Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
7102 schreef:
25-10-2017 20:38
:facepalm: open een topic :proud:
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Jaja geloof er niks van.

relaties/nieuwe-vriendin-twijfel/list_messages/393772
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wilhetnietweten schreef:
25-10-2017 18:57
Om het nog complexer te maken, is “het groepje” een oud-deelnemer van een (vermeend) groepje onder een andere naam? Of wil een ‘nieuw lid’ een statement maken?
Ach, ik wilhetnietweten.
Jawel, dat wil je wel! Iedereen wil weten hoe dat nou zit met de groep, het groepje, de groepjes en de nick het groepje. Is er een verband? Een complot wellicht? En wie is de leider van het groepje of de groep? Wie de volgers van welk groepje? En welke groepjes zijn er precies? En welk groepje valt in het groepje? Welke groepjes opereren achter de schermen en spannen samen binnen zustergroepjes? Vragen, vragen en nog eens vragen. Als je antwoorden wil zou ik even Martin raadplegen, die doorziet al die complotten binnen een oogwenk!

http://www.martinvrijland.nl/nieuws-ana ... -verkoopt/
meikebikker schreef:
25-10-2017 22:53
Jawel, dat wil je wel! Iedereen wil weten hoe dat nou zit met de groep, het groepje, de groepjes en de nick het groepje. Is er een verband? Een complot wellicht? En wie is de leider van het groepje of de groep? Wie de volgers van welk groepje? En welke groepjes zijn er precies? En welk groepje valt in het groepje? Welke groepjes opereren achter de schermen en spannen samen binnen zustergroepjes? Vragen, vragen en nog eens vragen. Als je antwoorden wil zou ik even Martin raadplegen, die doorziet al die complotten binnen een oogwenk!

http://www.martinvrijland.nl/nieuws-ana ... -verkoopt/
Yups, al jaren een hot item en nog steeds niet ontrafeld. Gaat ook niet gebeuren. Mission Impossible.
Yas, nu we het toch na jaren geleden het eindelijk weer over de mysterieuze groepjes hebben, mag ik jou een nooit eerder gestelde en zeer gewaagde vraag stellen?
meikebikker schreef:
25-10-2017 23:40
Yas, nu we het toch na jaren geleden het eindelijk weer eens over de mysterieuze groepjes hebben, mag ik jou een nooit eerder gestelde en zeer gewaagde vraag stellen?
meikebikker schreef:
25-10-2017 23:40
Yas, nu we het toch na jaren geleden het eindelijk weer over de mysterieuze groepjes hebben, mag ik jou een nooit eerder gestelde en zeer gewaagde vraag stellen?
Allicht. Of ik antwoord is een tweede 😝

(Kom er maar niet achter wie je was 😆)
klotetyfustering kutbugs

https://www.youtube.com/watch?v=MOrHOuVtYNc

3.45
Ff afkoelen en moed indrinken, brb!
Oke, komtie; als er al een hoofdgroep onder de groepjes was he? Stel he? Echtelijk feitelijk zammaar zeggen he? Puur thejoreetisch he? Enzo..je weet wel. Was jij dan echt de aanvoerster? Niet quoten aub, ik haal het zo weer weg!
Zo de ja; ben jij dat nog en zo de nee, wie was/is het dan wel?
wilhetnietweten, lees je even mee??
Ik ken een groepje vrouwen en en enkele man en heel wat mannen die zich voordoen als vrouw. Ze hebben als voornaamste gezamenlijke kenmerk dat ze allemaal Nederlands kunnen typen. Nou ja, dat nederlants wortd nog wel eens bedwisd, maar dat hoort er ook een beetje bij.
T is een groepje op een niet helemaal functionerend stukje van het www.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
meikebikker schreef:
26-10-2017 00:01
wilhetnietweten, lees je even mee??
Met rode oortjes!
Tuurlijk was ik dat. Toen het forum nog leuk en overzichtelijk was en minder gekkies en toen je nog lol kon trappen en rellen. Het groepje wat steeds wisselde en waarvan niemand wist wie erbij zaten, zelfs de groepjesleden niet. En de samenstelling wisselde. 👸😂

En geef nou eens een hint wie jij was. Een oude bekende, dat is zeker 😇
Wilhetnietweten schreef:
26-10-2017 00:05
Met rode oortjes!
Want?
yasmijn schreef:
26-10-2017 00:07
toen je nog lol kon trappen en rellen.
Dat kan toch nog steeds wel?
yasmijn schreef:
26-10-2017 00:08
Want?
Het grote mysterie van de groepjes zou eindelijk onthuld gaan worden!
Ha! Dus toch! Al die tijd, ik wist het! Ga gelijk mijn psych af zeggen! :flirting:
:popcorn:
meikebikker schreef:
26-10-2017 00:10
Ha! Dus toch! Al die tijd, ik wist het! Ga gelijk mijn psych af zeggen! :flirting:
:rofl:
Wilhetnietweten schreef:
26-10-2017 00:08
Dat kan toch nog steeds wel?
Nee. Voor je het weet zit je op de strafbank.
meikebikker schreef:
26-10-2017 00:10
Ik wacht op de hints 😬
Oke, Quid pro quo

We hebben ooit samen haak en brei patronen uitgewisseld voor penis en balwarmers van restjes wol.
meikebikker schreef:
26-10-2017 00:18
Oke, Quid pro quo

We hebben ooit samen haak en brei patronen uitgewisseld voor penis en balwarmers van restjes wol.
Ik????
Daar herinner me ik niets van. Moet dan erg lang geleden zijn.

Graag hint 2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven