Geld & Recht alle pijlers

Diefstal en vog

01-11-2017 12:55 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:02
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.77% gewijzigd
Alweer?? Je steelt wat af zeg. Hoe oud ben je eigenlijk 14?
Liesjeleerdelotjelopenlangsdelangelindelaan.
Alweer ? Ik zit hier pas sinds gisteren op dus hoe kom je op het alweer ?
Waarschijnlijk niet. Ook is het bij een VOG zo dat wat je hebt gedaan relevant moet zijn voor de functie die gaat uitvoeren. Bijv bij een bank werken met geld daarvoor moet je integer zijn en niet stelen, voor werken met kinderen mag je niet (zeer geweldig) zijn of een misbruiker voor werken als taxichauffeur geen delict in het verkeerd....etc.

Ik zou wel stoppen met dit gedrag en volgende keer gewoon geen ketting meenemen. Een ketting is geen eerste levensbehoefte. Je kunt best zonder maar je kunt niet zonder baan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Er loopt al een topic van je. :bonk:
overig/winkeldiefstal-en-vog/list_messa ... #p27733821

Je vergeet te betalen en nu vergeet je ook al dat je een topic hierover hebt geopend. Misschien een bezoekje aan de huisarts voor je vergeetachtigheid.
Loopt idd een topic van me maar iemsnd gaf me.die tip om dit bij geld en rechten neer te zetten ga jij je alsjeblieft lekker met andere dingen bezig houden dan mensen af zeike ajuuuu!!
Liesje14 schreef:
01-11-2017 13:01
Loopt idd een topic van me maar iemsnd gaf me.die tip om dit bij geld en rechten neer te zetten ga jij je alsjeblieft lekker met andere dingen bezig houden dan mensen af zeike ajuuuu!!
Wouw. Volgens mij ben je echt 14.
Misschien kan je dit topic het best neer zetten bij werk en studie.
Zijn dit geen dingen waarbij je beter vooraf had kunnen nadenken..

Of dit gevolgen heeft op een VOG..geen idee....het hangt denk ik af van waarvoor je een VOG aanvraagt.
Google eens op kleptomanie, volgens mij ligt daar jouw probleem
2x in een week tijd, dure hobby zo :-D
Mother_Earth schreef:
01-11-2017 13:05
Google eens op kleptomanie, volgens mij ligt daar jouw probleem
2x in een week tijd, dure hobby zo :-D
En dat voor goedkoop primarkzooi.
Ik heb niet 2 keer gestolen heb deze topic twee keer neer gezet omdat ze dachten dat hier meer mensen er vanaf zouden weten. Helaas is niks minder waar en als jullie zoude lezen zoude jullie zien dat het 2 x het zelfde verhaal is en niet 2 keer gestolen dus ;)
7102 schreef:
01-11-2017 13:07
En dat voor goedkoop primarkzooi.

Voor die boete van 181 euro kan je de hele Primark leeg kopen :hihi:

Maar goed iedereen doet weleens wat doms.
Als men er maar van leert .
Liesje14 schreef:
01-11-2017 13:09
Ik heb niet 2 keer gestolen heb deze topic twee keer neer gezet omdat ze dachten dat hier meer mensen er vanaf zouden weten. Helaas is niks minder waar en als jullie zoude lezen zoude jullie zien dat het 2 x het zelfde verhaal is en niet 2 keer gestolen dus ;)
Was maar een grapje meid.
Ik hoop dat je antwoord krijgt op je vraag.
Ik heb er geen verstand van.
Jaa nou heel eerlijk gezegd wie ze billen brand moet op de blaren zitten! En dan neem ik die boete van 181 euro maar voor lief had ik niet zo dom moeten zijn. :)
Omdat je geen zin had om in de rij te staan, hoe verzin je het.
Mother_Earth schreef:
01-11-2017 13:14
Was maar een grapje meid.
Ik hoop dat je antwoord krijgt op je vraag.
Ik heb er geen verstand van.
Een medewerkster bij de action vertelde laatst dat het blijkbaar heel normaal was om de AXE van 4 euro uit de doosjes te halen en mee te jatten.
Zij moest nu steeds elk doosje controleren bij de kassa.
Ja hoe je het went of keert was dit toch echt de reden had haast, voelde me niet lekker het was druk en ja met de achterliggende gedachte word toch niet gepakt en die 3 euro wat is dat nou! Maar ja hele stomme gedachte en een wijze les
Liesje14 schreef:
01-11-2017 13:15
Jaa nou heel eerlijk gezegd wie ze billen brand moet op de blaren zitten! En dan neem ik die boete van 181 euro maar voor lief had ik niet zo dom moeten zijn. :)
IK hoop dat je er iets van geleerd hebt, niet naar de primark vanwege de lange rijen en gewoon betalen.
Liesje14 schreef:
01-11-2017 13:17
Ja hoe je het went of keert was dit toch echt de reden had haast, voelde me niet lekker het was druk en ja met de achterliggende gedachte word toch niet gepakt en die 3 euro wat is dat nou! Maar ja hele stomme gedachte en een wijze les
Goed van je, dat je het zo oppakt!
Liesje14 schreef:
01-11-2017 13:01
Zo hé, met zo'n toon kan je het wel vergeten hier.

En dom vind ik het niet, dom is als je iets niet weet wat je misschien wel zou moeten weten. Het is gewoon respectloos, oneerlijk en ontzettend egoïstisch wat je hebt gedaan
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 19:56
0.00% gewijzigd
TO: ik snap het niet helemaal. Waar sta je in het systeem en en je de boete door opgelegd gekregen? Bij Primark of de politie?

Als je een transactievoorstel van de politie hebt geaccepteerd - de zaak niet laten voorkomen, maar een directe boete in combinatie met een aantekening in je dossier - dan kan dat een probleem zijn voor je VOG. Een strafblad bestaat niet meer, dat is nu "justitiele documentatie" en daarin worden ook transacties als deze opgenomen.
Na vijf jaar is dat in jouw geval geen probleem meer waarschijnlijk, nu loop je het risico dat je VOG wordt afgewezen wegens de aantekening voor diefstal.

Maar goed, dat geldt dus wanneer je een schikking van de politie hebt geaccepteerd. Als de boete van primark is en je daar in het systeem staat, is het een ander verhaal.
Hallo spuit_11 ik heb geen boete gehad van de politie alleen van de primarkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven