Schoencadeautopic

18-11-2017 20:17 80 berichten
Wat stop jij vanavond in de schoen van je kind(eren)?

Afbeelding
Voor allebei een klein Legodoosje, 3 euro bij het Kruidvat. De volgende keer krijgen ze dan iets lekkers en daarna weer een kleinigheidje. Legotape voor zoon en een leesboekje voor dochter.
Kuzu schreef:
18-11-2017 20:41
Mijn zoon zet geen schoen.
We vieren het eerste weekend van december een soort pakjes avond en dan krijgt hij kadootjes.
Vorig jaar heeft het weken geduurd voor hij de gang weer in durfde 'savonds, want als er iemand binnen kon komen met kadootjes kon er ook een boef binnen komen volgens hem.
Hij wordt 5 en ik wil het gewoon gezellig houden zonder stress ;-).
Je kan je schoen ook bij de voordeur zetten :idee:
Of bij de achtertuin deur als je in een diefstalgevoelige buurt woont ;) Hoeft Sint niet het huis in :mrgreen:
Jongste de Donald Duck en oudste de Tina .....
Alle reacties Link kopieren
Lalaloopsy poppetje.

Daar zijn ze nogal gek van, vertelde mijn broer. (ik ben dus hun tante en dit weekend logeren ze bij mij.)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Slijm en Donald Duck minipocket bij de ene, Hatchimal en Topmodel notebookje bij de ander.
Alle reacties Link kopieren
zoonlief doosje Lego Ninjago en chocoladesinterklaasje en voor dochter Schleich pony plus chocolade piet
Alle reacties Link kopieren
Hier een kartonnen sinterklaas boekje voor dreumes.
Alle reacties Link kopieren
Zoon is pas 10 maanden, maar ach, je moet eens met tradities starten. Ik heb vandaag toen hij even weg was met zijn vader de woonkamer versierd met sint en piet slingers en de nepschoorsteen van action en daar al een cadeautje bij gelegd. Een cd met Sinterklaasliedjes (voor in de auto, lekker kneuterig).

Voor morgenochtend ligt er een Nijntje speenkoord met speen met naam. Alletwee kraamcadeautjes die hij nog niet had gekregen omdat hij niet tut. Maar nu vindt hij de speen van zijn nichtje wel heel interessant, die pakt hij altijd af.
tonkje schreef:
18-11-2017 21:02
Lalaloopsy poppetje.

