Fumaarzuur psoriasis
donderdag 2 november 2017 om 19:57
Wie heeft hier ervaring mee? Mijn man heeft psoriasis, is eerder gestart met lichttherapie wat even resultaat geeft maar verder houdt het op. Dermatoloog heeft dit aangeraden. Ik lees veel positieve maar toch ook wat negatieve ervaringen. Nu weet ik zelf wel dat dit bij elk medicijn zo is maar zou graag willen weten of er mensen ervaringen hebben met dit medicijn.
Of andere tips.
Mijn man heeft talloze zalfjes geprobeerd. Er is 1 zalfje wat enigzins het meest resultaat geeft en dat is een (kruiden) zalfje van alieexpress. De mensen die in zo'n fb Alie express groep zitten hebben dit vast voorbij zien komen.
Ik hoor het graag, bedankt!
Of andere tips.
Mijn man heeft talloze zalfjes geprobeerd. Er is 1 zalfje wat enigzins het meest resultaat geeft en dat is een (kruiden) zalfje van alieexpress. De mensen die in zo'n fb Alie express groep zitten hebben dit vast voorbij zien komen.
Bam!!!!
donderdag 2 november 2017 om 20:08
Ik heb goede ervaring met dit medicijn, dimethylfumaraat.
Slik het al vele jaren en ben vrijwel vrij van psoriasis. Wat geweldig na al die jaren smeren, belichten etc.
Volgens mijn dermatoloog wordt het in Duitsland en de V.S. al sinds 1980 als eerste middel gekozen.Er is dus veel ervaring. Bijwerkingen zijn er nauwelijks, van belang is dat je het rustig opbouwt met dermatoloog.
(en op internet vind je natuurlijk altijd slechte berichten).
Slik het al vele jaren en ben vrijwel vrij van psoriasis. Wat geweldig na al die jaren smeren, belichten etc.
Volgens mijn dermatoloog wordt het in Duitsland en de V.S. al sinds 1980 als eerste middel gekozen.Er is dus veel ervaring. Bijwerkingen zijn er nauwelijks, van belang is dat je het rustig opbouwt met dermatoloog.
donderdag 2 november 2017 om 20:14
Cateautje. Sowieso goede zeep is goed. Gewoon te halen bij de drogist?
Babie, wat fijn dat het helpt. Vraagje nog: je moet dit medicijn blijven slikken om geen last meer te krijgen? Wat zal er gebeuren als je hier mee stopt?
Persoonlijke verhalen om te horen vind ik al beter dan internet. Haha. Maar goed je Google het toch..
Babie, wat fijn dat het helpt. Vraagje nog: je moet dit medicijn blijven slikken om geen last meer te krijgen? Wat zal er gebeuren als je hier mee stopt?
Persoonlijke verhalen om te horen vind ik al beter dan internet. Haha. Maar goed je Google het toch..
Bam!!!!
vrijdag 3 november 2017 om 12:25
Ycjoo- schreef: ↑02-11-2017 19:57Wie heeft hier ervaring mee? Mijn man heeft psoriasis, is eerder gestart met lichttherapie wat even resultaat geeft maar verder houdt het op. Dermatoloog heeft dit aangeraden. Ik lees veel positieve maar toch ook wat negatieve ervaringen. Nu weet ik zelf wel dat dit bij elk medicijn zo is maar zou graag willen weten of er mensen ervaringen hebben met dit medicijn.
Of andere tips.
Beste,
De huisdokter heeft mij verteld dat da levenslang is
vrijdag 3 november 2017 om 12:38
Heb zelf lichte pso en ben wel benieuwd naar de naam (en ervaring) van dat zalfje van Alieexpress, wil je dat met me delen?
vrijdag 3 november 2017 om 16:10
Ik heb dezelfde goede ervaring met dit medicijn.
Psoriasis is een chronische niet te genezen ziekte. Eigenwijs als ik ben heb ik de dermatoloog voorgesteld te minderen, ik had geen vlek, geen jeuk, niks meer.
Hij heeft een afbouwschema voor me gemaakt met de waarschuwing dat psoriasis niet te genezen is. En idd, pff dacht dat ik misschien een uitzondering zou zijn haha.
Tja, ik zou zeggen laat je man het proberen, duurt wel even hoor, hij moet het langzaam opbouwen. Veel succes!
Psoriasis is een chronische niet te genezen ziekte. Eigenwijs als ik ben heb ik de dermatoloog voorgesteld te minderen, ik had geen vlek, geen jeuk, niks meer.
Hij heeft een afbouwschema voor me gemaakt met de waarschuwing dat psoriasis niet te genezen is. En idd, pff dacht dat ik misschien een uitzondering zou zijn haha.
Tja, ik zou zeggen laat je man het proberen, duurt wel even hoor, hij moet het langzaam opbouwen. Veel succes!
vrijdag 3 november 2017 om 18:07
Dit! Ik gebruik het voor wat anders, maar verdraag dit uitermate prima (na langzaam opbouwen inderdaad) en het wordt inderdaad al jaren gebruikt bij psoriasis, met goed resultaat..lotgenoten van mij die helaas ook nog eens psoriasis hebben hebben dubbel winst hoor ik vaakbabie schreef: ↑02-11-2017 20:08Ik heb goede ervaring met dit medicijn, dimethylfumaraat.
dinsdag 7 november 2017 om 08:24
https://nl.aliexpress.com/item/Psoriasi ... de09a15770
Deze tubes (de crème kleurige met groene tekens).