Oud en nieuw
woensdag 1 november 2017 om 16:14
Gewoon lekker thuis blijven
Heb ik jaren gedaan, dekentje, hond op schoot, film
Met een beetje mazzel sliep ik voor 00.00 en anders uiterlijk om 01.00
Nu al 2 jaar een partner, die houdt wel van een feestje
Afgesproken dat hij alleen gaat, en als ik zin heb ik ook meekom
Vorig jaar ben ik meegegaan, dit jaar weet ik het nog niet, dat zie ik 31 december wel
Heb ik jaren gedaan, dekentje, hond op schoot, film
Met een beetje mazzel sliep ik voor 00.00 en anders uiterlijk om 01.00
Nu al 2 jaar een partner, die houdt wel van een feestje
Afgesproken dat hij alleen gaat, en als ik zin heb ik ook meekom
Vorig jaar ben ik meegegaan, dit jaar weet ik het nog niet, dat zie ik 31 december wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 1 november 2017 om 16:23
O wat herkenbaar...
Ik houd ook niet van oud en nieuw, maar mijn man wil het liefst vanaf een uur of 3 in de middag tot 3 uur 's nachts aan de pimpel..of langer idd..We gaan al jaren 's middags met vrienden een borrel drinken en daarna eten. En als ik dan thuis kom om een uur of 9 ben ik er wel klaar mee. Maar meneer gaat vrolijk verder met de bevriende buren en is de volgende dag zo lam als een hond. Wat een lol...
Ik houd ook niet van oud en nieuw, maar mijn man wil het liefst vanaf een uur of 3 in de middag tot 3 uur 's nachts aan de pimpel..of langer idd..We gaan al jaren 's middags met vrienden een borrel drinken en daarna eten. En als ik dan thuis kom om een uur of 9 ben ik er wel klaar mee. Maar meneer gaat vrolijk verder met de bevriende buren en is de volgende dag zo lam als een hond. Wat een lol...
woensdag 1 november 2017 om 16:28
Voor taxi's is het een topnacht hoor. Het kan alleen zijn dat ze een stop hebben tussen 12 en half 1 of 1 uur vanwege vuurwerk. En als ze weer rijden kan het zijn dat ze volgeboekt zijn. Je kan reserveren.
Maar als je er echt niks aan vindt, dan kun je toch thuisblijven, lekker wat voor jezelf doen en dan kun je je man later misschien nog ophalen, is hij ook weer blij.
Maar als je er echt niks aan vindt, dan kun je toch thuisblijven, lekker wat voor jezelf doen en dan kun je je man later misschien nog ophalen, is hij ook weer blij.
woensdag 1 november 2017 om 16:33
woensdag 1 november 2017 om 17:25
zoiets doen wij ook, altijd feestje dichtbij dus als een het zat is kan die zelf naar huis (met fiets of lopend)
vrijdag 3 november 2017 om 00:23
Of: maak kinderen (die avond)
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."