Heel Holland bakt
zondag 6 maart 2016 om 11:21
Omdat het vorige topic ineens dicht bleek, omdat we nog lang niet uitgespeculeerd zijn over wie de tijdelijke Martine wordt, en om straks weer alle overheerlijke en hopelijk ook dramatisch van de tafel afdruipende baksels te becommentariëren!
En omdat ik altijd al eens TO van een trashtopic wilde zijn
En omdat ik altijd al eens TO van een trashtopic wilde zijn
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 06-03-2016 11:22
Reden: Werkelijke reden toch maar toegevoegd
Reden: Werkelijke reden toch maar toegevoegd
% gewijzigd
Tjezus, wat vals
zondag 15 oktober 2017 om 23:26
Was het niet gewoon 14 juli tijdens de opnamen? Franse revolutie. Vakantiestemming?
Maar wat leuk om te kijken hoe ze die decoraties maken. Echt iets om te onthouden.
Ik vond het een leuke aflevering.
Op naar de finale. Die Franse taart was een tegenvaller. Wat een trillende handen hadden ze.
Benieuwd naar de opdrachten die ze krijgen.
Maar wat leuk om te kijken hoe ze die decoraties maken. Echt iets om te onthouden.
Ik vond het een leuke aflevering.
Op naar de finale. Die Franse taart was een tegenvaller. Wat een trillende handen hadden ze.
Benieuwd naar de opdrachten die ze krijgen.
zondag 15 oktober 2017 om 23:44
Nou idd. En ik zag het ding ook niet effe de vriezer in gaan. Scary shit dat ze dat zo durft zeg...
Ik vond Hans en Marjolein het beste. Gwenn viel me erg tegen met zijn laatste baksel. Mega lelijke afwerking. Trouwens, zijn soesjes (van de eerste taart) vond ik erg vreemd van kleur. Is dat iemand opgevallen bij de eerste opdracht? Ik dacht daar gaat vast wat van gezegd worden, maar ze vonden alles prachtig. Ligt dit nou aan mij?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
maandag 16 oktober 2017 om 06:08
Kwam dat niet door het materiaal waar hij ze in gedoopt had?LunchLover schreef: ↑15-10-2017 23:44Ik vond Hans en Marjolein het beste. Gwenn viel me erg tegen met zijn laatste baksel. Mega lelijke afwerking. Trouwens, zijn soesjes (van de eerste taart) vond ik erg vreemd van kleur. Is dat iemand opgevallen bij de eerste opdracht? Ik dacht daar gaat vast wat van gezegd worden, maar ze vonden alles prachtig. Ligt dit nou aan mij?
Valhalla! Where the brave may live Forever!
maandag 16 oktober 2017 om 10:02
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind het echt jammer dat Ine eruit is. Wat ik verder ook van haar vind, ze is wel enorm gegroeid en als haar vulling niet zo zacht was geweest hadden ze haar er echt niet uitgegooid. Het zag er van de buitenkant echt prima uit.
Ik vond de taart van gwen echt heel erg slordig, dus dat het bij Ine slecht ging is echt zijn gelukje geweest.
Ik vond de taart van gwen echt heel erg slordig, dus dat het bij Ine slecht ging is echt zijn gelukje geweest.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 16 oktober 2017 om 11:44
Was het geen karamel?LunchLover schreef: ↑16-10-2017 11:29Oh dat kan. Heb ik even gemist dan denk ik. Vond het er niet smakelijk uit zien iig...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 16 oktober 2017 om 11:59
maandag 16 oktober 2017 om 12:34
En met zijn handen door zijn haar, dat vind ik echt zo smerig als je eten aan het bereiden bent! Snap trouwens al die ophef om Ine niet. Vind het gewoon een leuke vrouw. Of het terecht is dat ze eruit is, misschien wel als de andere afleveringen ook meetellen. Maar gisteravond vond ik haar echt niet de slechtste.
maandag 16 oktober 2017 om 14:03
Ine zit met haar geneuzel erg snel in mijn allergie, ik heb gewoon niet zoveel met tutjes. Maar ik ben het wel met je eens, gisteren was ze zeker niet de slechtste!vivamien schreef: ↑16-10-2017 12:34En met zijn handen door zijn haar, dat vind ik echt zo smerig als je eten aan het bereiden bent! Snap trouwens al die ophef om Ine niet. Vind het gewoon een leuke vrouw. Of het terecht is dat ze eruit is, misschien wel als de andere afleveringen ook meetellen. Maar gisteravond vond ik haar echt niet de slechtste.
maandag 16 oktober 2017 om 14:12
maandag 16 oktober 2017 om 16:42
Die gelukjes heeft Ine heel vaak gehad. Denk maar aan het glas in de taart, toen had ze er eigenlijk gewoon uit moeten gaan. Maar Corrie was toen ook niet heel handig bezig, dat was het geluk van Ine. Ine haar taart was aan de buitenkant gescheurd. Die van Gwen was gewoon heel slordig, maar kennelijk op smaak (en structuur?) beter. Hij kreeg niet voor niets nog een opmerking mee van Jannie dat het volgende week echt veel netter moest.dianaf schreef: ↑16-10-2017 10:02Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind het echt jammer dat Ine eruit is. Wat ik verder ook van haar vind, ze is wel enorm gegroeid en als haar vulling niet zo zacht was geweest hadden ze haar er echt niet uitgegooid. Het zag er van de buitenkant echt prima uit.
maandag 16 oktober 2017 om 16:48
Ine had ook te weinig vulling, en heeft daarom de rest van de taart gewoon volgestort met slagroom. Heerlijk hoor, ik hou van slagroom, maar het is niet echt (halve) finalewaardig.
Begrijp me niet verkeerd, ik had veel liever Gwenn zien vertrekken, maar persoonlijk vond ik Ine gisteren wel de minste.
Als die decoratie niet op de taart had gestaan, was het echt een totale mislukking geweest. Een soort ingezakte ton
Begrijp me niet verkeerd, ik had veel liever Gwenn zien vertrekken, maar persoonlijk vond ik Ine gisteren wel de minste.
Als die decoratie niet op de taart had gestaan, was het echt een totale mislukking geweest. Een soort ingezakte ton