25
Gisteren is de accu van de auto vervangen.
Daarbij heeft de monteur per ongeluk een klepje afgebroken die voor onze rekening komt.
Dit gaat maar om 60 euro.
Ik begrijp wel dat wij dit moeten betalen, mijn vriend vindt echter dat dit een fout is van de monteur. En dat dit niet op onze rekening zou moeten komen.
Wat vinden jullie?
Daarbij heeft de monteur per ongeluk een klepje afgebroken die voor onze rekening komt.
Dit gaat maar om 60 euro.
Ik begrijp wel dat wij dit moeten betalen, mijn vriend vindt echter dat dit een fout is van de monteur. En dat dit niet op onze rekening zou moeten komen.
Wat vinden jullie?
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:38
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:44
.broodjerauweham schreef: ↑13-10-2017 09:43Bedankt voor de reacties, wij hebben nog niet betaald. Dus mijn vriend gaat vanmiddag bellen.Dan zal het wel een welles nietes spelletje worden...
Denk je? IK denk dat deze monteur dit helemaal niet op de rekening had mogen zetten. Zou wat worden, de monteur vernielt én repareert je auto en krijgt er nog geld voor ook. Zo houd je jezelf lekker in stand als garage.
Later is nu
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:52
Als die garage er moeilijk over doet zou het voor mij de laatste keer zijn dat we er heen gegaan zijn.broodjerauweham schreef: ↑13-10-2017 09:43Bedankt voor de reacties, wij hebben nog niet betaald. Dus mijn vriend gaat vanmiddag bellen.Dan zal het wel een welles nietes spelletje worden...
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:52
Als dit klepje (?) afbrak omdat het brak was en redelijkerwijs niet gedemonteerd had kunnen worden zonder af te breken, dan is het voor jullie. Is het afgebroken omdat hij onvoorzichtig was, dan is het voor de garage.
Overigens kan ik me niet voorstellen dat bij een accu wissel je iets afbreekt wat brak is...
Overigens kan ik me niet voorstellen dat bij een accu wissel je iets afbreekt wat brak is...
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:58
DitNosceTeIpsum schreef: ↑13-10-2017 09:52Als dit klepje (?) afbrak omdat het brak was en redelijkerwijs niet gedemonteerd had kunnen worden zonder af te breken, dan is het voor jullie. Is het afgebroken omdat hij onvoorzichtig was, dan is het voor de garage.
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:02
Monteur moet dit herstellen natuurlijk. Tweedehands klepje, prima, maar hij moet het hetstellen.
Hoe kom je erop dat dit 'natuurlijk' voor jullie rekening is?!
Hij schakelt desnoods zijn WA verzekering maar in, maar ik neem aan dat het bedrijf hier ook voor verzekerd is.
Je laat je piepelen, je vriend heeft gelijk.
Hoe kom je erop dat dit 'natuurlijk' voor jullie rekening is?!
Hij schakelt desnoods zijn WA verzekering maar in, maar ik neem aan dat het bedrijf hier ook voor verzekerd is.
Je laat je piepelen, je vriend heeft gelijk.
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:02
HelemAl mee eens. Klopt voor geen meter . Dit zou voor mij de laatste x zijn dat ik mijn auto daar bracht. Ongeacht of hij het nu wel of nIet aan de rekening haalt.
Wat een slechte garage die zO met zijn klanten omgaat
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:39