Daar zijn ze nogal gek van, vertelde mijn broer. (ik ben dus hun tante en dit weekend logeren ze bij mij.)
Wat lief!
Ik keek in de kast waar ik de lego had neergezet. Daar bleken al meer cadeautjes te liggen. We hebben nu toch maar gekozen voor een (kerst)film. Die heb ik laatst gekocht op een tweedehands beurs. Mijn dochter is wat ziekig, dus een film is voor morgen misschien een beter idee dan lego.
Goed idee van de strips/tijschriften!
Alle reacties Link kopieren
Zoon is acht en weet sinds dit jaar dat sint niet bestaat. In juni was helemaal geen probleem maar hij vond de intocht niet leuk en het sinterklaasjournaal wordt ook niet meer bekeken. Pakjesavond vieren we wel met lootjes en lekkers. Ik heb net een Fifa tijdschrift en plaatjes en een klemleeslampje plus voetbalchocolaatjes in zijn schoen gdaan. Gewoon, omdat het kan.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Parfum en strooigoed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond krijgen ze allebei een pietenjurkje. Verder ergens de komende weken nog wat strooigoed, allebei een paar anti-slipsokken (van de zeeman ook :) ) en de 1 nog een broodtrommel en de ander een pak stiften
Voor beiden een klein doosje Lego en sinterklaaschocolaatjes om (met ons ;-D ) te delen.
Alle reacties Link kopieren
Dochter heeft heel lief onze schoenen ook gezet. Gelukkig had ze dit begin van de week aangekondigd, dus daar hadden we rekening mee gehouden. Wij hebben nu alledrie een chocoladeletter en dochter heeft er een speelgoedje bij van een tekenfilm. Die wil ze al heel lang heel graag en konden we nergens vinden in de winkels. Onlangs toch een webshop gevonden waar het niet uitverkocht was. Eigenlijk een beetje duur voor een schoencadeautje (13 euro), maar ze zal er zo blij mee zijn.
Kirikou schreef:
18-11-2017 21:27
Voor beiden een klein doosje Lego en sinterklaaschocolaatjes om (met ons ;-D ) te delen.
Slim :D
abc schreef:
18-11-2017 21:29
. Eigenlijk een beetje duur voor een schoencadeautje (13 euro), maar ze zal er zo blij mee zijn.
Aangezien mijn dochter de waarde van geld nog niet kent/weet, heb ik dat idee dat het niet te veel mag kosten, losgelaten. Komende week zit er in haar schoen een schaatspak, omdat de dag erna haar schaatsles is. Aan het begin van het seizoen wilde ze een schaatspak, maar wij waren er nog niet helemaal van overtuigd dat ze het echt heel leuk zou gaan vinden. Nu dat wel zo is, wilden we een schaatspak voor haar kopen. Maar omdat Sinterklaas er nu toch aankomt, kan het net zo goed in de schoen. We doen het wel bewust in de schoen, zodat ze er niet langer op hoeft te wachten en omdat ze het de volgende dag direct aan kan doen bij de schaatsles.
tanteslankie schreef:
18-11-2017 21:21
Zoon is acht en weet sinds dit jaar dat sint niet bestaat. In juni was helemaal geen probleem maar hij vond de intocht niet leuk en het sinterklaasjournaal wordt ook niet meer bekeken. Pakjesavond vieren we wel met lootjes en lekkers. Ik heb net een Fifa tijdschrift en plaatjes en een klemleeslampje plus voetbalchocolaatjes in zijn schoen gdaan. Gewoon, omdat het kan.
Dan gaat het ineens snel hè? Ik denk dat ik ook nog wel wat schoencadeautjes koop voor mijn dochter als ze niet meer gelooft.
Alle reacties Link kopieren
Avondzon schreef:
18-11-2017 21:38
Aangezien mijn dochter de waarde van geld nog niet kent/weet, heb ik dat idee dat het niet te veel mag kosten, losgelaten. Komende week zit er in haar schoen een schaatspak, omdat de dag erna haar schaatsles is. Aan het begin van het seizoen wilde ze een schaatspak, maar wij waren er nog niet helemaal van overtuigd dat ze het echt heel leuk zou gaan vinden. Nu dat wel zo is, wilden we een schaatspak voor haar kopen. Maar omdat Sinterklaas er nu toch aankomt, kan het net zo goed in de schoen. We doen het wel bewust in de schoen, zodat ze er niet langer op hoeft te wachten en omdat ze het de volgende dag direct aan kan doen bij de schaatsles.
Voor mij maakt het ook niet zoveel uit wat het kost, ik weet dat ze iets krijgt waar ze heel blij mee zal zijn. Ik vind het alleen lastig als ze als vriendinnetjes onderling gaan vergelijken. Ik heb geen idee of dat gebeurt op school, maar ik kan me voorstellen dat het voor kleuters moeilijk te verklaren is dat Marietje alleen pepernoten in haar schoen had en Klaasje een letter en een cadeautje.
Rubiks Kubus. Grote wens. En wat chocolademuntjes.
Voor beide kids een strijkkralen set van sinterklaas en Piet, van de action.

Manlief krijgt een potje m&m's en ik een tijdschrift.
Alle reacties Link kopieren
Chocoladeletter
Alle reacties Link kopieren
Avondzon schreef:
18-11-2017 21:39
Dan gaat het ineens snel hè? Ik denk dat ik ook nog wel wat schoencadeautjes koop voor mijn dochter als ze niet meer gelooft.

Ja dan is de magie wel weg hoor. We zaten een beetje met een dubbel gevoel naar de intocht te kijken. Weer een fase die voorbij is...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Hier zijn ze vergeten de schoen te zetten😂. Geloven ook niet meer ( jongste is 8)
Hopelijk denken ze er morgen aan,ze krijgen dan allebei een tijdschrift en een chocoladeletter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven