doorgeefvraag
dinsdag 17 februari 2009 om 17:49
Wat mijn voormalige schoonmoeder kookte, dat vond ik niet lekker. 't Was een schat van een mens maar jee, loos van alles qua smaak en/of zout.
Nou ja, het was in elk geval voedzaam zullen we dan maar denken.
Als je helemaal zin hebt je uit te leven of uit te sloven, wat kook je dan het liefst?
Nou ja, het was in elk geval voedzaam zullen we dan maar denken.
Als je helemaal zin hebt je uit te leven of uit te sloven, wat kook je dan het liefst?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 17 februari 2009 om 22:23
Moet zeggen dat ik dat vrijwel nooit te horen krijg, gelukkig
En jee, je kunt hier een kogel afschieten! Is iedereen met de kippen op stok vanavond, is er een mega belangrijke (...) voetbalwedstrijd op TV of misschien de finale van X-Factor ofzo?
En jee, je kunt hier een kogel afschieten! Is iedereen met de kippen op stok vanavond, is er een mega belangrijke (...) voetbalwedstrijd op TV of misschien de finale van X-Factor ofzo?
anoniem_31755 wijzigde dit bericht op 17-02-2009 22:24
Reden: Dan duik ik er ook maar in... slaap zacht
Reden: Dan duik ik er ook maar in... slaap zacht
% gewijzigd
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 18 februari 2009 om 08:12
Ik geloof wel dat de meerderheid zich graag wentelt in zwartgalligheid, ik kijk liever naar de zon. Naja, als die er is dan he .
Heb je ook zo'n zin om van 2009 wat leuks te maken?
Heb je ook zo'n zin om van 2009 wat leuks te maken?
anoniem_31755 wijzigde dit bericht op 18-02-2009 08:13
Reden: Nah, eerst maar werken...
Reden: Nah, eerst maar werken...
% gewijzigd