Heb ik dit probleem alleen?
zaterdag 11 november 2017 om 21:28
Schattig. Antwoord op je vraag: volgens mij maakt iedereen die date dit mee. Dat noemen ze verliefdheid.
Ik zou gewoon snel weer iets afspreken. Als het wederzijds is, zal zij ook snel willen afspreken. En dan niet gelijk over een relatie gaan praten of over je gevoelens. Dikke kans dat dat voor haar veel te snel gaat en het haar afschrikt. Of dat je eigenlijk al vier jaar op haar wacht: dat klinkt nogal eng.
Ik zou gewoon snel weer iets afspreken. Als het wederzijds is, zal zij ook snel willen afspreken. En dan niet gelijk over een relatie gaan praten of over je gevoelens. Dikke kans dat dat voor haar veel te snel gaat en het haar afschrikt. Of dat je eigenlijk al vier jaar op haar wacht: dat klinkt nogal eng.
zaterdag 11 november 2017 om 21:33
zaterdag 11 november 2017 om 21:34
Waarom moet het op de 2de date al concreter worden mbt relatie?
Jullie zijn nu gewoon vrienden. Je weet niet of zij ook gevoelens heeft voor jou. Je zou hooguit op de 2de date kunnen zeggen dat jij haar erg leuk vindt.
Laat haar eerst eens aan dat idee wennen.
Jullie zijn nu gewoon vrienden. Je weet niet of zij ook gevoelens heeft voor jou. Je zou hooguit op de 2de date kunnen zeggen dat jij haar erg leuk vindt.
Laat haar eerst eens aan dat idee wennen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 11 november 2017 om 21:44
Ik heb je poll met ja ingevuld omdat ik denk dat je spijt krijgt als je dit straks niet eens hebt geprobeerd 
Lijkt me prima dat de eerste date niet ging over een relatie.
Wel eens met de vraag of jullie afspraak in haar ogen ook een "date" was. Wellicht kun je daar binnenkort naar vragen. Hoe zij de afspraakjes ziet; vriendschappelijk of meer dan dat?! Maar met die vraag kan je ook nog ff wachten.
Succes!!
Lijkt me prima dat de eerste date niet ging over een relatie.
Wel eens met de vraag of jullie afspraak in haar ogen ook een "date" was. Wellicht kun je daar binnenkort naar vragen. Hoe zij de afspraakjes ziet; vriendschappelijk of meer dan dat?! Maar met die vraag kan je ook nog ff wachten.
Succes!!
zaterdag 11 november 2017 om 21:52
Ja zei wist ook dat het om een date ging! Ik heb dit alleen niet zo laten merken tijdens de date zelf, vond dit niet erg toepasselijk voor de eerste x! Ik had ook helemaal nog niet de behoefte om dit onderwerp aan bod te laten komen omdat het gewoon heel gezellig was!
zaterdag 11 november 2017 om 23:30
Bedankt voor je reactie! Je hebt me aan het denken gezet..RaveMeisje schreef: ↑11-11-2017 22:42Ben je verliefd op haar of het ideaalbeeld wat je van haar hebt geschetst?
Anyway ga je iig als een sneltrein dus zou het sowieso iets rustiger aanpakken. Liefde komt vanzelf
zaterdag 11 november 2017 om 23:44
Ik zou inderdaad wel een beetje voorzichtig zijn en rustig aan doen. Wat je zou kunnen doen is haar opbiechten hoe je vijf jaar geleden baalde dat ze een relatie met een ander kreeg, omdat jij haar ook wel zag zitten. En dat je haar nu weer opnieuw wilt leren kennen om te zien wat er gebeurt...
En zo moet je het denk ik ook echt willen: ontdekken of je als persoon die je nu bent ook ' in het echt' verliefd wordt op de persoon die zij nu is.
En zo moet je het denk ik ook echt willen: ontdekken of je als persoon die je nu bent ook ' in het echt' verliefd wordt op de persoon die zij nu is.
Beter een half motto....